بهترین ایده های کیک تولد عاشقانه

کیک تولد عاشقانه

    کیک یکی از خوشمزه ترین خوراک هایی است که می توانیم درست کرده و از خوردن آن لذت ببریم. اما همان طور که می دانید، کیک ها می توانند مناسبی باشند و برای روزهای خاصی نیز درست شوند. یکی از بهترین مناسبت هایی که می توانیم برای آن کیک خریداری کنیم، کیک تولد است. اما اگر تولدی که می گیرید، تولدی خاص و رومانتیک است، می بایست کیک تولد عاشقانه خریداری کرده و یا درست کنید. با ما همراه باشید تا نکات مهم تزیین کیک تولد عاشقانه را با یکدیگر مرور کنیم.

    تزیین کیک تولد عاشقانه

    هنگامی که صحبت از برگزاری یک مراسم رومانتیک می شود، نمی توان از نقش یکی کیک تولد عاشقانه به راحتی عبور کنیم. همان طور که می دانید، گاهی برخی از زوج های جوان به جای ریخت و پاش های زیاد، ترجیح می دهند یک تولد ساده، خودمانی اما عاشقانه برگزار کنند. از این رو می توان با تزئین کیک تولد عاشقانه، کیکی زیبا تهیه کنند. برای تزئین کیک تولد عاشقانه می توانید از این ایده ها کمک بگیرید:

    کیکی با طراحی قلب

    یکی از بهترین طراحی ها و تزئین کیک تولد عاشقانه، کیکی با طرحی از قلب است. اگر می خواهید خودتان کیک بپزید، می توانید قالب کیک به شکل قلب را تهیه کنید و یک کیک خوشمزه درست کنید. رنگ کیک کاملا به دست و نظر خودتان است، اما بهترین رنگ برای کیک تولد عاشقانه، رنگ قرمز است. البته کیک های قلبی شکلاتی، نسکافه ای، کاراملی، بلوبری و وانیلی نیز انتخاب های جذابی برای کیک هایی با طراحی قلب خواهند بود.

    اگر نتوانستید قالب های قلب شکل تهیه کنید، می توایند برای تزئین کیک، از شکلات هایی به شکل قلب کمک بگیرید و به وسیله آن ها، کیک تولد عاشقانه خود را تزئین نمایید.

    کیک فوندانت

    یکی دیگر از انواع کیک هایی که می توانید برای مراسم عاشقانه خود در نظر بگیرید، کیک های فوندانت است. شما به کمک فوندانت می توانید کیک را به هر شکلی که دوست دارید، تغییر شکل دهید؛ می توانید یک قلب برجسته درست کنید، می توانید گل هایی را برای تزئین کیک تولد عاشقانه ایجاد کرده و روی کیک قرار دهید، می توانید مدل های زیبایی را با استفاده از فوندانت خلق کنید. بدون تردید استفاده از فوندانت یکی از بهترین روش ها برای تهیه یک کیک عاشقانه است.

    تزئین کیک تولد عاشقانه با مرواریدهای خوراکی

    یکی دیگر از کارهایی که برای تزئین چنین کیکی می توانید انجام دهید، تزئین کیک با مرواریدهای خوراکی است. برای تهیه این مرواریدها شما می توانید به قنادی های بزرگ مراجعه کنید و مرواریدهایی با هر رنگی که دوست دارید خریداری نمایید. شما می توانید روی کیک با مروارید بپوشانید و یا با آن ها روی کیک تزئینات فوق العاده ای خلق نمایید. حتی می توانید قسمت چسبیده کیک به پایه را نیز با این مرواریدها طراحی کنید و یک کیک زیبا بسازید.

    تزئین کیک تولد با میوه

    میوه ها نیز می توانند به شما در تزئین کیک تولدی جذاب و تاثیرگذار کمک بسیار کنند. به این منظور می توانید از قالب های میوه کمک بگیرید و میوه ها را به شکل های جالب مانند قلب برش بزنید و از آن ها برای چیدمان روی کیک استفاده کنید. میوه هایی مانند سیب، توت فرنگی، موز و … می توانند انتخاب های مناسبی برای این منظور باشند.

    تزئین کیک با شکلات

    شکلات را داغ کرده و آن را روی قیف بریزید و به کمک آن هر طرح عاشقانه ای که دوست دارید روی کیک ایجاد کنید. برای این منظور از شابلون های مخصوص نیز می توانید کمک بگیرید.

    سخن پایانی

    درست است که شما می توانید به راحتی اقدام به خرید کیک تولد عاشقانه کنید، اما اگر خود دست به کار شوید، می توانید لذت تولد رومانتیک را دوچندان نمایید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید