مدل های جدید لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق

لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق

    قرار نیست افراد دارای اضافه وزن از پوشیدن لباس مجلسی مورد علاقه خود، محروم بمانند. این افراد نیز می توانند با انتخاب مدل های مناسب و جدید لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق و داشتن آرایش چهره و موی زیبا، در یک مجلس میهمانی بدرخشند.

    اگر شما نیز به دنبال مدل های جدید لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق هستید، تصاویر زیر را دنبال کنید.

    لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق

    مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه زیاد است. گرچه برخی ها بر این باورند که بهترین مدل های لباس مجلسی برای افراد لاغر است. خیر! اگر فردی دچار اضافه وزن بوده، به این معنی نیست که نمی تواند لباس های زیبا بر تن کند. خوشبختانه صنعت مد به اندازه ای پیشرفت کرده است که به اندازه کافی لباس مجلسی مناسب افراد چاق طراحی شده است.

     

    در ادامه شما می توانید بهترین مدل لباس مجلسی برای افراد چاق و قد کوتاه را مشاهده نمایید:

     

    لباس مجلسی مشکی بلند برای افراد چاق شکم دار

     

    لباس مجلسی مناسب افراد چاق

    لباس مجلسی مناسب افراد چاق اغلب دارای رنگ های تیره است، چرا که رنگ های روشن به خودی خود سایز اندام را بزرگ تر نشان می دهند. همچنین خوب است بدانید که لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق است. یعنی به جای لباس های کوتاه، به سراغ های لباس هایی با قد بلند بروید.

    به شما پیشنهاد می کنیم از پوشیدن لباس های تنگ و بسیار چسبان خودداری کنید، چرا که این لباس های چربی های اضافی را بهتر و بیشتر نشان می دهند. ضمنا لباس هایی از جنس مخمل، پنبه و پشمی، برای لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق گزینه های بهتری هستند.

     

    لباس مجلسی زرشکی بلند برای افراد چاق شکم دار

    اگر می خواهید لباس با رنگ روشن انتخاب کنید، باید کمی ریسک پذیر باشید. دست کم پیشنهاد می کنیم لباس شب شما، فاقد دامن چین دار و پفی باشد.

     

     

    اگر دوست دارید لباس شما چین داشته باشد، بهتر است به جای لباس هایی که دامن های آن ها از بالا چین می خورد، به سراغ لباس های دم ماهی بروید. این لباس ها هم بسیار زیبا و جذاب بوده و هم با چین های اضافی، اندام شما را بزرگ تر از آنچه که هست، نشان نمی دهند.

     

     

    لباس های آستین دار نیز از لباس مناسب افراد چاق و کوتاه هستند. چرا که این دسته از لباس ها می توانند بازوان را به خوبی بپوشاند. در نتیجه اگر بازوانی چاق و توپری دارید، می توانید لباس های آستین دار انتخاب کنید.

     

     

    لباس مجلسی برای افراد چاق شکم دار

     

    خانم هایی که دارای شکل بزرگی هستند، بهتر است به این نکات برای انتخاب لباس دقت نمایند. بهترین مدل لباس مجلسی برای افراد چاق شکم دار، آن دسته از لباس هایی بوده که فاقد خط های افقی و رنگ های روشن هستند. حتما می دانید که این طرح ها می توانند شکم را بزرگ تر از آنچه که هست نمایش دهد.

    برعکس، لباس مجلسی برای افراد چاق شکم دار لباس هایی هستند که دارای خطوطی عمودی بوده، زیرا این لباس ها می توانند اندام را کشیده تر نشان دهند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید

     

     

    لباس مجلسی برای افراد چاق

    همان طور که گفتیم، لباس مجلسی برای افراد چاق تنوع زیادی دارد و اگر از اضافه وزن رنج می برید، دغدغه ای برای انتخاب لباس نداشته باشید. اما پیشنهاد می کنیم به یقه لباس انتخابی، دقت کنید. یقه لباس مجلسی برای افراد چاق، یقه های باز است. پس بهتر است از پوشیدن لباس هایی با یقه بسته خودداری کنید. همچنین بهتر است از گوشواره ها و گردنبندهای بلند استفاده نمایید تا ضمن کشیده تر نشان دادن گردن، توجهات بیشتری به این زیورآلات جلب کنید.

     

    لباس های دنباله دار نیز برای افراد چاق انتخابی مناسب است. البته اگر قد شما بلند است، این دنباله لباس برای اندام شما زیباتر خواهد بود.

     

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    زهرا
    زهرا
    2 سال قبل

    سلام من قدم 190سانت و وزنم 97 . خیلی ممنون از متن مفیدتون .

    پویا
    پویا
    پاسخ به :  زهرا
    1 سال قبل

    جون بابا

    صدف صاداد
    صدف صاداد
    10 ماه قبل

    خوب

    زهرا محمدی
    زهرا محمدی
    7 ماه قبل

    قیمتش چنده

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 18

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید