۷ ترفند آرایش ساده مناسب میهمانی های خودمانی

مدل آرایش ساده

    اگر می خواهید در مکانی حضور یابید که نیاز به تیپ و آرایش چشم ساده داشته و داشتن لباس مجلسی، آرایش حرفه ای و سنگین در آن جا، جایگاهی ندارد، بهتر است از ترفندهای مدل آرایش ساده استفاده کنید. به این صورت هم زیبایی مورد نظر را برای خود به وجود می آورید و هم سبک آرایش صورت شما، ساده و ناچیز به چشم خواهد آمد.

    در ادامه با سورپلاس همراه باشید تا اصول پیاده سازی یک مدل آرایش ساده را مرور کنیم.

    مدل آرایش ساده

    1. از کرم آرایشی با رنگ طبیعی استفاده کنید

    زمانی که تصمیم دارید مدل آرایش ساده داشته و در عین حال زیبا به نظر برسید، بهتر است از کرم پودر یا پنکک آرایشی با رنگ طبیعی استفاده کنید. کرم پودرهای بیش از حد روشن یا برنزه، باعث می شوند که آرایش صورت شما غلیظ به نظر برسد. به واقع در این صورت پایه آرایش خود را کاملا مشخص کرده و نمی توانید آن را به چیزی طبیعی و ساده تبدیل سازید. البته اگر پوستی تیره دارید، استفاده از کرم پودرهای رنگ طبیعی و میانه روشن، برایتان مناسب نخواهد بود و بهتر است رنگ کرم پودر را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

    مدل آرایش ساده

    2. برای پیاده سازی مدل آرایش ساده ، خط چشمی نازک بکشید

    برای آرایش چشم خود، از خط چشم بسیار نازک و در صورت امکان نیمه استفاده کنید. قلموی خط چشم را در نقطه میانی خط رویش مژه های خود روی پلک گذاشته و به آرامی و به شکلی نازک تا گوشه بیرونی چشم (کمی با شیب به سمت بالا)، بکشید. اگر می خواهید مدل آرایش ساده داشته باشید، به هیچ وجه نباید خط چشمی ضخیم و مشخص بکشید. کشیدن خط چشم های پهن و مشخص، از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث می شود آرایش چشم شما سنگین به نظر برسد.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع آرایش عروس در سبک های مختلف روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل آرایش ساده

    3. داخل چشم ها را سفید کنید

    برای ساده تر نشان دادن آرایش چشم های خود، با استفاده از یک مداد چشم سفید، خط سفیدی داخلی پلک پایینی چشم خود بکشید. این خط سفید باعث می شود که آرایش چشم شما به مراتب ساده تر به نظر رسیده و در ضمن زیبایی خاصی نیز به نگاه شما اضافه می شود. به این صورت در عین استفاده از ابزار آرایش چشمی، می توانید آرایشی سبک داشته و در محافل مختلف نگاه و چشمان شما طبیعی به نظر برسد.

    مدل آرایش ساده

    4. چند قلمو ریمل بزنید

    وقتی خط چشمی نازک در محل رویش مژه های بالایی چشمان خود می کشید، کمی به پررنگ شدن مژه هایتان کمک کرده اید. اما با این همه برای تکمیل آرایش چشم های خود، لازم است که چند قلمو ریمل نیز استفاده نمایید. اما برای ساده نشان دادن آرایش چشم های خود، لازم است که به چند قلمو ریمل اکتفا کرده و به سراغ بیشتر از آن نروید. سعی داشته باشید که از جمع شدن خرده مژه در سر مژه های خود اجتناب کرده و به این شکل کمترین میزان آرایش را روی چشم های خود پیاده سازی کنید.

    به علاوه به خاطر داشته باشید که برای داشتن مدل آرایش ساده چشمی، هرگز مژه های پایین خود را ریمل نزنید. ریمل زدن مژه های پایین، کاملا به چشم آمده و آرایش شما را کامل، واضح و پررنگ نشان می دهد.

    مدل آرایش ساده

    5. از رژ گونه صرف نظر نمایید

    برای این که آرایشی ساده و معمولی داشته باشید؛ بهتر است از رژ گونه زدن صرف نظر نمایید. رژ گونه در آرایش صورت کاملا مشخص بوده و باعث می شود که آرایش شما به چشم بیاید. در صورتی که با این وجود مایل به استفاده از رژ گونه هستید، بهتر است از رنگ های مات و کدر و یا بسیار ملایم استفاده نمایید.

    مدل آرایش ساده

    6. مدل آرایش ساده | به جای رژ لب، از خط لب استفاده کنید

    برای داشتن آرایشی ساده، نباید از رژ لب استفاده کنید. بهترین ترفند در اینجا این است که دور لب های خود، خط لب کشیده و سپس به کمک یک پد نرم آن را روی لب های خود پخش و کمرنگ کنید تا رنگی طبیعی به لب های شما داده شود. به این ترتیب رنگ لب های شما، متعلق به خود آن ها به چشم آمده و گویی اصلا از لوازم آرایش لب استفاده نکرده اید.

    مدل آرایش ساده

    7. به جای مداد ابرو، از سایه ابرو استفاده نمایید

    در نهایت برای این که آرایش خود را ساده و کمرنگ نشان دهید؛ لازم است که به جای استفاده از مداد ابرو، از سایه های ابرو استفاده نمایید. سایه ابرو باعث می شود که ضمن پر کردن ابروهای خود، جلوه ای مات و طبیعی به آن ها بدهید. اما مداد ابرو، غالبا پررنگ تر بوده و آرایش ابروها را به وضوح نمایان می سازد.

    مدل آرایش ساده

    نتیجه گیری

    با استفاده از مدل آرایش ساده می توانید ضمن زیبا ساختن چهره ی خود، کاملا طبیعی به نظر برسید. شما از چه تکنیک ها و ترفندهایی برای پیاده سازی یک آرایش ساده بهره می برید؟ ترفندهای خود را با ما و سایر خوانندگان سورپلاس در میان بگذارید.

     

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سحر
    سحر
    2 سال قبل

    عالیییی بود

    Mansooreh
    Mansooreh
    1 سال قبل

    سلام عالی بود مچکر

    هانی بازیگر
    هانی بازیگر
    1 سال قبل

    بسیار خوب

    قریشی
    قریشی
    1 سال قبل

    عالی ولی اگه بیشتر بذارید در مورد آرایش ممنون

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 9

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید