بهترین مدل های لباس عروس بچه گانه جدید

لباس عروس بچه گانه جدید

    از قدیم اگر به خاطر داشته باشید، در مراسم های عروسی، دختربچه های کوچکی را می دیدید که لباس های زیبای عروس به تن کرده و درست همانند عروس در مجالس به رقص و شادی می پرداختند. این رسم دیرینه همچنان به قوت خود باقی است و امروز همان عروس کوچولوها را در مراسم های عروسی می بینیم. اما در این میان برخی از افراد دوست دارند لباس عروس بچه گانه جدید را بر تن دختران زیبای خود کنند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با چند تا از بهترین مدل های لباس عروس بچه گانه جدید آشنا شوید.

    مدل لباس عروس بچه گانه جدید

    همان طور که می دانید، دختر بچه ها علاقه زیادی به پوشیدن لباس عروس دارند و از آنجایی که نمی توانند در هر مراسمی این لباس های زیبا را به تن کنند، مراسم های عروسی را فرصتی برای پوشیدن لباس عروس می شمارند. کارتون های جذاب رنگی مانند سیندرلا، لباس های قشنگ پفی باربی ها و چندین کارتون دیگر این آرزو را در ذهن آن ها می پروراند که ای کاش می توانستند لباس های پفی و زیبایی همانند این شخصیت های کارتونی محبوبشان بر تن کنند. خوشبختانه با کمی گشت و جست و جو خواهید دید که انواع مدل های مختلف لباس عروس دخترانه وجود دارد که شما می توانید به رویای دختر بچه های خود جامه عمل بپوشانید. اما مدل های لباس عروس بچه گانه جدید کدامند؟

    لباس عروس بچه گانه جدید

    لباس عروس پفی

    یکی از مدل های لباس عروس بچه گانه جدید که می توانیم به جرات بگوییم همیشه طرفدار دارد، لباس عروس پفی بچه گانه است. به لطف کارتون جذاب سیندرلا، دختر بچه ها علاقه زیادی به پوشیدن لباس های پفی دارند که می توان نمونه فوق العاده این لباس ها را در لباس عروس بچه گانه دید.

    لباس عروس بچه گانه جدید

    لباس عروس بچه گانه جدید دنباله دار

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از مدل های لباس عروس بچه گانه جدید، لباس عروس دنباله دار است؛ درست شبیه به لباس های عروس واقعی! البته این لباس ها آنقدر دنباله های بلندی ندارند که تردد و حرکت را برای دختر خانم ها سخت کنند. اما می توانیم به جرات بگوییم که این مدل از لباس های عروس بسیار زیبا و جذاب هستند.

    لباس عروس بچه گانه جدید

    لباس عروس های دکلته

    آیا می دانید که برای بچه ها هم لباس عروس های دکلته می دوزند؟ پوشیده شدن این لباس های زیبا بر روی تن کوچک و ظریف دختر بچه ها می تواند فوق العاده باشد. معمولا این مدل یقه با دامن های نسبتا پفی دوخته می شوند تا تعادل چشم نوازی را روی لباس ایجاد نمایند.

    لباس عروس بچه گانه جدید

    لباس عروس کوتاه بچه گانه

    یکی دیگر از مدل های جذاب لباس عروس بچه گانه جدید، لباس عروس با قدی کوتاه است. خوشبختانه انتخاب لباس عروس برای کودکان محدودیتی ندارد و آن ها می توانند هر لباسی که دوست دارند را بر تن کنند که یکی از آن ها لباس عروس کوتاه است. این لباس ها اغلب دامن هایی با پف های کم دارند و اندازه آن ها تا سر زانوهای دختر بچه ها می رسد.

    لباس عروس بچه گانه جدید

    لباس عروس بچه گانه جدید رنگی

    لباس عروس اغلب سفید است اما کودکان این قاعده را بر هم میزنند و گاهی به سراغ لباس عروس های رنگی مانند صورتی و آبی کمرنگ می روند و رنگی را انتخاب می کنند که بیشتر باب پسندشان است. خوشبختانه لباس عروس های رنگی بچه گانه آنقدر زیبا و جذاب هستند که حتی می توانند از لباس های سفید رنگ جلوه بیشتری داشته باشند. البته خوب است پیش از انتخاب و خرید این لباس ها، به رنگ پوست کودک خود حتما توجه کنید.

    لباس عروس بچه گانه جدید با گل های برجسته

    یکی دیگر از مدل های لباس عروس بچه گانه جدید، لباس عروسی با گل های برجسته است. اغلب طراحان لباس های کودک از گل های برجسته رنگی بر روی لباس عروس بچه گانه استفاده می کنند. این مدل از لباس ها بسیار زیبا و چشمگیر هستند و قطعا می توانند یکی از بهترین مدل ها برای دختر بچه زیبای شما باشد.

    لباس عروس بچه گانه جدید

     

    لباس عروس های آستین دار

    اگر احساس می کنید هوا کمی سرد است، می توانید به سراغ لباس های عروس بچه گانه آستین دار بروید. در انواع مدل های لباس عروس بچه گانه جدید شما می توانید لباس هایی را بیابید که آستین های گیپور و یا توری دارند و درست همانند لباس های عروس واقعی، طراحی شده اند. بدون تردید این لباس ها می توانند روی بدن کودک شما به زیبایی نشسته و جلوه آن ها را در یک مراسم عروسی بیشتر کنند.

    سخن پایانی

    باید بدانید که لباس های عروس بچه گانه کمی گران هستند؛ البته نه به اندازه لباس های عروس واقعی! اما از آنجایی که این لباس ها پارچه و کار دست زیادی احتیاج دارد، برای خرید آن ها بهتر است از قبل آمادگی ذهنی داشته باشید؛ البته اگر دوست دارید دختر دلبندتان مانند نگینی در میان مراسم عروسی بچرخد و شادی کند.

    نظرات
    guest
    6 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    نیایش
    نیایش
    2 سال قبل

    خیلی خوب بود

    دنیا
    دنیا
    2 سال قبل

    عالی

    دنیا
    دنیا
    2 سال قبل

    خیلی خوب بودن

    🤗😚😍
    🤗😚😍
    2 سال قبل

    عالی بود

    پرنیان ادهمی
    پرنیان ادهمی
    2 سال قبل

    چیز های جالبی داره ولی من یخورده دوست نداشتم

    ترنم کشاورزچوب
    ترنم کشاورزچوب
    1 سال قبل

    سلا عکس عروس

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آراء: 7

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید