بهترین ایده های سورپرایز همسر

ایده های سورپرایز همسر

    زندگی بدون سورپرایز کردن یکدیگر ممکن است کمی بی روح و خشک شود. از این رو گاهی لازم است تا با خرید هدیه، انجام کاری خارق العاده و یا حتی فرستادن یک پیام جذاب به یکدیگر یادآور شویم که یکدیگر را دوست داریم و همواره از بودن کنار هم لذت می بریم. مهم نیست که این کار برای تبریک تولد همسر بوده یا مقصود دیگری در آن نهفته باشد. در این میان سورپرایز همسر یکی از قشنگ ترین کارهایی است که می توانیم، انجام دهیم. اما اگر برای سورپرایز کردن همسر خود ایده ای ندارید، با ما در این مطلب همراه باشید تا ایده های بسیار جذاب را با یکدیگر مرور کنیم.

    سورپرایز همسر

    اگر می خواهید به زندگی مشترک خود شور و هیجان ببخشید، خوب است تا هر از گاهی با سورپرایز همسر خود به او یادآور شوید که زندگی با او را دوست دارید و همواره می خواهید به زندگی مشترک خود هیجان ببخشید. شما می توانید از این ایده ها استفاده کنید و همسرتان را سورپرایز کنید:

    یک کلیپ کوتاه بسازید

    امروز با استفاده از یک گوشی هوشند و اپلیکیشن های مختلف شما می توانید به راحتی کلیپ های زیبا و جذاب بسازید. برای سورپرایز همسر، خاطره انگیزترین و زیباترین عکس های دونفره خود را به همراه یک موسیقی مشترک دلچسب، یک کلیپ زیبا درست کنید و برای او بفرستید. بدون تردید این کار یکی از بهترین ایده ها برای سورپرایز کردن همسرتان خواهد بود.

    سورپرایز همسر

     

    برای سورپرایز همسر خود یک هدیه کوچک خریداری کنید

    مهم نیست که چقدر بابت خرید هدیه هزینه می کنید، مهم این است که به همسر خود نشان دهید که همواره به یاد او هستید. یک هدیه کوچک و زیبا که برای او خریداری می کنید، به او نشان خواهید داد که همواره به یادش هستید و دوست دارید به هر طریقی او را خوشحال کنید.

     

    یک روز کامل هرچه که او دوست دارد، انجام دهید

    یک روز او را پادشاه و یا ملکه خانه کنید و هرچه که او دوست دارد را انجام دهید. مثلا هر صبحانه ای که دوست دارد، درست کنید، موسیقی که او می پسندند در خانه پخش کنید، جملات عاشقانه بگویید و … تمامی این کارها به نوعی سورپرایز برای همسرتان محسوب می شود.

    یک مهمانی ترتیب دهید

    برنامه کاری او را دنبال کنید و بدون هماهنگی، یک مهمانی جذاب از مهمان هایی که او دوست دارد، ترتیب دهید. بدون هیچ دلیل خاصی مهمانی ترتیب دهید و جمعی شاد و جذاب برپا کنید تا یک روز و شب به خصوص را برای خود و او بسازید.

     

    برای سورپرایز همسر خود برنامه سفر بچینید

    یکی از بهترین لذت بخش ترین کارهایی که می توانید برای سورپرایز همسر انجام دهید، چیدن یک برنامه سفر لذت بخش به مقصدی است که او دوست دارد. به این منظور بهتر است برنامه کاری او را دنبال نمایید و از روزهای خالی او آگاه شوید تا بتوانید به بهترین شکل برای سفر برنامه ریزی کنید.

    به محل کار او گل بفرستید

    تصور کنید که همسر شما سخت مشغول کار است و ناگهان بسته ای پستی به دست او می رسد و آن چیزی نیست جز یک سبد و یا دست گل زیبا. بدون تردید این کار نشان از علاقه وافر شما به همسرتان است و این را به خوبی به او انتقال خواهید داد.

    گل

    سخن پایانی

    ایده های مختلفی برای سورپرایز همسر وجود دارد. کافی است علاقه مندی های همسر خود را بشناسید و برنامه ریزی های خود را بر اساس آن ها صورت دهید. توجه کنید که برای سورپرایز کردن همسرتان لزومی به هزینه های زیاد نیست، گاه یک پیغام عاشقانه که روی کاغذی نوشته می شود و در جیب او گذاشته می شود، می تواند بهتر از هدایای گرانقیمت عمل کنند.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید