راهنمای انتخاب توربان مجلسی

مدل توربان مجلسی شیک

    توربان همان کلاه با روسری است که به عنوان پوششی زیبا دور سر می پیچند و این روزها در مزون های مختلف بسیار دیده می شود. این توربان های زیبا، از جنس های مختلفی تهیه می شوند و می توانند با لباس مجلسی شیک به راحتی ست شوند. امروز بسیاری از خانم های شیک پوش برای ست کردن لباس های خود و البته پوشش سر، از توربان استفاده می کنند. در ادامه با نحوه انتخاب توربان مجلسی آشنا خواهید شد.

    نحوه انتخاب توربان مجلسی

    توربان برای چه کسانی مناسب است؟ توربان می تواند تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی خانم ها داشته باشد. توربان ها به زرق و برق لباس های مجلسی می افزابد و به یکی از ترندهای مد تبدیل شده است.
    توربان برای خانم های محجبه و در کل کسانی که می خواهند موهای خود را در عین زیبایی بپوشانند، گزینه ای مناسب است. با این پوشش می توانید به زیبایی در مراسم ها ظاهر شوید و جلوه ای فوق العاده داشته باشد. حتی این روزها بسیاری از خانم ها که موهای کم پشت دارند نیز از این پوشش برای بهتر دیده شدن استفاده می کنند.

    توربان مجلسی کرم رنگ

    توربان مجلسی

     

    نحوه استفاده از توربان

    شما می توانید به کمک کلاه های حجاب یا سربندهای آماده، یا حتی شال و روسری توربان های زیبا استفاده نمایید. حتی می توانید پارچه های مختلف را تهیه کرده و خود اقدام به دوخت توربان های مجلسی کنید. این پوشش هم برای مراسم رسمی و هم برای مراسم غیر رسمی مناسب بوده و قابل استفاده است.

    نحوه انتخاب توربان

    به مدل آن توجه کنید

    درست است که توربان ها یک کار انجام می دهند، اما مدل های مختلفی دارند. اگر می خواهید توربان ها را با لباس مجلسی خود ست کنید، حتما بهتر است به مدلی که انتخاب می کنید، توجه نمایید. به عنوان مثال، یک توربان گیپور یا مروارید دوزی شده، برای لباس مجلسی شما مناسب خواهد بود و می تواند استایل بی نظیری به شما ببخشد.

     

    فرم صورتتان را در نظر بگیرید

    شما می توانید متناسب با فرم صورتتان توربان انتخاب نمایید. چگونه؟ اگر فرم صورت شما کشیده است، باید به سرغا تروبان های ساده ای که گل های کار شده بزرگ ندارند بروید. و برعکس، اگر صورت شما گرد است، توربان را به گونه ای انتخاب نمایید که گل های حجیم روی آن کار شده باشد. با این کار باعث خواهید شد که صورت شما کشیده تر نشان داده شود.

    توربان مجلسی

    توربان مجلسی

     

    به رنگ توربان توجه کنید

    یکی از مهم ترین مسئله در انتخاب توربان مجلسی، رنگ آن است. رنگ توربان باید با تمامی مواردی که در استایل خود در نظر گرفتید، هماهنگ باشد. از لباس مجلسی گرفته تا کفش و اکسسوری ها. شما می توانید از رنگ های ست یا حتی مکمل برای توربان استفاده نمایید.

    رنگ چشم نیز در انتخاب رنگ مناسب برای توربان بی تاثیر نیست. به عنوان مثال اگر چشمانی با رنگ های آبی، خاکستری و یا عسلی دارید، توربان های روشن برای شما برازنده تر خواهند بود. برای چشمان قهوه ای و سبر توربان هایی با رنگ های طلایی، شکلاتی و یا صورتی روشن گزینه های بهتری هستند. به این ترتیب می توانید هارمونی فوق العاده ای ایجاد نمایید. در کل توجه داشته باشید که رنگ های ملایم و خنثی، ارامش بخش تر بوده و از آن طرف رنگ های شاد و روشن، انرژی بخش هستند. در هر دو صورت لازم است که به استایل خود توجه کنید.

     

    سخن پایانی

    برای انتخاب توربان مجلسی گزینه های زیادی پیش روی شما هستند. برای انتخاب بهترین مورد، به این نکات توجه فرمایید تا در نهایت به زیباترین شکل ممکن استایل خود را بسازید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لباس مجلسی دخترانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    مری
    مری
    3 ماه قبل

    سلام ممنونم از مطالب آموزنده
    یه راهنمایی میخواستم لباس مجلسی بلند ساتن آمریکایی دارم توربانی با هد ساتن و شال تور یا حریر کدوم جلوه زیبایی میده با تشکر

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید