بهترین مدل های لباس مجلسی برای افراد لاغر

لباس مجلسی برای افراد لاغر

    همه افراد هنگامی که به مهمانی و مجالس مهم دعوت می شوند، یکی از مهم ترین دغدغه هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، انتخاب یک لباس مجلسی زیبا است تا بتوانند مانند نگینی در مجلس بدرخشند. در این میان، خانم های لاغر اندام برای انتخاب لباس مجلسی دست بازی دارند، اما برای آنکه لباس آن ها بر تنشان به خوبی بنشیند، خوب است تا نکات مهم انتخاب لباس را بدانند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مهم انتخاب و خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر و قدبلند آشنا شوید.

    لباس مجلسی برای افراد لاغر

    برخی از افرادی که در صنعت مد فعال هستند، ادعا می کنند تنها با لاغر بودن است که یک لباس به خوبی دیده می شود، زیرا به گمان آن ها، این دسته از افراد می توانند راحت تر لباس انتخاب کنند. البته افرادی که دارای اضافه وزن هستند می توانند مانند جواهری در یک لباس شیک بدرخشند، زیرا انواع مدل های جدید لباس مجلسی بلند مناسب افراد چاق طراحی شده اند.

    اما حقیقت این است، هر لباس مجلسی بر تن لاغراندام ها به خوبی نمی نشیند، مگر آنکه به سراغ لباسی تناسب با اندام خود بروند. در واقع مدل لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند باید مناسب اندام آن ها باشد؛ پس باید بهترین مدل ها را برای این اندام انتخاب نمود. مهم این است که برای هر اندامی به سرغ لباس مناسب با آن برویم. اما بهترین انتخاب لباس مجلسی برای افراد لاغر کدام است؟

    برش های درست لباس

    یکی از نکاتی که برای خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند می بایست به آن توجه شود، تمرکز بر روی برش های درست لباس است. در واقع افراد لاغر برای آنکه برجستگی های بدن خود را بهتر و بیشتر نشان دهند – لباس بر تن آن ها بهتر دیده شود – لازم است لباس هایی را انتخاب کنند که برش های آن ها، تعادل را برای اندام آن ها فراهم سازد. به عنوان مثال لباس هایی با یقه های پفی، دامن های پفی و … می تواند گزینه های مناسب برای مدل لباس مجلسی افراد لاغر و قد بلند باشند.

    لباس مجلسی برای افراد لاغر

    انتخاب رنگ درست

    در خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر، شما انتخاب های مختلفی پیش روی خود خواهید داشت. اما بهتر است از پوشیدن لباس هایی با رنگ تیره مانند رنگ سیاه، قهوه ای سوخته و … بپرهیزید، چرا که این رنگ ها شما را لاغرتر و استخوانی تر نشان می دهد. رنگ هایی مانند سفید، نقره ای، طلایی و از این دست رنگ های روشن برای شما انتخاب های بهتری خواهند بود.

    قد لباس مجلسی برای افراد لاغر

    قد برای مدل لباس مجلسی برای افراد لاغر بسیار مهم است. لباس های کوتاه از بهترین انتخاب ها برای خانم های لاغر اندام است. البته لباس های راسته نیز بر تن این افراد به زیبایی می نشیند، اما در این صورت بهتر است لباس شما پفی، طرح دار و … باشد. لباس های ساده و بلند شما را لاغرتر از آنچه که هستید، نشان می دهد.

    البته اگر می خواهید در مراسمی رسمی شرکت کنید، برخی از لباس مجلسی مناسب افراد لاغر با دوخت و طراحی های سنگین، بسیار مناسب خواهد بود. این دست از لباس ها با طراحی و سنگ دوزی هایی که دارند، می توانند جلوه بهتری به اندام شما دهند.

    لباس مجلسی برای افراد لاغر

    دامن

    دامن یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد لاغر است. البته به شما پیشنهاد می کنیم دامنی که خریداری می کنید، گلدار و یا طرح دار باشد، چرا که این دامن ها با ایجاد خطای دید، لاغری پاهای شما را چندان نشان نمی دهد. همچنین لازم به ذکر است که دامن های پفی نیز می تواند انتخاب های فوق العاده ای برای شما باشد.

    لباس های آستین دار

    اگر بازوانی بسیار لاغر و استخوانی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم لباس مجلسی شما حتما آستین داشته باشد. لباسی با آستین کلوش، آستین پفی و یا چین دار، می تواند بسیار برای شما بسیر فوق العاده باشد.

    یقه های تزئینی

    چنانچه قصد خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر را دارید، لباس هایی را انتخاب کنید که یقه های تزئینی و یا یقه های بسته دارند. با این کار می توانید توهم حجم در بالا تنه خود ایجاد کرده و تعادل زیبایی را در بدن خود برقرار سازید.

    لباس مجلسی برای افراد لاغر

     

    لباس مجلسی پوشیده برای افراد لاغر

    لباس مجلسی پوشیده برای افراد لاغر هم بسیار زیبا خواهد بود. این دست از لباس ها اغلب سنگ دوزی های زیبایی دارند و آستین های طراحی شده برای آن ها، خاص هستند. برخی از افراد برای لباس مجلسی پوشیده برای افراد لاغر، به سراغ لباس هایی می روند که آستین های پفی و یا کلوش دارند. این لباس ها بسیار رسمی بوده و برای مهمانی های شب مناسب است. اما اگر می خواهید لباس شما در عین سادگی و پوشیدگی، راحت هم باشد، بهتر است به سراغ لباس هایی با آستین های ساده و جذب بروید.

     

    لباس مجلسی پوشیده

    لباس مجلسی پوشیده

     

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، انتخاب لباس مجلسی برای افراد لاغر همانند خرید لباس مجلسی برای خانم  های  توپر و یا با اضافه وزن می تواند چالش برانگیز باشد. برای آنکه لباسی زیبا بر تن کنید، پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در مهمانی بدرخشید و نظر همه را به خود جلب کنید.

    همان طور که گفتیم، برای آنکه لباس به تن شما به خوبی دیده شود، حتما باید به سراغ لباسی بروید که متناسب اندام شما دوخته شده باشد. این بدان معنی است که هر لباسی برای افراد لاغر اندام مناسب نخواهد بود.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آراء: 11

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید