انتخاب رنگ لباس مجلسی و اصول آن

انتخاب رنگ لباس مجلسی

    انتخاب رنگ لباس مجلسی مانند طرح آن بسیار مهم است. اگر می خواهید در مهمانی ها به زیباترین شکل ممکن بدرخشید، باید بدانید که چه رنگ لباس مجلسی مناسب شما است. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکدیگر به بررسی این موضوع مهم بپردازیم.

    انتخاب رنگ لباس مجلسی

    یکی از اصول انتخاب رنگ لباس مجلسی این است که فرد بداند برای چه مکان و موقعیت و چه زمانی قرار است یک لباس محلسی زیبا تهیه کند. آیا قرار است در مکانی سرپوشیده لباس را بر تن کند، یا اینکه لباس او زیر نور خورشید خواهد درخشید؟ هر کدام از این موارد به شما کمک می کند که بتوانید به بهترین شکل ممکن رنگ لباس خود را انتخاب نمایید.

    انتخاب رنگ برای لباس مجلسی

    انتخاب رنگ برای لباس مجلسی

     

    رنگ های تیره و یا خنثی بپوشید

    اگر می خواهید در یک مهمانی شب حضور داشته باشید و شیک پوشی خود را حفظ کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما رنگ لباس مجلسی خود را از میان رنگ های تیره و خنثی انتخاب نمایید. بهترین گزینه ها لباس های مشکی و خاکستری تیره هستند. این لباس ها کاملا برازنده مهمانی های رسمی بوده و می توانید با آن ها خوش بدرخشید.

    لباس هایی با رنگ شاد برای مهمانی های شاد انتخاب کنید

    اگر قرار است در یک مهمانی شاد مانند عروسی و یا جشن تولدهای بزرگ شرکت کنید، می توانید به سراغ لباس هایی با رنگ های شاد بروید. رنگ هایی مانند قرمز و آبی برای این مهمانی ها مناسب هستند.

    لباس سفید در عروسی ممنوع است

    اگر به مجلس عروسی دعوت شده اید، بهتر است از پوشیدن لباس های سفید و یا رنگ ها شبیه به آن اجتناب نمایید. توجه داشته باشید که برای زیباتر دیده شدن، نباید لباس شما شبیه به لباس عروس باشد. رنگ های تند و درخشان برای این مجالس بهتر خواهند بود.

    نکات مهم انتخاب رنگ لباس مجلسی

    در انتخاب رنگ لباس مجلسی، حتما به مدل لباستان توجه کنید. اگر لباس شما بسیار حجم دار و پر کار است، بهتر است به سراغ رنگ های تیره بروید تا رنگ های تند.

    در مراسم هایی مانند عروسی ها، علاوه بر رنگ، به نوع پارچه نیز دقت کنید. پارچه های براق و درخشان و یا سنگ دوزی شده برای این مراسم ها بهتر هستند.

    در انتخاب رنگ برای لباس های کوتاه، دست شما بازتر است چرا که ماهیت این لباس ها اغلب چندان رسمی نیست.

    در انتخاب رنگ مناسب، به رنگ پوست و موهای خود نیز توجه داشته باشید تا بهترین هارمونی را خلق نمایید.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده لباس مجلسی دخترانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در مهمانی بدرخشید.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    میترا
    میترا
    2 سال قبل

    چرا لباس سفید تو عروسی ممنوع اخه؟ ایه نازل نشده که

    فهمیه
    فهمیه
    2 سال قبل

    من خودم لباس های رنگی و با رنگ شاد رو ترجیح میدم

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید