معرفی ۱۰ مدل تم تولد دخترانه

تم تولد دخترانه

    وقتی صحبت از تم تولد دخترانه می‌شود، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن اغلب ما می‌رسد، فضایی با تم رنگی صورتی است. به هر حال صورتی تنها رنگی است که به ‌نام دختران ثبت ‌شده است 😉 ولی بیایید این بار کمی تنوع به خرج دهیم و به‌ جای تم های تکراری به سراغ چند تم تولد دخترانه شیک برویم که جذابیت بیشتری دارند و تا به حال کسی از آنها استفاده نکرده‌ است!

    اگر دوست دارید تولد امسال خودتان یا دختر کوچولوی خانه را استثنائی برگزار کنید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم 10 تم تولد دخترانه جذاب را به شما معرفی کنیم که با اجرای آن جشن تولدی تکرار نشدنی خواهید داشت.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    تم تولد دخترانه شیک

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    تم تولد دخترانه و هر آنچه باید درباره آن بدانید

    قبل از اینکه به سراغ معرفی تم هایی که برایتان دست‌چین کرده‌ایم برویم، باید توضیح کوتاهی درباره تم تولد دخترانه و المان های آن به شما ارائه کنیم که در زمان تدارک دیدن مدل تم تولد دخترانه به آنها دقت کنید.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    🎂 جزییات تزیین تم تولد دخترانه

    جزییات یک تم تولد شیک شامل کاراکتر یا هویت اصلی تم، تنالیته رنگی، اجزای تم (میز، صندلی، استند کیک، استند عکاسی و…) کیک تولد و لباس دخترانه است. قبل از هر چیز به این جزییات توجه کنید و هر کدام را که می‌خواهید در تم داشته‌ باشید، از قبل مشخص کنید.

    .

    تم تولد دخترانه ساده

    .

    🎂 المان های انواع تم تولد دخترانه

    المان های شامل وسایل تزیینی، خوراکی ها، دکوری ها و گیفت تولد هستند. این المان‌ها عبارتند از:

    بادکنک‌ها، نقاب، لیوان، بشقاب، قاشق و چنگال کیک، فشفشه، کارت دعوت، گیفت تولد، کوکی، کاپ کیک، میوه، مینی ساندویچ، پاپ کورن، رومیزی متناسب با تم، ریسه ای رنگی، گل آرایی، دستمال های رنگی، نوشیدنی‌ها و هر چیز دیگری که به نظرتان می‌تواند فضای تم تولد را شیک تر و جذاب‌تر کند.

    .

    تم تولد دخترانه شیک

    .

    10 تم تولد دخترانه شیک و دوست ‌داشتنی!

    حالا که با المان‌ها و جزئیات یک تم تولد ساده و شیک دخترانه آشنا شدید، نوبت می‌رسد به معرفی جدیدترین تم تولد دخترانه و انواع تم های خاص و زیبایی که برای گروه های سنی مختلف قابل ‌اجرا هستند؛ پس همچنان با ما همراه باشید.

    .

    تم تولد دخترانه ساده

    .

    🎈 تم تولد سیندرلا

    یکی از جذاب ترین تم های تولد دخترانه که همه دختر بچه ها آرزو دارند در نقش پرنسس باشند، تم تولد سیندرلا است. برای اینکه جشن تولد کودک یا نوجوان خود را رویایی تر کنید، به شما توصیه می کنیم از تم سیندرلا ایده بگیرید. پالت رنگی این تم شامل رنگ های آبی، طلایی، نقره ای و سفید است.
    برای زیباتر شدن این تم تولد می توانید از لباس پرنسسی سیندرلا، کیک تولد سیندرلا، گیفت متناسب با تم تولد سیندرلا، شمع سیندرلا، پارچه رنگین کمانی، تاج طرح تم، کلاه اکلیلی، ریسه هپی، پاپ کورن، تاپر، ظرف نقاب، کارت دعوت، کیک فنجانی، سیخ میوه به شکل چوب جادویی تم، کدو تنبل سیندرلا، ساندویچ کوچک و ژله استفاده کنید.

    .

    تم تولد دخترانه سیندرلا

    .

    🎈 تم تولد سوفیا

    تم تولد سوفیا یکی از زیباترین و شادترین تم های تولد دخترانه است. پالت رنگی این تم از رنگ های بنفش و سفید تشکیل شده و فضایی کاملا دخترانه و رویایی برای کودک شما ایجاد می کند. بنابراین به شما توصیه می کنیم از تم تولد سوفیا ایده بگیرید.
    اقلام تزئینی این تم تولد شامل لباس پرنسسی سوفیا، کیک تولد سوفیا، دسر طعم دار، لیموناد صورتی، کاپ کیک ساده سوفیا، تاج های ساندویچی، میوه های شکلاتی، گیفت تولد تم سوفیا، تاپر ها، بادکنک های هلیومی و فویلی، ریسه تم سوفیا، شمع، کلاه، تاج، استند سوفیا و ریسه نام است که باعث زیبا تر شدن محیط برگذاری جشن می شود.

    .

    تم تولد سوفیا

    .

    🎈 تم تولد پاریس

    تم پاریس یک تم تولد دخترانه ساده است که برای دختران نوجوان با روحیات لطیف و خاص، گزینه مناسبی است. تم فانتزی پاریس از جمله تم های پرطرفدار بازار است که می توان آن را برای تمامی گروه های سنی از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسال استفاده کرد. اگر به دنبال تم هنری هستید، پیشنهاد می کنیم از تم تولد پاریس ایده بگیرید. پالت رنگی این تم از رنگ های ملایم صورتی، بنفش و زمینه سفید تشکیل شده است.

    برای زیباتر شدن تم تولد فرزند دلبندتان می توانید از کیک تولد پاریس، لباس تم تولد دختر پاریس، ریسه تولد پاریس، ظرف پاپ کورن، شمع برج ایفل نماد پاریس، تاج، بادکنک هلیومی، کاپ کیک، عینک طرح پاریس، کلاه فرانسوی و شال گردن خزدار دخترانه استفاده کنید.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    🎈 تم جشن تولد بالماسکه

    تم تولد بالماسکه یکی از تم‌های پرطرفدار و لاکچری برای تمامی سنین به خصوص دختران نوجوان است. اگر دوست دارید در بین دوستان خود متفاوت به نظر برسید، پیشنهاد می کنیم از تم تولد دخترانه بالماسکه ایده بگیرید. پالت رنگی این تم از رنگ های مشکی و طلایی تشکیل شده است، اما گاهی اوقات از رنگ سفید در کنار طلایی و تم صورتی، آبی و بنفش هم برای تم بالماسکه استفاده می کنند.

    آیتم هایی که این تم را جذاب تر می کند شامل لباس مجلسی مشکی یا طلایی، کیک تولد بالماسکه، بادکنک کروم طلایی یا مشکی، کاپ‌ کیک‌های با طرح بالماسکه، پرده های لیزری مشکی یا طلایی، ماسک‌های بالماسکه و ریسه های مشکی است.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    🎈 دیزایین ماشا کوچولو

    تم تولد ماشا و میشا یکی از بهترین و پرفروش ترین تم های تولد دخترانه در رده های سنی کودک و نوجوان است. اگر می خواهید کودک خود را به یک شب فراموش نشدنی دعوت کنید، پیشنهاد می کنیم تم تولد میشا را انتخاب کنید. تم رنگی تولد ماشا بنفش بوده که بر جذابیت این تم افزوده است.

    با اقلامی مانند کیک تولد ماشا و میشا، پیراهن میشا، آبنبات با تم ماشا، شکلات، ژله، کوکی، بیسکوییت ویفر، کاپ کیک، پاپ کورن، فینگرفود، بادکنک، دسر، کلاه تولد با طرح ماشا و میشا و ریسه می توانید تم تولد را خاص تر کنید.

    .

    تم تولد دخترانه ماشا

    .

    🎈 تم فروزن (Frozen)

    تم تولد فروزن جدیدترین تم تولد دخترانه است. این تم زیبا و جذاب بین دختر خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. تم تولد فروزن با الهام از کارتون فروزن ساخته شده که تم رنگی اصلی آن آبی روشن ، طلایی و سفید یخی است. بسیاری از کودکان به این کارتون علاقه مند هستند، به همین دلیل والدین ترجیح می دهند از تم تولد فروزن برای جشن تولد کودک خود ایده بگیرید.

    برای برگزاری هرچه بهتر جشن تولد فرزندتان با تم فروزن بهتر است از لباس السا دخترانه، کیک تولد فروزن، تاج مناسب تم تولد، دسر و کاپ کیک با رنگ های سفید یخی، آبی روشن یا سیلور، بطری های شربت و آب، ژله بلوبری، مارشمالو آبی، پشمک سفید، بستنی یخی، بادکنک های سفید و آبی، گیفت های مناسب تم تولد، تاپرها، ریسه رنگی و پاپ کورن استفاده کنید.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    🎈 تم توت فرنگی خانم

    یکی از پرطرفدارترین تم‌های جشن تولد دخترانه، تم تولد دختر توت‌ فرنگی است که با طیف رنگی صورتی و سبز دیده می شود. بسیاری از دختر بچه ها به این تم تولد علاقه مند هستند، پس پیشنهاد می کنیم از تم تولد دخترانه توت فرنگی خانم در جشن تولد دختران خردسال 2 تا 5 سال استفاده کنید.

    ترکیب تم تولد با مواردی مانند کیک دختر توت فرنگی، تاج تولد، کاپ کیک و دسر با تم دختر توت‌ فرنگی، لباس و کلاه دختر توت‌ فرنگی، عینک، گیره، لاک، بدلیجات، گیفت تولد دختر توت‌ فرنگی، بادکنک در رنگ های قرمز و صورتی و سبز و سفید، تاپر، ریسه،  پاپ کورن، گل های صورتی و سبز رنگ، سیخ میوه، دراژه، پاستیل و شربت های طعم دار جلوه‌ی خاصی به جشن تولد فرزند شما می دهند.

    .

    تم تولد دخترانه توت فرنگی

    .

    🎈 تم اسب تک شاخ

    تم تولد اسب تک شاخ در بین دختران نوجوان و دختر بچه ها بسیار محبوب است. اغلب پدر و مادرها ترجیح می دهند از زیباترین و جذاب ترین تم تولد، یعنی اسب تک شاخ برای جشن تولد کودکان خود ایده بگیرید. پالت رنگی اصلی آن، رنگ صورتی و بنفش ملایم بوده که برای تزیین تولد شیک یک گزینه عالی است.

    پذیرایی از مهمان ها بخش مهمی از جشن تولد کودکانتان است که شامل کیک تولد اسب تک شاخ، تاج تک شاخ؛، لباس پرنسسی، کلاه کاغذی، گیفت باکس اسب تک شاخ، انواع نوشیدنی‌، شکلات، پاستیل، بادکنک های رنگی، پاپ کورن، گیفت تم تک شاخ، استند ایستاده برای تم تولد، ریسه های رنگی مرتبط با تم، تاپر و دیوار کوب مخصوص تم تولد تک‌ شاخ می شود.

    .

    .

    🎈 تم تولد بالرین

    تم تولد بالرین یکی از تم های تولد دخترانه با رنگ اصلی صورتی است که الهام گرفته از رقص های پرطرفدار باله است. تم تولد بالرین بیشتر مناسب تولد دختران در رنج سنی 1 تا 13 سال است ولی با این حال در بین خانم‌های جوان هم از محبوبیت خاصی برخوردار است.

    اگر تصمیم به برگزاری یک جشن تولد رویایی با تم بالرین دارید، باید ایده های جالبی در سر داشته باشید مانند کیک تولد تم بالرین، لباس باله، گل های رز سفید و صورتی، بادکنک تم بالرین، حلقه گل، تاپرهای آماده بالرین، کاپ کیک توت فرنگی، نوشیدنی های صورتی رنگ مانند لیموناد توت فرنگی، کوکی به شکل دمپایی بالرین، پشمک صورتی، مینی چیز کیک صورتی رنگ، آبنبات های رنگی، پاپ کورن و ریسه های رنگی.

    .

    تم تولد دخترانه بالرین

    .

    🎈 تم تولد باربی

    تم تولد باربی یکی از انواع تم های تولد بسیار شیک و دخترانه است. محبوبیت این شخصیت انیمیشنی در بین دختر بچه ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری جشن تولد باشد. تم رنگی این تم صورتی است که بیشتر دختران عاشق آن هستند.

    برای زیباتر شدن تم تولد می توانید از لباس پرنسسی باربی، کیک تولد باربی، تاج، تاپر، بادکنک های صورتی و سفید رنگ، کاپ کیک، پاستیل، شکلات های صورتی رنگ، گیفت، سیخ میوه و استند عدد برای تم تولد دخترانه باربی استفاده کنید.

    .

    تم تولد دخترانه

    .

    علاوه بر انواع تم تولد دخترانه جدیدی که معرفی کردیم، می توانید از تم های میکی موس، سفید برفی، راپونزل، دیو و دلبر، رنگین کمان شاد، شکوفه صورتی و… هم ایده بگیرید. البته اگر به راهنمایی احتیاج داشتید یا برای پیدا کردن عکس تم تولد دخترانه نیاز به کمک داشتید، فقط کافیست پای همین پست برای ما کامنت بگذارید. ما مشتاقانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم!

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ارام
    ارام
    3 سال قبل

    لطفا تم کورالین هم درست کنید من الان هر جایی میرم تم کورالین نداره

    ارام
    ارام
    3 سال قبل

    من تولدم اسفند لطفا تا اون موقع درست کنید

    علیرضا
    علیرضا
    1 سال قبل

    علیرضا قربانی ۱۲۰

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آراء: 17

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید