مدل موی چتری به چه کسانی می آید؟

مدل موی چتری

    خانم ها برای زیباتر دیده شدن، دست به کارهای مختلفی می زنند که یکی از آن ها، تغییر مدل مو هست. در میان انواع مدل مو، چتری گذاشتن برای آن ها جذابیت خاصی دارد، چرا که این مدل از مو، اغلب سن افراد را پایین تر نشان می دهد و ظاهری با جذابیت بالاتری را برای آن ها به ارمغان می آورد. اما خوب است بدانید که موی چتری به هم کس نمی آید. از این رو ما قصد داریم در این مطلب شما را با چهره هایی آشنا کنیم که مدل موی چتری به آن ها می آید.

     

    مدل موی چتری

     

     

    مدل موی چتری برای چه کسانی مناسب است؟

    یکی از جذاب ترین مدل موها، مدل موی چتری است. این مدل مو از قدیم الایام محبوب و پرطرفدار بوده و هست. اما حقیقت این است که این مدل مو به همه نمی آید.

    آنچه که درباره مدل موی چتری بدانید این است که این مدل مو برای کسانی مناسب است که پیشانی بلندی دارند. این مدل مو سبب می شود تا چهره این افراد به حالتی از تعادل برسد و زیبایی چهره آن ها بیشتر شود. درست به همین دلیل است که قبل از قیچی کردن چتری ها و تغییر مدل موهایتان به این صورت، می بایست به فرم صورت خود توجه نمایید.

    اگر صورت شما گرد است، بهتر است بعد از چتری کردن موهای خود، آن ها را به فرم چتری کج درآورید. همان طور که از نام این مدل پیدا است، در صورتی که فرم صورت شما گرد است، می بایست چتری های خود را به هر سمت که دوست دارید، متمایل سازید. اگر صورت گردی دارید، بهتر است چتری بگذارید که پر و ضخیم است تا بتوانید با آن فرم زیبایی را به صورت خود بدهید.

     

    مدل موی چتری

     

     

    برای آنکه بتوانید فرم صورت خود را تشخیص دهید، می بایست فاصله بین قسمت بالایی دو گونه از همدیگر و همچنین طول صورت خود را اندازه بگیرید. اگر این دو عدد نزدیک به هم باشند، به این معنای است که فرم صورت شما گرد است و صورت شما زاویه ندارد.
    اگر صورت مربعی شکل دارید، نباید مدل موی چتری را به صورت پرپشت روی صورت خود اعمال کنید، چرا که با این کار شکل مربعی فک شما بیشتر خودنمایی می کند. به همین دلیل بهتر است چتری های شا تا پایین ابرو کشیده شده باشد و به یک طرف متمایل شوند.

     

    مدل موی چتری

     

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل مو ساده روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    مدل موی چتری برای صورت های بیضی به گونه ای مناسب است که آن ها موهای خود را به شکل فرق وسط باز کنند تا صورتشان متقارن شود.
    برای کسانی که صورت های مستطیل شکل دارند، چتری های کم پشت و کج، گزینه های مناسب تری هستند.

    چتری های باریک وقتی روی پیشانی ریخته شود قسمت های بزرگ صورت را کمی کوچکتر نشان می دهد و گونه ها را بیشتر نما می دهد.
    کسانی که شمل صورت آن ها مثلی است، می توانند مدل موی چتری صاف و یا پرپشت داشته باشند چرا که صورت آن ها متعادل تر نشان داده خواهد شد.

    جالب است بدانید که مدل موی چتری، در هر صورت برای صورت های لوزی شکل، متناسب است.

    سخن پایانی

    اگر قصد دارید مدل موهای خود را تغییر دهید، می توانید با توجه به فرم صورت خود، بهترین مدل موی چتری را انتخاب کنید تا تعادل چهره تان برهم نخورد.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    مائده
    مائده
    3 سال قبل

    اوکی، ممنون از توضیحاتتون. بدردم خورد واقعا 🙂

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آراء: 12

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید