راهنمای انتخاب لباس عروس فرمالیته

لباس فرمالیته

    امروز برگزاری مراسم فرمالیه عروسی به یکی از روتین های مراسم ازدواج تبدیل شده است. همان طور که می دانید، عروس و دامادها در این روز لباس های فرمالیته ای بر تن می کنند و به آتلیه رفته و عکس های این مراسم را می گیرند. برای مراسم فرمالیته چگونه لباس انتخاب کنیم؟ در این مطلب راهنمای انتخاب لباس عروس فرمالیته را در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

    لباس عروس فرمالیته

    انتخاب لباس عروس فرمالیته هم می تواند برای خود کمی سخت باشد به خصوص که این روزها بسیاری از زوج های جوان خواهان عکس برداری و کلیپ های فرمالیته عروسی هستند. برای آنکه به بهترین شکل ممکن لباس عروس فرمالیته خود را انتخاب کنید، به این نکات توجه نمایید:

    لباس فرمالیته

    لباس فرمالیته

     

    لباس راحت و سبک و با قیمت مناسب انتخاب کنید

    لباس عروس فرمالیته لازم نیست که حتما گرانقیمت باشد. همچنین توجه داشته باشید که این لباس باید کمی راحت تر از لباس روز عروسی باشد. به این صورت هم تفاوتی میان لباس عروسی خود ایجاد خواهید کرد و هم می توانید حرکات نمایشی و ژست های عروسی را به خوبی پیاده کنید. قطعا شما می خواهید عکس های زیبا و جذاب و به یاد مندنی بگیرید. پس یک لباس ساده تر و راحت می تواند کار را برای شما آسان نماید.

    خود را به رنگ خاصی محدود نکنید

    لازم نیست که برای لباس عروس فرمالیته خود لباس سفید انتخاب کنید. شما می توانید کمی جسور باشید و رنگ های دیگر را انتخاب نمایید. هر رنگی که دوست دارید را برای لباس فرمالیته خود خریداری کنید.
    رنگ ‌هایی مانند سفید، آبی روشن، صورتی، طلایی و بژ از پر طرفدارترین رنگ‌ ها برای لباس فرمالیته هستند و می توانند برای عکاسی فوق العاده باشند. یکی از رنگ ها را متناسب با رنگ پوست خود انتخا نمایید تا زیباترین عکس ها از این روز را ثبت نمایید.

     

    به فصل مراسم هم دقت نمایید

    در انتخاب مدل لباس عروس فرمالیته، حتما به فصل هم توجه نمایید. اگر می خواهید عکس های شما خاص باشد، بهتر است در انتخاب لباس، حتما فصل سال را نیز در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است عکس های خود را در فصل زمستان ثبت کنید، بهتر است لباس های پوشیده و ضخیم بپوشید. این عکس ها بهترین فرصت را برای اجرای فانتزی های ذهنی شما خواهد بود.

    خودتان را محدود نکنید

    لباس عروس فرمالیته شما حتما نباید شبیه لباس های پرنسسی و پفی باشد. شما می توانید مدل لباس مجلسی کوتاه و یا بلند انتخاب کنید و یا اینکه مدل های دیگری از لباس را برای این مراسم انتخاب نمایید. حتی می توانید کت و شلوار، بلوز شلوار، اورال، بلوز و دامن و یا هر مدل لباسی که مایلید بر تن کنید.

    لباس فرمالیته

    لباس فرمالیته

     

    به جنس لباس توجه نمایید

    درست است که در انتخاب لباس عروس برای مراسم فرمالیته بهتر است محدودیت را فراموش کنید، اما برای آنکه عکس ها جلوه زیبایی داشته باشند، همچنان لباس شما مدرن و جذاب به نظر برسند، بهتر است به سراغ لباس هایی با پارچه های دانتل، تور و گیپور و حریر بروید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر لباس عروس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    سخن پایانی

    همان طور که خواندید، شما می توانید لباس عروس فرمالیته خود را به هر صورت که دوست دارید انتخاب کنید. اما برای آنکه جذابیت و جلوه عکس های شما حفظ شوند، این موارد را در نظر بگیرید.

    نظرات
    guest
    3 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    آرش محمودی
    آرش محمودی
    2 سال قبل

    لباس عروس فرمالیته هزینه اضافه است

    مریم شاکر زاده
    مریم شاکر زاده
    2 سال قبل

    ممنون از سورپلاس خیلی مفید بود

    شادی شکاری
    شادی شکاری
    2 سال قبل

    لباس عروس فرمالیته آبی بهتره یا سبز؟

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید