لباس مجلسی دامن ماهی مناسب خانم های شیک پوش

لباس مجلسی دامن ماهی

    لباس مجلسی دامن ماهی برای خانم های شیک پوش از بهترین مدل های لباس مجلسی شیک محسوب می شود. این لباس می تواند گزینه ای عالی برای مجالس شما و میهمانی های بزرگ و باشکوه باشد. در زیر به تصاویر تعدادی از عطرهای مناسب فصل بهار می پردازیم که هر یک می توانند الهام بخش باشند.

    لباس مجلسی دامن ماهی

    لباس های شب با مدل های دم ماهی، یکی از بهترین و جذاب ترین لباس ها است. از آنجایی که این لباس ها بلند هستند، می توانند اندام را کشیده و جذاب نشان دهند. حال قسمت دم ماهی دامن می تواند به شکل های مختلفی باشد.

     

     

    لباس دم ماهی دنباله دار حریر، یکی از مدل های جذاب لباس های مجلسی است که می توانید انتخاب کنید. اگر می خواهید لباس شما شکوه و جلال داشته باشد و به زیبایی دیده شوید، حتما به سراغ لباس دنباله دار بروید. البته توجه داشته باشید که راه رفتن با این لباس ها کمی سخت است.

     

    این مدل جذاب، لباس شب با دم ماهی ساده است. این مدل برای کسانی که دوست ندارند قسمت های انتهای دامن آن ها زیاد به پاهایشان بچسبد، گزینه ای مناسب خواهد بود. همان طور که مشاهده می کنید، شکست دامن در این مدل، از قسمت میانی دامن آغاز می شود. لذا راه رفتن با این مدل آسان تر از مدل های تنگ است.

     

    یکی دیگر از سبک های لباس دامن ماهی، لباس هایی با دنبال ها و دامن های لخت است. این مدل برای کسانی که به دنبال لباس های خاص و شیک هستند، مناسب است. البته لازم به ذکر است که اغلب این مدل ها، دنباله دار بوده و جنس پارچه آن ها، سنگین است. پس باید خود را برای پوشیدن یک لباس نسبتا سنگین آماده کنید.

     

     

    ترکیب مدل دم ماهی با یقه دکلته، یکی از جذاب ترین مدل های لباس مجلسی را ایجاد می کند. این ترکیب فوق العاده را می توانید با هر مدل پارچه اجرا کنید و ظاهری زیبا به خود ببخشید.

    این سبک، یکی از محبوب ترین مدل ها است و طرفداران زیادی دارد و شما می توانید نمونه های بسیاری را در رنگ های مختلف این لباس را ببینید. این سبک از مدل و پارچه برای مراسم های بسیار رسمی مانند عروسی ها مناسب است.

     

    در برخی دیگر از لباس ماهی دامن ، دامن های چین دار به عنوان دم ماهی کار شده است. این مدل نیز یکی از پرطرفدارترین لباس مجلسی مدل ماهی شیک است که می توانید برای مراسم های رسمی انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید