لباس عروس دم ماهی، انتخابی شیک و مدرن

لباس عروس دم ماهی

    اگر برای خرید لباس عروس به دنبال مدلی شیک و متفاوت هستید، لباس عروس دم ماهی می تواند یکی از گزینه های عالی برای شما باشد. این نوع لباس عروس، در عین حال که زیبایی و وقار خاصی دارد، با مدل متفاوت و شیک خود، باعث می شود که در شب عروسی کاملا منحصر به فرد به چشم آیید. لباس عروس دم ماهی برای افراد با اندام کشیده و دارای تناسب اندام، گزینه ای عالی محسوب می شود و توصیه می کنیم که اگر دارای اضافه وزن هستید، از این لباس عروس صرفه نظر کرده و به سراغ لباس عروس های پرنسسی و با دامن های پف دار بروید.

    در ادامه به چندین مدل برتر از لباس عروس دم ماهی می پردازیم و نمونه هایی از آن را مشاهده می کنیم.

    مدل های لباس عروس دم ماهی

    در اینجا چند نمونه از لباس عروسی با دامن به شکل دم ماهی را می بینیم که هر یک زیبایی خاص خود را دارند.

    1. لباس عروس دم ماهی بدون آستین

    این مدل لباس عروس می تواند با دنباله دامن و یا بدون آن باشد، اما به هر صورت نبودن آستین و شکل دامن لباس، اضافه کردن یک تور عروس بلند را ضروری می سازد. کمتر زمانی ترکیب چنین مدل لباس عروس با تور کوتاه، جالب خواهد بود. به علاوه از آن جایی که فاکتور آستین ها را در این مدل لباس عروس نداریم، بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که در بخش بالاتنه و یقه لباس، به خوبی کار شده و از پارچه گیپور و مانند آن، استفاده شده باشد.

    مدل لباس عروس با دم ماهی بدون آستین

     

    2. لباس عروس دم ماهی با آستین سه ربع

    اگر تصمیم گرفته اید که لباس عروس شما دارای آستین باشد، اما مایل به داشتن آستین کامل نیستید، لباس عروس دم ماهی با آستین سه ربع، برایتان گزینه ای مناسب خواهد بود. بدیهی است که آستین های گیپور برای این طرح لباس عروس، فوق العاده هستند و در ترکیب با یقه حریر یا گیپور لباس، عالی به نظر می رسند. در این مدل لباس عروسی، نیز می توانید به سراغ تورهای بلند و دنباله دار و یا تورهای متوسط تا بخش میانی کمر بروی

    3. لباس عروس دم ماهی ساده

    لباس عروس دم ماهی ساده برای عروس خانم هایی که به دنبال یک لباس عروسی کاملا ساده و شیک هستند، گزینه ای عالی محسوب می شود. این لباس عروس به شما فرصت می دهد تا با آرایش عروس ساده و ملایم، در شب عروسی خود زیبایی طبیعی تان را به نمایش گذاشته و همه چیز در سادگی کامل باشد. این سادگی، زیبایی معصومانه ای در خود نهفته دارد و یک سبک کاملا شیک و متفاوت برای عروس ها به شمار می رود.

    مدل لباس عروس با دم ماهی ساده

    4. لباس عروس دم ماهی آستین بلند

    باید گفت که لباس عروس دم ماهی آستین بلند، در واقع اصلی ترین مدل از این لباس عروس است. ترکیب فرم دامن دم ماهی با آستین های بلند همخوانی دارد و این باعث می شود که زیباترین فرم از این لباس عروسی به چشم آید. آستین های گیپور به ویژه، بهترین ترکیب با یک لباس عروس گیپور دم ماهی هستند و این فرم با موهای باز و رها شده و تاج عروس سلطنتی عالی خواهد بود. اگر تصمیم دارید در شب عروسی خود، جلوه گر بوده و زیبایی شیک و منحصر به فردی داشته باشید، لباس عروس گیپور دم ماهی با آستین های بلند را توصیه می کنیم.

     

    5. مدل لباس دم ماهی دکلته عروس

    بسیاری از عروس خانم ها به لباس عروس های دکلته علاقه دارند و ترجیح می دهند که مدل لباس عروسی شان با یقه دکلته با آستین یا بدون آستین همراه باشد. مدل دم ماهی دکلته برای عروس نیز گزینه مناسبی است و می تواند زیبایی فوق العاده ای برای شما خلق کند. بهتر است همراه با این مدل یقه لباس عروس، از موهای بافته شده یا شینیون عروس استفاده نمایید. مدل تور همراه لباس عروسی دکلته، می تواند کوتاه یا بلند باشد، اما به طور کلی در لباس های دم ماهی، استفاه از تورهای بلند عروس به همراه تاج های کوتاه، بیشتر توصیه می شود. از آن جایی که دامن این لباس کشیده به چشم می آید، همراهی تور بلند عروسی با آن، عالی به نظر خواهد رسید.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر لباس عروس روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    "<yoastmark

     

    کلام آخر

    برای انتخاب لباس عروس باید به فاکتورهای گوناگون از جمله شکل اندام، قد، مدل آرایش مو، مدل آرایش چهره، شکل و اندازه تور عروس، شکل تاج عروس و البته میزان بودجه خود، توجه داشته باشید. از یاد نبرید که بهترین انتخاب لباس عروسی، لباسی است که چند سال بعد نیز همچنان از تماشای آن لذت برده و احساس نکنید که لباس عروسی شما از مد روز خارج شده است. بنابراین برای انتخاب لباس عروسی هرگز بر موج مدهای لحظه ای سوار نشده و حتما به سراغ گزینه هایی متناسب با اندام و وضعیت آرایش چهره و موهای خود بروید. شما چه مدل لباس عروسی را ترجیح می دهید؟

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید