تم تولد السا از بهترین تم های تولد دخترانه

تم تولد السا

    تم تولد السا یکی از زیباترین تم های تولد دخترانه است که می توانیم به کمک آن مراسم جشن تولد کودک یا نوجوان دختر خود را شاد، شیک و هیجان انگیز نماییم. السا شخصیت کارتونی فوق العاده محبوبی است که در سال اخیر به رویای بسیاری از کودکان و نوجوانان دختر، تبدیل گشته است.

    کودکانی که در رویای پرنسس شدن سر بر بالین می گذارند، این بار السا را در ذهن آورده و دوست دارند به جای او در داستان های افسانه ای قدم بگذارند. از آن جایی که این شخصیت کارتونی محبوبیت زیادی در بین کودکان و نوجوانان کم سن پیدا کرده است، محصولات وابسته به آن نیز به وفور یافت شده و برای ترتیب دادن یک جشن تولد با تم السا، گستره قابل توجهی از کالاهای تزیینی مقابل خود خواهید یافت.
    اگر کمی سلیقه و حوصله به خرج دهید، می توانید به کمک تم تولد السا و سایر تجهیزات تزیین مراسم تولد، فضای سالن خود را به شکلی ایده آل دکور کرده و یک سورپرایز واقعی برای کودک خود ترتیب دهید. بچه ها از دیدن فضای آبی و نقره ای رنگ این تم به وجد آمده و حتما چنین چیزی مورد پسند نوجوانان نیز قرار خواهد گرفت.

    اما برای آن که اثربخشی و زیبایی این تم تولد بارها از آن چیزی که پتانسیل دارد و به نظر می رسد، بیشتر شده و قادر به ایجاد جلوه منحصر به فردی از آن در فضای مراسم خود باشیم، لازم است که از فاکتورهای دیگری برای دکوراسیون جشن تولد و تزیین فضای سالن برگزاری میهمانی، استفاده کنیم. به یاد داشته باشید که زیباسازی و تزیین فضای میهمانی، لزوما نیاز به سالنی بزرگ ندارد، بلکه شما می توانید یک هال یا پذیرایی محدود را نیز به کمک ابزار تزیینات جشن تولد، به حد کافی دلربا سازید.

    تم تولد السا

    تم تولد السا

    در ادامه به چند راهکار برای جلوه بخش تر کردن این تم تولد می پردازیم.

     

    اجرای تم تولد السا

    استفاده از بادکنک های چراغ دار همراه با تم تولد السا

    استفاده از بادکنک های چراغ دار، رونق زیادی پیدا کرده است و بچه ها از دیدن این بادکنک ها به هیجان می آیند. شما می توانید از ترکیب بادکنک های چراغ دار در کنار تکه های مختلف این تم تولد زیبا، استفاده کرده و فضای میهمانی را نورانی و جذاب کنید. به ویژه به کار بردن بادکنک های نقره ای و آبی در کنار این تم، ایده آل خواهد بود. توصیه می کنیم که محل قرار گرفتن صندلی و میز صاحب تولد را بیشتر دکور و تزیین کرده و از تعداد بادکنک بیشتری در آن محل، استفاده نمایید. به ویژه آن که تمرکز عکس برداری و احیانا فیلمبرداری روی بخشی است که کیک تولد را قرار داده و کادوها را باز می کنید، تزیین بیشتر در آن نقطه، لازم خواهد بود.

    تم تولد زیبای السا

    تم تولد زیبای السا

    سفارش گیفت های السا

    در هیاهوی تزیین جشن تولد و قرار دادن اجزای دکوراسیون در بخش های مختلف سالن، از گیفت های تم تولد السا غافل نشوید. این گیفت ها به شما کمک می کنند تا به هر یک از میهمانان خود هدیه ای دوست داشتنی داده و آن ها را در شادی شب جشن تولد شریک نمایید. به علاوه از آن جایی که گیفت های همراه تم های تولد دارای همان ساختار و ترکیب تم تولد هستند، آن ها را به عنوان نشانی از آن مراسم به سایر کودکان هدیه کرده و موجبات شادی آن ها را فراهم خواهید کرد.

    به علاوه می توانید از سنجاق سینه های السا نیز استفاده  کرده و به هر یک از کودکانی که وارد میهمانی می شوند، یک سنجاق سینه السا بزنید. باور داشته باشید که این رفتارهای به ظاهر کوچک و شاید پیش و پا افتاده برای کودکان فوق العاده هیجان انگیز و شادی آور بوده و به فضای میهمانی شما نیز رنگ و لعاب دیگری خواهد داد.

    تم تولد زیبای السا

    تم تولد زیبای السا

    سفارش کیک تولد السا

    در نهایت به بخش شیرین سفارش کیک تولد می رسیم. حتما فکر دیگری جز سفارش کیک تولد السا ندارید! با در نظر گرفتن تمام هارمونی و هماهنگی که در میان اجزا دکوراسیون در نظر گرفتیم، نمی توانیم از فاکتور کیک تولد چشم پوشی کرده و آن را از قلم بیندازیم. کیک تولد السا با رنگ آبی و نقره ای خود، یک کیک رویایی شده و با نور شمع و برق فشفشه ها، شبی فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.
    خامه این کیک حتما سفید یا آبی انتخاب می شود، اما اگر مایل به طعم خامه کاکائویی در کیک جشن تولد هستید، می توانید از قناد بخواهید که خامه داخل کیک را کاکائویی انتخاب کرده و تنها خامه روی آن و بخش تزیینی را با رنگ های سفید و آبی تکمیل کند.

    کیک تولد السا

    کیک تولد السا

    شمع آنا و السا

    شمع های تولد می توانند زیبایی جشن را دوچندان کنند. اگر می خواهید تمی را برای تولد اجرا کنید، می توانید شمع تولد با همان تم را خریداری کنید. برای تم تولد آنا و السا نیز می توانید به سراغ شمع هایی با همین طرح بروید. خوشبختانه شمع آلسا در بازار موجود هست و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

    شمع السا

    شمع السا

     

    نتیجه گیری

    تم تولد السا و دیگر موارد تم تولد دخترانه، بهانه هایی کوچک برای خلق شادی هایی بزرگ هستند. هر آن قدر که برای شاد ساختن کودکان تلاش کنیم، به نظر کافی نمی آید. این فرشته های کوچک که روی زمین و کنار ما هستند، سزاوار بزرگترین شادی ها و لبخندی دائمی روی لب ها بوده و این بر ماست که تک تک لحظه های کودکی شان را از عشق لبریز ساخته و با شادی و سرور انباشته سازیم.

    پیشنهاد مطالعه: تم تولد مینیون و 6 ایده تزیین همراه آن

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فاطیما
    فاطیما
    3 سال قبل

    خیلی خیلی خوب بود ولی اگه میگفتین قیمتشو خیلی عالی تر میشد

    سمیه استاد اسدی
    سمیه استاد اسدی
    2 سال قبل

    از دست دخترا همه عاشق السا آنا شدن

    نازنین
    نازنین
    2 ماه قبل

    واییییی

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید