مانتو مجلسی رنگی ؛ شاد، شیک و سرزنده

مانتو مجلسی رنگی

    خانم ها برای زیبا دیده شدن و شیک پوشی، به سراغ لباس های فوق العاده ای می روند که هر کدام از آن ها می توانند به طریقی، به آنچه که آن ها در ذهن دارند، جامه عمل بپوشانند. اما همان طور که می دانید، یکی از پوشش های خیابانی بانوان ایرانی مانتو به ویژه مانتو مجلسی است، لذا کسانی که شیک پوشی را دوست دارند، به سراغ زیباترین مانتوها می روند. از آنجایی که مانتوها در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند، ما قصد داریم مهم ترین نکات خرید مانتو مجلسی رنگی را در اختیار شما قرار دهیم.

    مانتو مجلسی رنگی

    یکی از انواع مانتوها که سبکی بسیار رسمی و شیک دارد و از طرفی در مجالس و مراسم های بسیار جدی و رسمی بر تن می شود، مانتو مجلسی است. از آن جایی که این نوع از مانتو ماهیتی رسمی دارد، بسیاری از افراد حین خرید آن، رنگ های تیره را انتخاب می کنند. اما خوب است بدانید که این مانتوها رنگ های مختلفی دارد که در خرید مانتو مجلسی رنگی، بهتر است این نکات را در ذهن داشته باشید:

    از طیف رنگ ها، رنگ های فرعی را انتخاب کنید

    درست است که گفتیم مانتوهای مجلسی در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند، اما برای آنکه شیک پوشی و ماهیت این مانتوها حفظ شود، بهتر است حین خرید و یا سفارش دوخت مانتو مجلسی رنگی، از میان طیف گسترده رنگ ها، به سراغ رنگ های فرعی بروید. به عنوان مثال به جای قرمز، زرشکی را برگزینید، یا به جای سبز تند، زیتونی را انتخاب کنید. این رنگ ها برای مانتو مجلسی بهتر خواهند بود.

    مانتو مجلسی رنگی

     

    مدل مانتو مجلسی رنگی را از یاد نبرید

    از آن جایی که مانتو مجلسی رنگی، بیش از مانتو مجلسی تیره به چشم می آید، لذا بهتر است در خرید و یا سفارش دوخت، توجه زیادی به مدل آن داشته باشید. در خرید، حتما مدلی را انتخاب کنید که ماهیت رسمی و شیک بودن مانتو مجلسی رنگی را حفظ می کند؛ مانتوهایی با طراحی های عجیب و غریب چندان برای این نوع از مانتو مناسب نیست. هرچه مدلی که برای مانتو مجلسی انتخاب می کنید، ساده تر باشد، برون تردید جلوه بیشتری به خود خواهید داد و رسمیت این مانتو را حفظ خواهید نمود.

    قد مانتو مجلسی رنگی اهمیت زیادی دارد

    همان طور که می دانید، یکی دیگر از مهم ترین عواملی که در خرید مانتو مجلسی رنگی باید به یاد داشته باشید، قد مانتو است. درست است که مانتوها در اندازه قدی متفاوتی طراحی و دوخته می شوند، اما یک مانتو مجلسی زیبا و جذاب، قدی بلند دارد. مانتوهای بلند، شیک تر و جذاب تر هستند و شما را بلند قامت تر نشان می دهند. لذا حین خرید حتما به سراغ مانتوهایی با قد بلند بروید.

    مانتو مجلسی رنگی

     

    جنس پارچه مانتو  نیز مهم است

    یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در خرید مانتو مجلسی آن هم رنگی باید بدان توجه کنید، جنس پارچه است. همان طور که می دانید پارچه های مختلفی وجود دارد که از آن ها مانتوهای متفاوتی می دوزند. اغلب بسیاری از طراحان پارچه های شق و رق را برای دوخت مانتو مجلسی انتخاب می کنند. اما در این‌میان برخی دیگر برای کاهش قیمت تمام شده مانتو و همچنین‌عرضه آن با قیمت کم، به سراغ پارچه هایی می‌روند که کیفیت پایینی دارند و ماهیت آن بیشتر اسپرت است. لذا بهتر است کیفیت و طراحی را قربانی قیمت نکنید و حین خرید، به جنس و مرغوبیت پارچه دقت‌نمایید. چرا که هرچه یک‌مانتو، طراحی و مدل زیبایی داشته باشد، دوخت آن با یک پارچه بی کیفیت نمی‌تواند زیبایی مدل آن را نشان دهد. پس این‌مورد را حین خرید از یاد نبرید تا بتوانید مانتویی برازنده و زیبا را بر تن کنید.

     

    چند نکته درباره خرید مانتو مجلسی رنگی

    – بسیاری از مانتوهای مجلسی، طراحی هایی با انواع مروارید و منجوق دارند. به گونه ای روی آستین و حتی یقه آن ها با مروارید و منجوق بسیار کار شده است. این دسته از مانتوها گرانتر از سایر  مانتوهای مجلسی ساده است، اما باید بدانید که اغلب طراحی آن ها شیک‌هستند. اما به شما پبشنهاد می کنیم‌برای حفظ تعادل، مانتویی را انتخاب کنید که میزان کار شدگی آن با منجوق و مروارید، در همان‌حد تعادل باشد، چرا که منجوق دوزی زیادی هم‌مانتو را سنگین‌می‌کند و هم‌جلوه چندان‌جذابی نخواهد داشت.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل مانتو جدید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    – اکسسوری ها نیز بسیار مهم هستند. در خرید مانتو مجلسی رنگی، باید به انتخاب کیف و کفش و اکسسوری ها نیز توجه زیادی داشته باشید و انتخاب های خود را به موارد رسمی تر و شیک تر محدود کنید.‌مثلا کیف های اسپرت و بسیار بزرگ را برای این‌مانتوها فراموش کنید و به جای آن به سراغ کیف های کوچک و جمع و‌جور بروید.‌همچنین انتخاب یک کفش پاشنه بلند برای این مانتوها گزینه بهتری خواهد بود.

    مانتو مجلسی رنگی

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، انتخاب یک‌مانتو مجلسی رنگی زیبا، منوط به در نظر گرفتن‌موارد مختلفی است، چرا که از یاد بردن هر یک از این‌موارد، می‌تواند جذابیت مانتو را گرفته و آن را از رسمیت به دور کند. پس به شما پیشنهاد می کنیم از این راهنمای خرید مانتو حتما استفاده‌نمایید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید