مدل مانتو؛ ۱۰۰ مدل جدید مانتو دخترانه مجلسی و شیک + عکس

مدل مانتو

    یکی از مهم‌ترین اجزای پوشش خانم‌ها، مانتو است. مدل مانتو، سبک پوشش و استایل شما را مشخص می‌کند و جزو اولین المان‌هایی است که به چشم دیگران می‌آید. اگر دوست دارید مدل مانتویی را انتخاب کنید که با فرم اندام شما متناسب باشد، لازم است نکات مهمی را مد نظر داشته باشید که اولین و مهم‌ترین آنها، شناختن انواع مدل مانتوهای جدید است. دانستن این موضوع می‌تواند در انتخاب و خرید مانتوی مناسب برای شما کمک کننده باشد و زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

    .

    مدل مانتو

    .

    مدل مانتو دخترانه

    .

    مدل مانتو

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    مانتو دخترانه

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    بهترین مدل مانتو

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    عکس مانتو جدید دخترانه

    .

    مدل مانتو شیک و باکلاس

    .

    مدل مانتو

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    مدل مانتو

    .مدل مانتو جدید

    .

    مانتو دخترانه

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    بهترین مدل مانتو

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    مدل مانتو

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    مانتو دخترانه

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    بهترین مدل مانتو

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    عکس مانتو جدید دخترانه

    .

    مدل مانتو شیک و باکلاس

    .

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    مانتو دخترانه

    .

    بهترین مدل مانتو

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    عکس مانتو جدید دخترانه

    .

    مدل مانتو

    .

    عکس مانتو جدید دخترانه

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    بهترین مدل مانتو

    .

    مدل مانتو دخترانه جدید

    .

    مانتو دخترانه

    .

    مانتو زنانه شیک جدید

    .

    اگر در انتخاب لباس مجلسی، کیف و کفش یا حتی سبک استایل خود وسواس دارید، در مورد انتخاب مدل مانتو جدید هم باید همان قدر دقت و حساسیت داشته باشید. حتی اگر عاشق مدل مانتوهای دخترانه هستید، باز هم در مواقع مهمانی‌ها و مجالس به یک مانتو مجلسی نیاز پیدا می‌کنید یا برای طبیعت‌گردی و سفر یک مانتوی اسپرت لازمتان خواهد شد. پس می‌بینید که برای انتخاب مدل مانتو، قبل از هر چیز باید انواع مانتوها را بشناسید!

    .

    مدل مانتو

    .

    با انواع مدل مانتو جدید آشنا شوید

    در انتخاب مانتو فاکتورهای مختلفی اهمیت دارند که اولین و مهم‌ترین آنها، مدل مانتو است. انواع مانتوهای دخترانه و زنانه در 5 سبک زیر دسته بندی می‌شوند:

    • مانتوهای مدل مجلسی
    • مانتوهای اسپرت و دخترانه
    • مانتوهای تابستانی
    • مانتوهای بلند
    • مانتوهای کوتاه و کژوال

    حتما قرار نیست مبلغ زیادی را برای خرید مدل مانتو دخترانه جدید و مانتوهای گران قیمت هزینه کنید، همین قدر که مدل مانتوی انتخابی شما با  فرم اندامتان تناسب داشته باشد، برای محلی که قرار است آن را بپوشید مناسب باشد و استایل شما را زیباتر کند، کافی است. در واقع این انتخاب صحیح شماست که حتی ارزان قیمت ترین مانتو رنگی یا حتی ساده را به پوششی لوکس و زیبا تبدیل می کند. البته به شرطی که قانون «تناسب مدل مانتو با فرم اندام و موقعیت پوشیدن مانتو» را رعایت کنید. در بخش بعدی بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم.

    .

    مدل مانتو

    .

    4 نکته طلائی در انتخاب مدل مانتو

    1. به تناسب قد مانتو با قد خودتان دقت کنید

    یک قانون کلی درباره انتخاب قد مانتو وجود دارد. براساس این قانون بین قد شما و قد مانتو رابطه معکوس وجود دارد. این یعنی بهترین مدل مانتو برای خانم‌هایی با قد کوتاه، مدل مانتوهای بلند است و خانم‌هایی با قد بلند، حتماً باید مانتوهایی با قد کوتاه یا حداقل روی زانو را خریداری کنند تا کوتاه‌تر یا بلندتر از قد واقعی خود دیده نشوند.

    تصور کنید یک بانوی قد بلند با پوشیدن مانتویی بلند، چقدر ظاهر ناخوشایندی پیدا می کند یا دختر خانمی با قد متوسط با پوشیدن یک کت یا مانتوی کوتاه، چقدر استایل خود را زیر سوال می برد!

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    انتخاب قد مانتو در مورد دختران کوتاه قد به‌مراتب مهمتر از سبک دوخت یا پارچه مانتو است و زیبایی استایل آنها را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. پوشیدن مانتوهای کوتاه، قد آنها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد، در حالی که می‌توانند با انتخاب یک مانتو دخترانه نسبتاً بلند، کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. البته در مورد خانم‌های بلند قد، پوشیدن مانتوهایی که تا زیر زانو را پوشش می‌دهند، استایل را زیباتر می‌کند.

    .

    مدل مانتو تهرانی جدید و به روز دخترانه و زنانه

    .

    2. رنگ مانتو باید محور اصلی تم رنگی استایل شما باشد

    رنگ مانتو هم یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم انتخاب مدل مانتو است. اغلب مدل مانتوهای دخترانه جدید، مانتوهای روشن با رنگ‌های شاد هستند، ولی جالب است بدانید که رنگ مانتو می‌تواند شما را درشت‌تر یا لاغرتر از آنچه هستید نشان دهد. برای اینکه اندام شما لاغرتر از حالت معمولی دیده شود، باید از مانتوهای تیره رنگ استفاده کنید. ولی خانم‌های لاغر اندام محدودیتی در استفاده از رنگ‌های شاد و روشن ندارند.

    وقتی صحبت از مدل مانتو شیک و باکلاس می‌شود، بعد از مدل دوخت این رنگ مانتو است که خیلی مهم است. در انتخاب رنگ مانتو خود، به رنگ پوست و رنگ موهایتان هم دقت داشته باشید. اگر شما پوست یا موهایی تیره دارید، بهتر است از مانتوهای روشن یا رنگ متضاد پوست خود استفاده کنید. مثلاً آبی روشن، طوسی ملایم، صورتی روشن یا حتی سفید، می‌تواند برای موهای سیاه و رنگ پوست برنزه عالی باشد.

    ولی اگر پوستی سفید دارید یا موهای شما روشن و هایلایت است، مانتوهای مشکی، سرمه‌ای، سبز زمردی، آبی درباری و… زیبایی شما را چندین برابر می‌کنند. البته انتخاب مدل مانتو به رنگ قهوه‌ای هم ایده‌ای عالی خواهد بود. اما در این شرایط از انتخاب رنگ‌هایی چون زرد، سفید یا صورتی روشن پرهیز کنید، چون پوست سفید در کنار موهای روشن و مانتویی روشن، شاید کسل کننده باشد.

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    3. میزان تنگی یا گشادی مانتو را متناسب با فرم اندامتان انتخاب کنید

    اگر دارای اندامی ظریف هستید و اضافه وزن ندارید، بهتر است به سراغ مانتوهایی با پارچه های آهاردار و ضخیم بروید. برای انتخاب مدل مانتو در این دسته بندی، مانتوهای چین دار یا پیلی دار مناسب به نظر می رسند.

    ولی اگر دارای اضافه وزن هستید یا به هر دلیلی مایل هستید که اندام شما چاق به نظر برسد، بهتر است به سراغ مانتوهای راسته با پارچه های لَخت بروید که برش های زیادی دارند و اندام شما را کشیده تر نشان می دهند. این مانتوها معمولا خطوط عمودی دارند و در پشت و جلو برش خورده اند. البته دقت کنید که بخش دامن این مانتوها در قسمت کمر به پایین گشاد یا با حالت تَرک دار نباشد. نمونه این مانتو را می‌توانید در عکس مانتوهای جدید دخترانه‌ای که در ابتدای مطلب برایتان آماده کرده‌ایم، ملاحظه کنید.

    .

    مدل مانتو جدید

    .

    4. به جنس پارچه مانتو توجه کنید

    جنس پارچه مانتو تا حدودی در شکل دهی به اندام شما تاثیرگذار است. مانتوهایی با پارچه نازک و لَخت برای خانم های لاغراندام مناسب نیستند، چون فرم اندام را باریک تر نشان می دهند. مانتوهایی با پارچه های ضخیم و آهاردار هم برای خانم های چاق و درشت اندام انتخاب معقولی محسوب نمی شوند. چون اندام آنها را چاق تر از آنچه که هست نشان خواهند داد.

    البته جنس مانتو در موضوع شستشو و اتوکشی هم مهم است. اگر جنس مانتو طوری باشد که پس از هر بار شستشو به اتوکشی نیاز داشته باشد، کاری اضافی برای خود تراشیده اید. بنابراین با توجه به شکل زندگی های امروزی و مشغله های زیادی که اغلب ما داریم، انتخاب مدل مانتو با جنس پارچه ضدچروک و بدون نیاز به اتوکشی، عاقلانه تر خواهد بود؛ مانتویی شیک و زیبا که هر روز بدون نیاز به اتوکشی بپوشید!

    علاوه بر این موارد، باید تناسب جنس مانتو با فصل را هم در نظر داشته باشید. برای فصول گرم سال، استفاده از مانتوهایی با جنس نخی و نازک ایده آل خواهند بود. برای فصول سرد هم می توانید از مانتوهای ضخیم استفاده کنید.

    .

    مدل مانتو دخترانه

    .

    مدل مانتو ساده؛ استایلی شیک و متفاوت

    برای انتخاب مدل مانتو دخترانه‌ای که بتوانید هر روز برای محل کار یا دانشگاه آن را بپوشید، باید به سراغ مدل مانتو ساده بروید. مانتوهای ساده به راحتی با هر رنگ شلوار و مقنعه یا شالی ست می‌شوند، همیشه روی مُد یا ترند هستند و استایلی شیک و در عین حال جذاب برای شما ترتیب می‌دهند. فقط در زمان انتخاب آنها علاوه بر 4 نکته طلائی که برای انتخاب مدل مانتو گفتیم، به سبک استایل شخصی خودتان، فصل و محلی که می‌خواهید آن را بپوشید هم دقت کنید.

    مانتوهای طرح دار چهارخانه، راه راه، گل دار و… برای دختران جوان کاملاً مناسب هستند. توجه داشته باشید که برای خانم‌های جوان انتخاب مانتوهای مشکی چندان جالب نیست. بنابراین می‌توانید مانتوهای تیره ولی طرح دار مانند تصویر پایین را جایگزین کنید.

    .

    مدل مانتو دخترانه

    .

    مانتو مجلسی؛ یک مانتوی زنانه شیک جدید

    اگر تصمیم دارید مانتو مجلسی بخرید، انتخاب شما باید از بین مانتوهای بلند و اندامی باشد. در این مورد جنس مانتو از اهمیت بالایی برخوردار است. این سبک مانتوها معمولا از پارچه های گران قیمت دوخته می شوند، زرق و برق بیشتری دارند و در طراحی آنها از پارچه های حریر، مخمل و اکسسوری های لباس مجلسی استفاده می شود.

    .

    مانتو مجلسی

    .

    مدل مانتو تابستانی؛ دنیایی از رنگ های شاد و جذاب

    مانتوهای تابستانی باید از پارچه های نازک با رنگ های روشن دوخته شوند. با توجه به اینکه پوشیدن مانتوهای ضخیم یا تیره رنگ در هوای گرم می تواند به شدت آزار دهنده باشد، بهتر است به سراغ مانتوهای مدل کوتاه و نخی بروید.

    مانتوهای مدل تابستانی با پارچه الیاف طبیعی، لنین، پنبه ای، حریر و… انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستان هستند و علاوه بر زیبایی ظاهری، از گرمازدگی شما هم جلوگیری می کنند.

    .

    مدل مانتو تابستانی

    .

    مدل مانتو اسپرت؛ محبوب ترین مدل مانتوی دختران جوان

    مدل مانتو اسپرت با پارچه های رنگی و یکدست یا طرح دار، آستین های دکمه دار، یقه های برگشته یا ساده و دامن های طرح دار و جذاب برای استفاده روزمره ایده آل هستند. معمولا دختران جوان از مانتوهای مدل اسپرت استقبال می کنند و حداقل 2 الی 3 مدل مانتوی اسپرت در کمد لباس هایشان دارند. برای انتخاب مدل مانتوی دخترانه اسپرت، گزینه های متنوعی پیش روی شماست و همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

    .

    مدل مانتو اسپرت

    .

    در انتخاب مدل مانتو باید قبل از هر چیز به ویژگی‌های شخصیتی، فرم اندام و رنگ پوست خود دقت کنید. در کنار این موارد، می‌توانید رنگ مو و حتی رنگ چشم‌های خود را هم در نظر داشته باشید. بعد از آن نوبت به اعمال سلیقه شخصی می‌رسد. با این روش می‌توانید بهترین مدل مانتو ممکن را در میان انواع مدل مانتوها ساده یا مجلسی داشته باشید. با یک انتخاب اصولی، در هر موقعیت اجتماعی که باشید، می‌درخشید. این چیزی است که همه خانم‌ها به دنبال آن هستند!

    نظرات
    guest
    11 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سارا
    سارا
    2 سال قبل

    مدل لباس مجلسی

    مژگان
    مژگان
    2 سال قبل

    مدل های شما خیلی عالی بود ممنون میشم اگه مدل های بیشتری بذارین ❤?????????

    عطیه
    عطیه
    2 سال قبل

    اون مدل مانتو سفید خیلی خوشگلههههه

    مریم
    مریم
    2 سال قبل

    مدل مانتو مجلسی جدید میخوام

    شایسته علیزاده
    شایسته علیزاده
    2 سال قبل

    من برای محل کار مدل مانتو مناسب میخوام. از کجا میتونم تهیه کنم؟!

    کوروش
    کوروش
    پاسخ به :  شایسته علیزاده
    2 سال قبل

    از مانتو فروشی ها 😂😂

    پگاه
    پگاه
    2 سال قبل

    دیگه کم کم باید مدل مانتو پاییزی و زمستونی بذارید

    ادریانا
    ادریانا
    2 سال قبل

    سلام مانتو اولی را پسندیدم اگه بخوام بگیرم چه جوری درخواست بکنم

    عشق
    عشق
    2 سال قبل

    از نظر من مدل های کم و ساده ای داشت بیشتر و جدید تر باشه بهتره ولی بازم ممنونم
    اگه مدل هاتون بیشتر می بود بهتر بود
    مدل های تهرانی هم با این ها خیلی فرق میکنه
    من هم جست و جو کردم لباس بلند تهرانی دخترانه جدید اما هم خیلی جدید نبود هم کم
    تازه لباس بلند هم کم داشت
    اما باز هم ممنون بابت زحماتتون

    Last edited 2 سال قبل by عشق
    افسوس ع
    افسوس ع
    1 سال قبل

    خیلی ممنون مدل های جدید خوبی بود لطفاً از مدل های بلند وهریر بیشتر استفاده کنید

    سمین
    سمین
    8 ماه قبل

    سلام خوب بود دوست دارم.متشکر

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آراء: 351

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید