تزیین سفره شب یلدا عروس، بهترین ایده های خلاقانه

تزیین سفره شب یلدا عروس

    اگر به تازگی مراسم عروسی خود را پشت سر گذاشته و یا پیش از شب یلدای امسال، قرار است که با لباس سپید عروسی به خانه ی بخت قدم بگذارید، تزیین سفره شب یلدا عروس را به شما توصیه می کنیم. این نخستین سالی است که شب یلدا را به عنوان طولانی ترین شب سال، کنار شریک زندگی خود سپری می کنید و باید سفره شب یلدا را به شکلی خاص و متفاوت آماده سازید.

    اگر برای طراحی تزیین سفره شب یلدا عروس در ذهن خود آماده هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین ایده ها را ارائه کرده و از آن ها الهام بگیرید.

    تزیین سفره شب یلدا عروس

    1. استفاده از چوب و طرح های سنتی برای تزیین سفره شب یلدا عروس

    شما می توانید با استفاده از طرح های سنتی و به کار بردن چوب، سفره شب یلدا را به شکلی متفاوت طراحی کنید. به کار بردن شمع های قرمز رنگ، به سفره یلدای شما جذابیت زیادی می بخشد و می توانید از ریسه های چراغی با رنگ متضاد نیز در آن بهره مند شوید.

     

    2. استفاده از سبد گل و میوه تزیینی

    شما می توانید با استفاده از سبدهای ترکیبی از گل و میوه، فاکتورهای بسیار زیبا و دیدنی در سفره یلدا به وجود بیاورید. استفاده از سیب، خرمالو، انار و غیره در سبدهای ترکیبی یلدا، عالی از آب درآمده و رنگ بندی فوق العاده ایجاد می کنند. به طور کلی برای تزیین سفره شب یلدا، به فکر میوه آرایی بوده و از طرح های مختلف تزیین میوه ها بهره مند شوید.

    3. کیک شب یلدا

    برای خرید کیک شب یلدا سفره تازه عروس، استفاده از رنگ سرخ، گزینه ای عالی به شمار می رود. شما می توانید از تزیین کیک شب یلدا با گل های سرخ یا سفید استفاده کرده و به سفره یلدای خود، رنگ و لعاب زیبایی ببخشید. همچنین کیک های شب یلدا سفید رنگ با طراحی های مختلف، می توانند در شمار انتخاب های بعدی قرار بگیرند. کیک با تم انار، تم هندوانه و غیره عالی هستند. همچنین اگر مایل باشید یک کیک یلدا به شکل هندوانه یا یک کیک یلدا به شکل انار نیز به سفره یلدای شما رنگ و جلوه ای عالی خواهد داد.

    تزیین کیک شب یلدا

    4. تزیین انار شب یلدا عروس

    همان طور که می دانید انار از اجزای سفره شب یلدا بوده و اتفاقا باید آن را جزئی جدایی ناپذیر از این سفره بدانیم. برای تزیین سفره شب یلدا عروس، می توانید انار را به اشکال مختلف تزیین کنید. شما ممکن است انارهای یلدا را به صورت کامل در یک ترکیب قرار داده و یا انارها را پوست کنده و گل های انار را به شکلی هنرمندانه بچینید. برخی دیگر ترجیح می دهند که انار را کاملا دان کرده و دانه های انار را در ظروف تزیینی کریستالی و غیره بریزند. به هر صورت استفاده از انار در اشکال مختلف آن، به شما کمک می کند تا سفره یلدا را به شکلی منحصر به فرد و فوق العاده زیبا، تزیین کرده و دکور نمایید.

    5. تزیین هندوانه سفره شب یلدای عروس

    هندوانه نیز به عنوان یکی از اقلام اصلی سفره شب یلدا، باید تحت میوه آرایی قرار گرفته و چیزی خاص از آن حاصل شود. شما می توانید برش های هندوانه را به سبک و سلیقه خاص خود چیده و یا یک هندوانه درسته و کامل را آراسته و در سفره یلدا قرار دهید. به هر ترتیب این میوه خوش طعم و آبدار، دست شما را برای طراحی و تزیین سفره یلدا، حسابی باز می گذارد.

    6. میوه آرایی شب یلدا

    تصور نکنید که برای میوه آرایی سفره شب یلدا عروس، باید حتما فوق العاده حرفه ای باشید، بلکه شما می توانید به سادگی و با ساده ترین ابزار، میوه های یلدا را به شکلی خاص آماده سازید. به طور مثال همان طور که  در تصویر زیر می بینید، استفاده از خود میوه ها به عنوان ظرف سرو، ایده ای عالی و بسیار زیبا خواهد بود. در میوه آرایی تنوع بالایی وجود دارد و با مطالعه ترفندها و تکنیک های میوه آرایی، می توانید خلاقیت خود در این زمینه را افزایش دهید.

    7. اسمارتیز و ژله

    حتی برای استفاده از اسمارتیز و ژله در سفره یلدای عروس، می توانید از ایده های خاص و ساده ای بهره مند شده و چیزی متفاوت خلق کنید. استفاده از تکه های کیت کت و مخلوط کردن اسمارتیز و دانه های ژله ای، طعم شیرینی سفره یلدا را به بهترین شکل ایجاد می کنند.

     

    نتیجه گیری

    در نهایت این سلیقه و ایده های خلاقانه شما است که در تزیین سفره شب یلدا عروس زیبایی و تفاوت ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که ژست عکاسی دو نفره در نخستین سفره یلدای زندگی مشترکتان را فراموش نکرده و تصاویر دو نفره به یاد ماندنی زیادی بگیرید.
    این تصاویر سال به سال رنگ گذر عمر به خود گرفته و یک آلبوم طولانی و البته دوست داشتنی به وجود می آورند.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    عامل
    عامل
    2 سال قبل

    معمولا خونواده شوهر برای عروس مراسم یلدایی میگیرن

    هما
    هما
    2 سال قبل

    چیز کیک با تزئین انار بهترین گزینه برای سفره ارایی شب یلدایست
    هم قشنگه
    هم خوشمزه

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید