مدل تاج عروس جدید ۲۰۲۱ + معرفی ۹ نمونه خاص

مدل تاج عروس جدید 2019

    زمانی که برای تدارک مراسم عروسی به دنبال خرید لباس عروس، انتخاب آرایشگاه عروس و غیره هستید؛ نباید انتخاب مدل تاج عروس را نیز فراموش کنید. تاج عروس در ترکیب با آرایش مو و لباس عروسی، جلوه شما را در شب عروسی کامل خواهد ساخت. اگر تصمیم به انتخاب تاج عروسی گرفته باشید، با مدل های متنوع و ساختارهای گوناگونی روبرو خواهید شد.

    هر یک از مدل های تاج عروس برای سلایق گوناگون و البته در تناسب با ویژگی های فیزیکی عروس، مناسب خواهند بود.

    چه فاکتورهایی در انتخاب مدل تاج عروس موثر هستند و باید آن ها را در نظر داشت؟

    فاکتورهای موثر در انتخاب مدل تاج عروس را باید مطابق موارد زیر بدانیم:

    •    فرم صورت عروس اعم از این که گرد، بیضی، کشیده و غیره باشد.
    •    قد عروس؛ مدل تاج های بلند و چند طبقه برای افراد قد بلند، آن قدرها مناسب نیست و به عکس افراد کوتاه قد، بهتر است که از تاج های دارای ارتفاع و کشیده استفاده کنند.
    •    سبک آرایش مو عروس؛ این مورد اهمیت زیادی دارد و باید تاج روی موهای آرایش شده عروس، به خوبی بنشیند.

    در ادامه به معرفی تعدادی از زیباترین و جدیدترین مدل های تاج عروس 2019، می پردازیم.

    با سورپلاس همراه باشید.

    مدل تاج عروس

    1. مدل تاج عروسی سلطنتی

    مدل تاج عروسی سلطنتی، می تواند باریک یا پهن بوده و معمولا با طرح های در هم پیچیده و پر از نگین دیده می شود. این تاج ها در اصلیت خود با الماس پر شده و ظاهری درخشان و پرجلوه دارند.

    مدل تاج عروس

     

    2.    مدل تاج عروسی نیمه

    این مدل تاج عروسی روی موها خوابیده و در یک سمت سر (راست یا چپ)، قرار می گیرد. البته از این مدل تاج، معمولا برای مراسم نامزدی استفاده می شود و برای مراسم عروسی جلوه ی زیادی ندارد. البته اگر شما طرفدار مدل های آرایش عروس بسیار ساده باشید و موهای خود را در عروسی به شکل ساده ای آراسته باشید؛ این مدل تاج برایتان مناسب خواهد بود.

    مدل تاج عروس

     

    3. مدل تاج عروس پشت سر

    یک مدل تاج عروس نیز به جای قرار گرفتن در بخش جلوی سر، در پشت موها قرار می گیرد. این مدل تاج فوق العاده شیک بوده و البته باید کمتر دیده شدن آن را نیز پذیرفت. برای استفاده از این مدل، باید موها پشت سر و در بخش گردن جمع شده باشد. البته می توان از آن زیر شینیون موهای عروس نیز استفاده کرد.

    مدل تاج عروس

     

    4. مدل تاج عروس رومی گرد

    تاج عروس رومی گرد، بسیار زیبا و لطیف است. این مدل تاج برای موهای شینشیون، موهای ساده و باز گذاشته شده، موهای بافته شده عروس و غیره کارایی دارد و می توان آن را یکی از بهترین و زیباترین تاج های عروسی به حساب آورد.

    مدل تاج عروس

     

    5. مدل تاج عروس الفی

    اگر به خاطر داشته باشید در فیلم سینمایی ارباب حلقه ها، تاجی که بر سر الف ها بود، دقیقا چنین شکلی داشت. از آن موقع مدل تاج عروس الفی نیز رواج پیدا کرده و بسیاری از عروس خانوم ها به استفاده از این مدل تاج، علاقه مند هستند. برای استفاده از تاج الفی باید موها به شکلی که در تصویر می بینید رها شده و یا حداکثر پشت سر، پایین تر از محل تاج، جمع شده باشند.

    مدل تاج عروس

     

    6. مدل تاج عروس لوکس

    این مدل تاج عروسی معمولا یک یا حداکثر دو ردیف است و جلوه آن با نگین های پر و درخشان، فوق العاده به چشم می آید.

    مدل تاج عروس

     

    7. مدل تاج عروس پرنسسی

    تاج عروسی پرنسسی با شاخه های باشکوه خود، برای افراد با قد متوسط و کوتاه، گزینه ای عالی بوده و کمک می کند که با قدی بلندتر به نظر برسند. این مدل تاج را می توانید با مدل های موی مختلف روی موهای خود قرار داده و از شکوه و جذابیت آن لذت ببرید.

    مدل تاج عروس

     

    8. مدل تاج عروس گل ریز

    برخی از عروس خانوم ها نیز به انتخابی لطیف تر روی آورده و از تاج های عروس با گل استفاده می کنند. این مدل تاج های عروسی می تواند با گل های ریز آماده شده و روی موهای باز، زیباترین جلوه خود را به وجود خواهد آورد. البته باید در نگهداری و استفاده از این مدل تاج ها دقت زیادی به خرج داد که تا پایان مراسم عروسی، تازگی و زیبایی خود را حفظ نمایند. البته شما می توانید در صورت تمایل از این مدل تاج ها در ژست عکاسی خود در عکس برداری عروسی استفاده کرده و سپس تاج اصلی را برای عروسی مورد استفاده قرار دهید.

    مدل تاج عروس

     

    9. مدل تاج عروس با گل درشت

    این مدل از تاج با گل های درشت، بسیار زیبا و هیجان انگیز می نماید و در صورتی که قصد استفاده از این مدل را داشته باشید، عکس های فوق العاده ای به کمک آن در آلبوم عکس های عروسی خود خواهید داشت. معمولا تاج گل درشت را با گل های صورتی روشن یا گل های تند و در ترکیب رنگ متضاد، انتخاب می کنند.

     

    سخن پایانی

    شما برای مراسم عروسی خود از چه مدل تاج عروس استفاده کرده و یا قصد انتخاب آن را دارید؟ نظریات خود و ایده های منحصر به فردتان را با ما و سایر خوانندگان خوش سلیقه سورپلاس در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آراء: 2

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید