۱۰ ایده جذاب ورود عروس و داماد + تصاویر

ورود عروس و داماد

    برگزاری مراسم عروسی گام هایی دارد که خلاقیت در هر یک از آن ها می تواند اتفاقات شگفت انگیزی را در آن شب مهم رخ دهد که یکی از آن ها لحظه ورود عروس زیبا و داماد خوشتیپ است. هنگامی که عروس و دامادها می خواهند برای اولین وارد سالن شوند، می خواهند این ورود به باشکوه ترین شکل ممکن اجرا شود. از این رو به دنبال ایده های جذابی برای ورود هستند. ما در این مطلب قصد داریم ایده های جذاب ورود عروس و داماد را به شما معرفی کنیم.

    ایده های جذاب ورود عروس و داماد

    ورود عروس و داماد یکی از رویایی ترین قسمت های یک جشن عروسی است. هنگامی که مهمانان در انتظار ورود زوج خوشبخت هستند، می خواهند باشکوه ترین مراسم را ببینند. از این رو برنامه های مختلفی از سوی برگزار کننده های مراسم عروسی و یا تالارها ترتیب داده می شود. ایده های مختلف و جذابی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای ورود عروس و داماد استفاده کنید و یا اینکه از برگزارکننده خود بخواهید تا آن برنامه را برای شما پیاده سازی کند.

     

    در ادامه شما می توانید با این ایده های جذاب آشنا شوید:

     

    استفاده از کالسکه همواره یکی از جذاب ترین شیوه های ورود عروس و داماد بوده است. استفاده از این موکب، در سراسر دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و در ایران نیز افراد مختلفی از این روش برای ورود به زیباترین مراسم خود استفاده می کنند.

     

    ورود به همراه ساقدوش ها و همراهی عروس و داماد هرگز قدیمی نمی شود. ایده های مختلفی با ساقدوش ها می توان اجرا کرد که هر کدام طرفداران خود را دارد.

     

    از جذاب ترین شیوه های ورود عروس و داماد به مجلس عروس، تونل های جذاب به کمک ساقدوش ها است. ساقدوش ها می توانند با شاخه های گل سقفی جذاب برای این تونل ورود ایجاد کنند و عروس و دامادها را تا مراسم بدرقه کنند.

    سیندرلا یکی از کارتون های مورد علاقه دختربچه ها بوده و هست. به همین دلیل است که بسیاری از خانم مدل لباس عروس سیندرلایی و یا پرنسسی را برای این روز انتخاب می کنند. ورود به سبک سیندرلا و با کالسکه ای رویایی نیز از انتخاب های فوق العاده است که می تواند جلوه ای ویژه به مراسم ببخشد.

     

     

    کمک گرفتن از کودکان هم برای ورود به مراسم عروس می تواند جذاب باشد. به عنوان مثال می توان از کودکان کمک گرفت تا مسیر ورود عروس و داماد را گلباران کنند.

     

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    روژان
    روژان
    2 سال قبل

    همشون عالی بودن یعنی هر کدوم جذابیت خودشو داشت

    ارمین
    ارمین
    2 سال قبل

    خیلی باحال بود واقعا

    هاشم
    هاشم
    2 سال قبل

    این ایده های جذاب رو از کجا میارید اخه

    دانی
    دانی
    2 سال قبل

    مرسی بابت ایده های قشنگتون

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید