انواع مدل لباس مجلسی پاپیون دار

لباس مجلسی پاپیون دار
    لباس مجلسی پاپیون دار یکی از ترندهای محبوب روی فرش قرمز بوده و به معنای واقعی کلمه زنانه، جذاب و رمانتیک است. این لباس‌ ها در انواع دکلته، شومیز و … طراحی می‌ شوند.

    لباس مجلسی پاپیون دار

    اگر علاقه مند به پوشیدن لباس مجسی پاپیون دار باشید، باید به شما این نوید را بدهم که مدل های بسیار متنوعی از این سبک لباس های مجلسی وجود دارد که می توانید به راحتی از میان آن ها، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
    همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، مدل های بسیار متفاوتی از این سبک لباس ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به سبک اندام خود و سلیقه ای که در انتخاب لباس دارید، بهترین مدل ها را انتخاب کرده و با ست کردن آن ها با مدل مو و مدل آرایش خود، استایل زیبایی داشته باشید.

    لباس عروسی پاپیون دار

    همان طور که مشاهده می کنید، لباس عروسی پاپیون دار، نیز جلوه ای بسیار عالی داشته و می توان آن را سبک لباس عروسی متفاوتی در نظر گرفت. این سبک لباس، به ویژه برای عروس هایی که علاقه مند به پوشیدن لباس عروس ساده تری هستند و از مروارید دوزی و سنگ دوزی روی لباس عروس، چندان دل خوشی ندارند، پیشنهاد می شود. پاپیون به راحتی جای این تزئینات را گرفته و جلوه لازم را فراهم می سازد.
    لباس عروس پاپیون دار

    بلوز پاپیون دار

    همان طور که مشاهده می کنید، لازم نیست که این طراحی لباس با پاپیون، تنها مختص به مدل هایی باشد که دارای دامن بوده و کاملا جلوه مجلسی دارند، حتی یک لباس اسپرت دخترانه نیز می تواند با چنین استایلی همراه باشد و شما به راحتی می توانید این لباس را برای خود انتخاب کنید.
    بلوز پاپیون دار

    لباس دنباله دار

    طرح بسیار شیکی به نظر می رسد، اگر با من موافق باشید. این لباس برای شب نشینی های مجلسی و میهمانی های شب که بخواهید استایل بسیار شیک و رسمی داشته و در عین حال زیبا و ظریف به نظر برسید، کاملا عالی خواهد بود. به ویژه انتخاب آن در رنگ مشکی، می تواند تیپ و استایل بسیار خاصی برای شما ایجاد کرده و به همراه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل لباس مجلسی جدید 1400 روی لینک مشخص شده کلیک کنید و حتما این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در مهمانی بدرخشید.
    لباس مجلسی پاپیون دار

    پاپیون بزرگ

    این مدل به راستی عالی است. انتخاب چنین لباسی با آن پاپیون بزرگ و برجسته در بخش پشتی، فوق العاده جسورانه به نظر می رسد. به نظر شما این طور نیست؟ شما حاضر به امتحان کردن آن و حضور در یک میهمانی بزرگ هستید؟ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده ۱۰۰ مدل لباس مجلسی شیک دخترانه و زنانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.
    لباس مجلسی پاپیون دار
    سخن پایانی
    کدام یک از مدل های فوق را بیشتر پسندیده و برای خرید یک لباس با چنین مشخصاتی، عالی می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و همین طور این مطلب را برای دیگران نیز ارسال کنید.
    نظرات
    guest
    3 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    غزل
    غزل
    2 سال قبل

    تازه میخواستم بگم لباس عروس پاپیون دار هم خوشگله ها دیدم سانسور کردید این چه کاریه اخهههه

    منصوره
    منصوره
    2 سال قبل

    پاپیون بزرگ به نظر من اصلا قشنگ نیست و تا حالا ندیدم کسی هم اینجوری لباس بپوشه

    رقیه
    رقیه
    2 سال قبل

    من برای جشن نامزدیم از لباس مجلسی پاپیون دار استفاده کردم خیلی شیک و خاص بود

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید