بهترین تم های تولد ۱۴۰۰

استیکر تولدم

    اگر می خواهید بهترین تم های تولد 99 را در یک قاب مشاهده کرده و تم تولد مناسب فرزند خود را از میان آن ها انتخاب کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کرده و جدیدترین تم های تولد امسال را در گروه های دخترانه و پسرانه مشاهده نمایید.

    با سورپلاس همراه باشید.

    تم های تولد 99

    1. تم تولد پونی

    شخصیت های کارتونی محبوبی وجود دارند که کودکان عاشق آن ها هستند. در این میان بسیاری از دختربچه ها، علاقه زیادی به پونی دارند. این اسب زیبای کوچک چهره ای زیبا و مهربان دارد و اغلب در تصاویری از آن، یک تک شاخ نیز روی سر پونی دیده می شود. این چهره رنگی و زیبا توجه دختربچه ها را به خود جلب می کند.

    تم تولد پونی

    2. تم تولد میکی ماوس

    هنگامی که صحبت از برگزاری تولد می شود، ایده های مختلفی در ذهن افراد شکل می گیرد. تبریک تولد را چگونه انجام دهند؟ اینکه فضا را چگونه تزئین کنند، چه بادکنک هایی خریداری کنند، کیک را به چه صورت سفارش دهند، هدیه چه بخرند، کدام مهمان ها را دعوت کنند، چگونه برنامه ریزی کنند و سوالات بسیاری دیگر که همه به ایده پردازی نیاز دارند. در ارتباط با زیباسازی فضا و تزئین اتاق، استفاده از تم های تولد بسیار کارآمد هستند؛ چرا که این تم ها به افراد کمک می کنند تا ذهنشان جهت بگیرد. یکی از این تم های فوق العاده که برای کودکان استفاده می شود، تم تولد میکی ماوس است.

     

    3. تم تولد مینیون

    تم تولد مینیون از دسته تم های تولدی است که هم برای پسرها و هم برای دخترها کاربرد دارد. بسته به این که کودک یا نوجوان شما از چه شخصیت های کارتونی در رویاهای خود به خیال پردازی پرداخته و یا کدام یک را بیشتر دوست دارد، می توانید از تم های تولد برای تزیین مراسم جشن تولد استفاده نمایید. تم تولد مینیون رنگ آمیزی جذابی داشته و می توان آن را با تزییناتی جذاب و دوست داشتنی همراه ساخت.

    تم تولد مینیون

     

    4. تم تولد شنل از تم های تولد 99

    تولد گرفتن سن و سال نمی شناسد، چرا که کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید و ببینید همه افراد از همه سن و سال، از برگزاری و شرکت در جشن تولد استقبال می کنند. امروز دیگر آن شکوه و جلال تولد گرفتن تنها مختص کودکان نیست و تم های مختلفی برای جشن تولد بزرگسالان و تبریک تولد آن ها طراحی شده اند. یکی از این تم های فوق العاده که طرفداران زیادی دارد، تم تولد شنل است.

    تم تولد شنل

     

    5. تم تولد ماشین ها

    برگزاری جشن تولد برای کودکان حال و هوای ویژه ای دارد چرا که در آن روز همه چیز متفاوت خواهد بود. این روزها برای برگزاری جشن تولد، به جز تبریک تولد، از تم های تولد استفاده می کنند، تم هایی که می توانند حال و هوای بسیار خوبی را به فضا ببخشند. از سوی دیگر این تم ها می توانند به بهترین شکل ممکن اتاق و فضای مهمانی را برای جشن دکور کنند. یکی از همین تم های تولد که می توانید از آن ها برای برگزاری جشن تولد کودکان و حتی نوجوانان استفاده کنید، تم تولد ماشین ها است.

     

    6. تم تولد انگری بردز از تم های تولد 99

    خوشبختانه امروز برای برگزاری جشن تولد برای تمامی سن ها، برای دخترها و پسرها، زن ها و مردها و در کل تمامی افراد تم های مختلفی طراحی و تولید می شوند که افراد می توانند متناسب با سلیقه خود، برای تزئین فضا یکی از آن ها را انتخاب نمایند. اما در میان تم های تولد پسرانه، تم تولد انگری برزد محبوبیت ویژه ای دارد. این تم تولد هم در میان دختر بچه ها و هم در میان پسربچه ها طرفداران زیادی دارد، اما اغلب این تم را بیشتر برای پسرها انتخاب می کنند.

    تم تولد انگری بردز

     

    7. تم تولد سگ های نگهبان

    همه ما در طول زندگی خود حضور در یک جشن تولد را تجربه کرده ایم، چه به عنوان میزبان، چه مهمان و چه صاحب تولد. این حس دل پذیر جشن گرفتن روز به دنیا آمدن فردی خاص، یکی از بهترین حس هایی است که هر فرد می تواند تجربه کند. حال تصور کنید که این تولد، تولد فرزند شما باشد؛ در این حالت قطعا دوست دارید زیباترین و بهترین جشن ممکن را برای تبریک تولد او برگزار نمایید. اگر فرزند شما پسر است، می توانید برای جشن تولد او، تم تولد سگ های نگهبان را انتخاب نمایید که این روزها میان کودکان محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده است.

    تم تولد پسرانه سگ های نگهبان

     

    8. تم تولد استقلال

    تبریک تولد و برپایی جشن تولد سن و سال نمی شناسد و هر فردی با هر سن و جنسیتی این مراسم را دوست دارد. حال آنکه بسیاری از افراد هنگام برگزاری جشن تولد می خواهند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن و با چیدمانی زیبا اجرا شود. به همین دلیل به سراغ انتخاب تم تولد مورد علاقه خود می روند. در این میان بسیاری از فوتبال دوستان، تم های تولد فوتبالی را ترجیح می دهند که یکی از آن ها، تم تولد استقلال است.

    تم تولد استقلال

     

    9. تم تولد کفشدوزک از تم های تولد 99

    برای گرفتن جشن تولد، شما می توانید کارهای مختلفی انجام دهید، مثلا می توانید ایده های جذاب خود را برای تزئین اتاق را به کارگیرید و یا اینکه فضای اتاق را به رنگ و یا شکل خاصی طراحی کنید. اما اگر می خواهید کاری زیبا و جذاب و در عین حال ساده تر انجام دهید، ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تم تولد انتخاب کنید. در میان تم های تولد، تم تولد کفشدوزک می تواند گزینه ای مناسب باشد.

    تم تولد کفشدوزک

     

    10. تم تولد خال خال آبی

    از آن هنگامی که ایده برگزاری جشن با تم های تولد مطرح شد، بسیاری از افراد هنگام برپایی جشن تولد، به فکر استفاده از تم های جذابی افتادند. این تم ها که در انواع و اقسام مختلفی طراحی می شوند، می توانند فضای اتاق را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهند. اگر می خواهید از یک تم جذاب استفاده کنید، ما به شما، تم تولد خال خال آبی را پیشنهاد می کنیم.

     

    11. تم تولد هلو کیتی از تم های تولد 99

    روز تولد هر فردی، یکی از بزرگترین و مهم ترین روزهای زندگی وی تلقی می شود. البته نه تنها او، بلکه اطرافیان وی نیز دوست دارند تا این روز بخصوص را جشن بگیرند و ورود او به این دنیا را پاس بدارند. امروز تولد گرفتن سن و سال نمیشناسد و همه افراد در تمامی سنین این روز را جشن می گیرند، اما به جرات می توانیم بگوییم که گرفتن تولد برای کودکان حال و هوای زیباتری دارد، چرا که دنیای کودکانه آنها، بسیار رنگی تر و زیباتر از دنیای پرهیاهوی بزرگ ترها است. به عنوان مثال انتخاب یک تم تولد زیبا می تواند شکوه این جشن را دوچندان کند. اگر شما دختر بچه ای دارید و دوست دارید برای او جشنی زیبا برگزار کنید، با ما همراه باشید، چرا که قصد داریم ایده هایی جذاب برای برگزاری جشن با تم تولد هلو کیتی از تم های تولد دخترانه را ارائه دهیم.

    تم تولد هلو کیتی

     

    12. تم تولد بارسا

    علاقه مندان به فوتبال از هر فرصتی استفاده می کنند تا آرم و یا نشانی از تیم مورد علاقه خود خریداری کرده و یا به همراه داشته باشند. حال تصور کنید که قرار است مجلس جشن تولدی برگزار شود که صاحب آن فردی فوتبالی است. اگر به عنوان برگزار کننده تولد، می خواهید یک هوادار تیم بارسا را توشحال کنید، می توانید تم تولد بارسا را برگزینید و فضای خانه را با این تم تولد تزئین نمایید.

    تم تولد بارسا

     

    13. تم تولد بچه رئیس از تم های تولد 99

    برای برگزاری جشن تولد شما می توانید خلاقیت های بسیاری به خرج دهید تا بتوانید جشنی زیبا و فوق العاده برگزار کنید. اما شاید هیچ یک از کارها به اندازه انتخاب یک تم تولد جذاب نتواند کار را برای شما آسان کند. اگر می خواهید برای کودک خود تولدی جذاب و دوست داشتنی برگزار کنید، ما برای شما پیشنهاد فوق العاده ای داریم و آن هم تم تولد بچه رئیس است.

    تم تولد بچه رئیس

     

    14. تم تولد LOL

    اگر می خواهید جشن تولدی فوق العاده برگزار کنید و در آن حسابی به پایکوبی بپردازید، به شما پیشنهاد می کنیم به انتخاب یک تم تولد جذاب و بامزه نیز بیندیشید. همان طور که می دانید تم های تولد این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و افراد مختلفی با انتخاب یک تم، سعی بر جذاب تر کردن دکوراسیون فضا برای جشن دارند. تم هایی وجود دارند که می تواند یک فضای جالب برای شما ایجاد نمایند، اما شاید هیچ یک از آن ها به اندازه تم تولد LOL جذابیت نداشته باشد.

    تم تولد LOL

     

    15. تم تولد فیل

    تم تولد فیل از تم های تولد کودکانه و مناسب دخترها یا پسرهای زیر ۵ سال است. با این حساب کمتر می بینیم که کودکان با سن بالاتر، علاقه ای به این تم تولد نشان  دهند و باید آن را برای کودکان نوپا در نظر بگیرید. رنگ این تم نیز بیسار رویایی و لطیف بوده و می تواند کودک شما را به وجود بیاورد.

    تم تولد فیل 

     

    16. تم تولد سیندرلا از تم های تولد 99

    کدام دختری را می بینید که عاشقانه شخصیت های پرنسسی کارتونی را نپرستد و رویای قرار گرفتن در جایگاه آن ها را نداشته باشد؟ با این حساب استفاده از تم تولد سیندرلا برای جشن تولد دخترها و تبریک تولد به دخترم و به طور کلی برگزاری مراسم جشن تولد یک دختر، انتخابی عالی خواهد بود.
    رنگ آبی، سفید و طلایی زیبای این تم تولد، باعث می شود که دکوراسیون جشن تولد شما نیز با زیبایی کامل همراه بوده و بتوانید از حال و هوایی بی نظیر در آن استفاده کنید.

    تم تولد سیندرلا

     

    17. تم تولد پوکویو

    برای تبریک تولد و برگزاری یک جشن تولد فوق العاده، افراد از امکانات مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند مراسم‌را به زیباترین شکل ممکن به سرانجام برسانند. برخی ها از خلاقیت های خود بهره می برند و با تزیین فضا، سعی بر ایجاد هیجان و جذابیت به این مراسم دارند. بسیاری از طراحان نیز از این ذوق و شوق استفاده کرده و تم های تولد جذابی را طراحی نموده اند که یکی از همین تم های تولد، تم تولد پوکویو است.

    تم تولد پوکویو

     

    18. تم تولد رئال مادرید

    امروز افراد برای برگزاری تولد دست به خلاقیت های زیادی می زنند، چرا که آن ها می خواهند این روز مهم را به بهترین شکل ممکن‌ جشن بگیرند. حال تصور کنید که شما قرار است برای نوجوان پسر خود، جشن تولدی فوق العاده برگزار کرده و او را به این شیوه تبریک تولد خوشحال کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک تم تولد متناسب با این سن است. می پرسید چه تمی؟ تم تولد رئال مادرید گزینه ای فوق العاده خواهد بود.

     

    19. تم تولد ماشا

    اگر قصد دارید یک جشن تولد کاملا دخترانه ترتیب داده و کودک یا نوجوان خود را با این سبک از تبریک تولد سورپرایز کنید، تم تولد ماشا از میان انواع تم تولد دخترانه، گزینه ای عالی به شمار می رود. شخصیت ماشا در چند سال اخیر، به یکی از شخصیت های محبوب کودکان تبدیل شده و به خصوص دخترها به آن علاقه زیادی دارند. اگر کارتون ماشا و خرسه را دیده باشید، حتما متوجه جذابیت این شخصیت کارتونی شده و به استفاده از تم تولد آن، اشتیاق زیادی نشان خواهید داد.

    تم تولد ماشا

     

    20. تم تولد اسب تک شاخ از تم های تولد 99

    آیا تا به حال برای کسی جشن تولد گرفته اید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله باشد حتما می دانید که برگزاری جشن تولد بسیار لذت بخش است و شیرینی آن تا مدت ها زیر زبان مهر و محبت شما باقی می ماند. تفاوتی ندارد که برای چه کسی تولد می گیرید، اما جشن گرفتن روز به دنیا آمدن کسی که دوستش دارید همیشه لذت بخش بوده و هست. حال تصور کنید مراسمی که قصد برگزاری آن را دارید، برای یک کودک است، پسر یا دختر کوچتان! در این زمان احتمالا دوست دارید بهترین چیدمان و تزئین را برای برگزاری مراسم تولد او انتخاب نمایید و هیچ چیز بهتر از یک تم تولد زیبا نمی تواند به کمک شما آید.

    تم تولد اسب تک شاخ

     

    21. تم تولد پرسپولیس

    طرفداران تیم های فوتبالی، هنگامی که می خواهند یک جشن تولد برگزار کنند، به سراغ تم های فوتبالی می روند. خوشبختانه تم های تولد مختلفی وجود دارد که می توانند از آن ها برای برگزاری تولد استفاده نمایند که یکی از آن ها برای طرفداران پرسپولیس، تم تولد پرسپولیس است.

    تم تولد پرسپولیس

     

    22. تم تولد باب اسفنجی

    اگر تا به حال یک بار هم جشن تولد برگزار کرده باشید، حتما لذت لحظه به لحظه چیدمان و تزئین فضا برای تبریک تولد و شادباش سالروز آن را چشیده اید. برنامه ریزی کردن برای برگزاری یک جشن تولد فوق العاده می تواند نشاط و شادمانی بی نظیری را در افراد ایجاد کند. حال اگر این جشن تولد را برای یک کودک ترتیب ببینید، لذت دوچندانی را تجربه خواهید کرد چرا که خواهی نخواهی، کودکان از فضای دلپذیر تولدهای رنگی بیشتر به وجد می آیند.

     

    23. تم تولد السا از تم های تولد 99

    تم تولد السا یکی از زیباترین تم های تولد دخترانه است که می توانیم به کمک آن مراسم جشن تولد کودک یا نوجوان دختر خود را شاد، شیک و هیجان انگیز نماییم. السا شخصیت کارتونی فوق العاده محبوبی است که در سال اخیر به رویای بسیاری از کودکان و نوجوانان دختر، تبدیل گشته است.

    تم تولد السا

     

     

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فاطمه
    فاطمه
    3 سال قبل

    عالــی هسته ولی چرا جدید نمی زاریدددد

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آراء: 9

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید