تم بن تن تولد + بهترین ایده های همراه آن

تم تولد بن تن

    بن تن یکی از شخصیت های کارتونی قهرمانی و بسیار محبوب پسرک های کوچک و نوجوان است و اگر تصمیم به برگزاری یک جشن تولد به یاد ماندنی برای کودک یا نوجوان خود دارید، توصیه می کنیم که تم بن تن تولد را حتما در میان گزینه های خود برای انتخاب تم تولد پسرانه قرار دهید.

    تم بن تن تولد

    تم بن تن تولد با رنگ سبز و آبی خود، مناسب هر فضایی بوده و با دکوراسیون های داخلی منازل به خوبی موزون قرار می گیرد. به ویژه اگر از روحیات کودک خود اطلاع دارید (که حتما همین طور است) و او را یکی از طرفداران بن تن می دانید، حتما این تم تولد برای برگزاری مراسم جشن تولد او، گزینه ای مناسب خواهد بود.

    تم تولد بن تن

    تم تولد بن تن

    هماهنگی جشن تولد با تم بن تن تولد

    برای هماهنگی مراسم جشن تولدی که قصد برگزاری آن را دارید، با تم بن تن تولد، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

    استفاده از چراغ های ریسه ای

    به یاد داشته باشید که استفاده از چراغ های ریسه ای، به عنوان یکی از اجزای تزیین تولدهای امروزی قرار گرفته و اگر قرار است مراسم تولد را به سبک مدرن و مد روز برگزار کنید، استفاده از تم های تولد در کنار چراغ های ریسه ای، معنای خود را پیدا خواهد کرد.
    با توجه رنگ های سبز به کار رفته در تم تولد بن تن، شاید بهتر باشد به جای چراغ های سبز، به سراغ رنگ متضادی چون آبی یا زرد بروید. به ویژه ترکیب رنگ سبز این تم با چراغ های ریسه ای زرد رنگ عالی خواهد بود. شما می توانید این چراغ های ریسه ای را دور میز شام، میز کیک و پرده ها قرار دهید. به هر صورت توازن استفاده از چراغ ها طوری باشد که در تمام فضای سالن نورهای چشمک زن آن ها را مشاهده کنیم.

    کیک تولد بن تن

    کیک تولد بن تن از کیک های سفارشی است که این روزها اکثر شیرینی فروشی ها در فهرست کیک های خود دارند. شما می توانید این کیک ها را به شکل تصویری و یا از نوع خمیر فوندانت به صورت یک شمایل واقعی بن تن سفارش دهید که به مراتب برای کودکان هیجان انگیزتر خواهد بود.

    کیک تولد بن تن

    کیک تولد بن تن

    لباس بن تن

    اگر هم مایل به استفاده از لباس با طرح بن تن برای کودک خود در شب میهمانی نیستید، حداقل لباسی دارای رنگ سبز بن تنی انتخاب کرده و این هماهنگ سازی میان رنگ و فضا و لباس کودک خود را که صاحب جشن این شب است، ایجاد کنید. این رنگ پردازی هم برای کودک و میهمانان جالب بوده و هم در تصویربرداری و فیلمبرداری شما، جذاب به چشم خواهد آمد.

    گیفت های بن تن

    گیفت های بن تن به عنوان هدیه هایی که در پایان میهمانی تولد به سایر کودکان می دهید، به یادگار خواهند ماند و جذابیت میهمانی را برای همه به نوعی بالا می برند. این گیفت ها را می توانید به سلیقه خود سفارش داده و نام صاحب تولد را نیز روی آن ها حک کنید.

    ریسه تم تولد بن تن

    ریسه تم تولد بن تن

    بادکنک آرایی

    بادکنک آرایی بن تن با رنگ های سبز در چند طیف تیره و روشن، زرد و سفید همراه خواهد بود. شما می توانید یک ردیف بادکنک به هم پیوسته هلالی در بالای میز کیک ترتیب داده و یا از ردیف های موازی در کل سالن استفاده کنید.
    به کار بردن بادکنک های چراغ دار نیز این روزها رواج زیادی پیدا کرده است و در صورتی که دسترسی و امکان تهیه آن ها را داشته باشید، جذابیت جشن تولد بالاتر خواهد رفت. بچه ها عاشق این اجزاء به ظاهر کم اهمیت اما خاص هستند و باور داشته باشید که تفاوت میان یک بادکنک معمولی و یک بادکنک چراغ دار در مراسم تولد، برای کودک شما از زمین تا آسمان خواهد بود.

    استند تم تولد بن تن

    از آن جایی که تم تولد بن تن با شخصیت کارتونی بن تن همراه شده است، به کار بردن استند تم تولد بند تن در کنار صندلی صاحب جشن تولد می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. به ویژه استفاده از استندهای با ارتفاع واقعی و نزدیک به یک شخصیت حقیقی که حداقل هم قد کودک شما باشد، جلوه جالبی فراهم می سازد.

    استند تم تولد بن تن

    استند تم تولد بن تن

    به اشتراک گذاری تم های تولد

    به یاد داشته باشید که در صورت استفاده بهینه از تم های تولد و نگهداری اصولی آن ها، می توانید این تم ها را به سایر دوستان و اعضای فامیل خود نیز بدهید، تا مجدد در مراسم تولد یا میهمانی های آن ها مورد استفاده قرار بگیرد. به این شکل با یک بار تهیه این ابزار تزیین مراسم تولد، چند بار از آن استفاده شده و صرفه جویی خوبی به عمل می آید. به همین شکل خود شما نیز می توانید از دوستان و آشنایان تم های استفاده شده را به امانت گرفته و آن ها را در فضایی متفاوت در منزل خود برای برگزاری مراسم به کار بگیرید.

    تم تولد بن تن

    تم تولد بن تن

    نتیجه گیری

    استفاده از تم های تولد نظیر تم تولد مینیون، تم تولد السا و … برای جشن تولدهای امروزی دخترانه یا پسرانه، باعث شده است که جشن تولد از شکل سنتی و معمولی خود فاصله گرفته و به یک مراسم به یاد ماندنی تبدیل شود. به ویژه از آن جایی که تم های تولد قیمت چندان گرانی ندارند، شما می توانید با هزینه ای اندک رنگ و لعاب مراسم تولد کودک خود را افزون ساخته و حتی ساده ترین سالن های خانگی را به فضای شیرین و هیجان انگیز تبدیل سازید.

     

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید