۸ ترفند مهم در آرایش چشم ریز

مدل آرایش چشم ریز و سیاه

    آرایش چشم‌ها مهم‌ترین بخش از یک میکاپ جذاب و کامل است. اگر از طرفداران میکاپ های لایت باشید، احتمالاً می‌دانید که آرایش چشم‌های ریز در این سبک میکاپ چقدر اهمیت دارد. ما آرایش می‌کنیم که نواقص جزئی صورتمان را برطرف کنیم و زیباتر به نظر برسیم، بنابراین آرایش چشم ریز باید طوری باشد که آنها را درشت‌تر و مقداری کشیده‌تر از حالت عادی نشان دهد.

    اگر با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید، در ادامه این مطلب با همراه باشید. می‌خواهیم 8 ترفند ساده و کاربردی را به شما آموزش بدهیم که با کمک آنها چشمانی زیباتر و درشت‌تر داشته باشید!

    .

    ۸ ترفند کاربردی برای آرایش چشم ریز

    .

    ۸ ترفند کاربردی برای آرایش چشم ریز

    اگر چشم‌های شما ریز است و می‌خواهید با آرایش آنها را زیباتر کنید، فقط کافی است این 8 ترفند ساده برای آرایش چشم ریز را اجرا کنید:

    .

    ۸ ترفند کاربردی برای آرایش چشم ریز

    .

    1. از سایه‌های براق و رنگ روشن برای کاور گوشه داخلی چشم استفاده کنید

    استفاده از سایه‌های رنگ روشن مانند سفید، استخوانی، کرم یا حتی طلائی برای گوشه داخلی چشم‌ها، اولین و مهمترین تکنیک آرایش چشم ریز است. این کار باعث می‌شود که اندازه چشم‌ها کمی از حالت عادی بزرگ‌تر دیده شود.

    2. با سایه‌های کم رنگ پشت پلک‌ها را کاور کنید

    بعد از اینکه با پرایمر و کانسیلر پشت چشم را برای آرایش آماده کردید، از سایه‌های روشنی مانند کرم یا صورتی بسیار ملایم استفاده کنید تا پشت پلک‌ها کمی بزرگ‌تر و پهن تر دیده شود. با این کار فضای پشت چشم‌ها برای کشیدن خط چشم بازتر می‌شود.

    3. خط چشم روی پلک بالا مشکی، ضخیم و کشیده باشد

    خط چشم به شکل باور نکردنی اندازه چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد. بنابراین سعی کنید با یک خط چشم نمدی نسبتاً ضخیم، یک خط چشم کشیده و ضخیم از یک سوم میانی چشم‌ها تا انتهای مژه به سمت بالا بکشید. این حرکت یک ترفند بسیار مهم برای آرایش چشم های ریز محسوب می شود، چون چشم‌ها را درشت و کشیده‌تر نشان می دهد.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع آرایش عروس در سبک های مختلف روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    4. برای زیر پلک‌ها از سایه کرم قهوه‌ای پودری استفاده کنید

    هیچ وقت برای زیر چشم‌ها از رنگ‌های تیره یا خط چشم استفاده نکنید. این کار چشم‌ها را غمگین و کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. به‌جای این کار بهتر است از سایه قهوه‌ای پودری برای پر رنگ‌تر کردن خط بُن مژه‌های پایین استفاده کنید. لازم نیست سایه را خیلی پررنگ یا تیره بکشید، این کار را با ملایمت انجام دهید.

    5. در آرایش چشم ریز از مژه مصنوعی یا مژه‌های دانه‌ای استفاده کنید

    مژه مصنوعی تأثیر شگفت انگیزی در درشت نشان دادن چشم‌ها دارد. می‌توانید از مژه‌های موقت یا مژه مصنوعی مدل گربه‌ای یا عروسکی برای کشیده و درشت نشان دادن چشم‌ها استفاده کنید. فقط دقت کنید که لازم نیست کل پلک‌ها با مژه پوشیده شود. یک مژه مصنوعی را با کمک قیچی از وسط نصف کنید و هر کدام را به گوشه یک چشم بچسبانید. سپس خط چشم بکشید و از زیبایی چشم‌هایتان لذت ببرید.

    6. زیر چشم‌ها خط چشم سفید یا کرم رنگ بکشید

    کشیدن خط چشم روشن داخل پلک‌های پایین باعث می‌شود سفیدی چشم‌ها بزرگ‌تر دیده شود، در نتیجه چشم‌ها کمی گشاد تر از حالت عادی دیده شوند.

    7. برای آرایش چشم ریز به سراغ سایه‌های تیره و اسموکی نروید

    سایه‌های تیره رنگ و اسموکی مناسب چشم‌های درشت هستند و استفاده از این سبک آرایش برای آرایش چشم ریز یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. پس به‌جای این رنگ‌ها از سایه‌های نود و کم رنگ پاستلی استفاده کنید.

    8. از ریمل های تیره و مخملی استفاده کنید

    اگر دوست ندارید از مژه مصنوعی استفاده کنید، برای تیره و بلندتر کردن مژه ها از ریمل های تیره و مخملی استفاده کنید. این ریمل ها حالت ابریشمی به مژه ها می‌دهند و به چشم‌ها حالت کشیده می‌دهند.

    .

    آرایش چشم های ریز

    .

    اگر دوست دارید می‌توانید همین الان این چند ترفند ساده و کاربردی را برای آرایش چشم های ریز امتحان کنید؛ مطمئناً از تأثیر عالی آنها شگفت زده خواهید شد!

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Avin
    Avin
    3 سال قبل

    فک کنم از بقیه پیشنهاداتتون یه کم مفید تر بود

    سمیرا
    سمیرا
    پاسخ به :  Avin
    2 سال قبل

    ممنون عزیزم

    سارا جون
    سارا جون
    2 سال قبل

    ممنونم

    نازنین
    نازنین
    2 سال قبل

    عالی بود

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آراء: 37

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید