بافت موی کوتاه + آموزش ۶ مدل جذاب

بافت مو

    همان طور که می دانید، همه خانم ها موهای یکسانی ندارند. کافی است نگاهی به دور و بر خود بیندازید تا این تفاوت ها را به خوبی دریابید. در میان خانم ها برخی ها دارای موهای کوتاهی هستند، اما این بدان معنی نیست که این دسته از افراد نمی توانند موهای جذابی داشته باشند و مدل های مختلفی را نمی توان روی موهای آن ها پیاده سازی کرد. امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی بافت موی کوتاه برای خانم هایی که موهای بلندی ندارند، بپردازیم. با ما همراه باشید.

    بافت موی کوتاه

    بدون تردید یکی از زیباترین استایل هایی که می توان به موها هدیه داد، انواع مدل بافت مو است. همان طور که پیش تر گفتیم، بافت مو انواع و اقسام مختلفی دارد که بسته به سلیقه افراد، می توانند روی موهای سر اجرا شوند. این درست است که موهای کوتاه جذابیت های خاص خود را دارند، اما ممکن است برخی از مدل هایی که روی موهای بلند اجرا می شود، به سختی روی موهای کوتاه قابل پیاده سازی باشند.
    اما خوشبختانه بافت مو از آن دست طراحی هایی است که روی موهای کوتاه نیز اجرا خواهد شد. در ادامه ما شما را انواع مختلف بافت موی کوتاه آشنا می نماییم:

    1.     بافت مو مجلسی

    کسانی که دارای موهای کوتاهی هستند، می توانند مدل بافت زیبایی را روی موهای خود اجرا کنند و آن هم مدل بافت موی کوتاه مجلسی است. برای این مدل از بافت، می بایست موها را به سه قسمت تقسیم کرده و بخش های کناری موها را بافته و قسمت وسط را با کشی کوچک ببندید. بعد می بایست هر بخش از موی بافت شده کناری را به بخش موی وسطی با ظرافت وصل کنید تا بافت مو به صورت گرد در پشت سر شما شکل گیرد.

    بافت موی کوتاه

    بافت موی کوتاه

    2.     بافت مو تیغ ماهی

    شما می توانید سبکی از تیغ ماهی را روی موهای کوتاه خود اجرا کنید. به این منظور باید موهای خود را شانه کرده و از قسمت جلو و وسط سر، قسمتی از موها را جدا کنید و به شکل تیغ ماهی ببافید. پیشنهاد می شود که در این مدل از بافت موی کوتاه، بخش های پایینی و کناره موها را ساده رها کنید تا موهایتان زیباتر دیده شود.

    بافت موی کوتاه تیغ ماهی

    بافت موی کوتاه تیغ ماهی

    3.     بافت مو جلوی سر

    اگر موهای کوتاهی دارید، به راحتی می توانید جلوی سر خود را ببافید و مدلی زیبا خلق کنید، البته اگر چتری نداشته باشید! به این منظور شما باید موهای قسمت جلوی سر خود را جدا کرده و به صورت تل، روی قسمت جلو سر خود، آن ها را ببافید و در آخر با یک سنجاق کوچک، تکه بافته شده ی مو را به سر خود وصل کنید تا در یک وضعیت ثابت بماند. بی تردید، این مدل از بافت را می توانیم یکی از جذاب ترین مدل های بافت موی سر بنامیم که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد.

    مدل بافت موی کوتاه جلوی سر

    مدل بافت موی کوتاه جلوی سر

    4.     بافت مو به شکل شینیون

    شما می توانید به راحتی با یک بافت جذاب، موهای کوتاه خود را به شکل شینیون درست کنید. برای این کار، می بایست موهای خود را به سه قسمت تقسیم نمایید و از قسمت وسط موهای خود شروع به بافت آن ها کنید و تا انتهای موها، پایین بیایید. بعد می بایست بخش های کناری موها را نیز تا انتها ببافید. سپس باید انتهای هر یک از سه بخش موهای بافته شده را به هم متصل کرده و زیر موها جمع کنید تا طرح نهایی، چیزی شبیه به بافت شینیونی شود. این مدل را می توانید برای مجالس و مهمانی ها روی سر خود اجرا نمایید، حتی می توانید داخل موهای بافته شد، گل و یا گل سرهای کوچک برای جلوه بیشتر قرار دهید.

    بافت موی کوتاه به شکل شینیون

    بافت موی کوتاه به شکل شینیون

    5.     بافت موی کنار سر

    موهای کوتاه می توانند از کنار سر نیز بافته شوند. به این منظور شما می توانید موهای یک قسمت از سر خود را جدا کرده و آن را محکم ببافید تا روی سر شما، خطوط بافت به راحتی دیده شود. در نهایت می بایست انتهای موی بافته شده را در قسمت زیرین موها، متصل کرده تا در یک وضعیت ساده بمانند. همچنین شما می توانید داخل بافت، گل های کوچکی قرار دهید تا جلوهه موی بافته شده‌تان را افزایش دهد.

    بافت موی کوتاه کنار سر

    بافت موی کوتاه کنار سر

    6.     بافت موی ساده

    مدل بافت موی ساده در موهای کوتاه کمی متفاوت است. به این منظور شما می بایست مقداری از موهای کناری سر خود را جدا کرده، هر یک را ببافید و در نهایت آن ها را با کش، در وسط سر خود به هم متصل نمایید. این مدل برای کسانی که می خواهند به سرعت به موهای کوتاه خود، جلوه ببخشند، بسیاری کاربردی است.

    البته لازم به ذکر است که بافت موی کوتاه، مدل های دیگری مانند بافت آفریقایی، بافت حصیری، بافت به شکل قلب و … نیز دارد که برای پیاده سازی آن ها روی سر خود، به شما پیشنهاد می کنیم به آرایشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع مدل مو ساده روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    بافت موی کوتاه

    بافت موی کوتاه

    نتیجه گیری

    اگر موهای کوتاهی دارید و می خواهید آن ها را به کمک بافت، به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید، می توانید از مدل هایی که در بالا به شما معرفی نمودیم، استفاده کرده و بافتی زیبا را روی سر خود پیاده سازی نمایید. بافت موی کوتاه زمان کمتری از شما می گیرد و به سرعت و با کمی مهارت روی موهایتان پیاده سازی خواهد شد.

    نظرات
    guest
    15 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سمیه
    سمیه
    3 سال قبل

    عالی بود

    فاطی
    فاطی
    پاسخ به :  سمیه
    3 سال قبل

    فاطی جون?

    NILRAM
    NILRAM
    پاسخ به :  فاطی
    1 سال قبل

    Relllll mikham

    مینو
    مینو
    3 سال قبل

    عاشقش هستم ♥

    غزل
    غزل
    2 سال قبل

    مدلش قشنگ هست ولی با مو های من نمیشه

    مملی شوش
    مملی شوش
    2 سال قبل

    عالی

    کیاناز
    کیاناز
    2 سال قبل

    عالی بود.
    امید وارم که پیچ دادن مو را هم یاد بدید

    صینا صلطان
    صینا صلطان
    1 سال قبل

    نیکا
    رل میزنی صینا 17 طهرون اگ پایع هسی ایدی میدم

    Nika hastam
    Nika hastam
    1 سال قبل

    اره چرا کع نح

    صینا صلطان
    صینا صلطان
    1 سال قبل

    عشق خدمی جیگر

    NILRAM
    NILRAM
    1 سال قبل

    حالم..سینا

    زهرا
    زهرا
    1 سال قبل

    خیلی عالی ولی یکم بده

    نفس
    نفس
    1 سال قبل

    عالی

    ثنا
    ثنا
    8 ماه قبل

    خیلی زیباست ولی عکس جلوی ش نیست

    آیلین
    آیلین
    2 ماه قبل

    خیلی خوب بود🥰😍

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آراء: 22

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید