خرید هدیه آشتی کنان دوست + ۷ ایده جذاب

بهترین ایده برای خرید هدیه آشتی کنان دوست

    آشتی کردن هم می تواند هیجان انگیز باشد و هم می تواند بسیار دلهره آور. اما در هر صورت برای آنکه بتوانید کدورت ها را به خوبی پشت سر بگذارید، می توانید یک هدیه زیبا خریداری نمایید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین ایده ها برای خرید هدیه آشتی کنان دوست را در اختیارتان قرار دهیم.

    بهترین ایده ها برای خرید هدیه آشتی کنان دوست

    اگر مدتی است که با دوست خود قهره کرده اید و اکنون می خواهید با یک هدیه زیبا، دوباره ارتباط جذاب و دوست داشتنی خود را بازیابید، می توانید یک هدیه آشتی کنان دوست خریداری کرده و برای شروع مجدد دوستی، پیش قدم شوید.

    کتاب هدیه دهید

    یکی از جذاب ترین ایده ها برای هدیه دادن، کتاب است. خوشبختانه در هر زمینه ای که جست و جو کنید، کتاب های مختلفی برای خرید وجود دارد. این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی مطابق با سلیقه دوستتان، کتابی خریداری کنید. مطمئن باشید که یک فرد کتابخوان، همیشه از دریافت کتاب به عنوان هدیه خوشحال خواهد شد؛ چه رسد که این هدیه آشتی کنان باشد.

     

    کتاب هدیه دهید

    کتاب هدیه دهید

     

    شاخه گل بخرید

    گل ها لطافتی دارند که می توانند نشانه هایی از دوستی و صلح به همراه داشته باشند. خرید گل یکی از بهترین ایده های کادو آشتی کنان دوست است. اگر سلیقه دوستتان را می دانید، می توانید گلی را بخرید که او دوست دارد. به شما پیشنهاد می کنیم کارتی از دست نوشته ای از خودتان را نیز ضمیمه اش کنید تا تاثیر این هدیه را دوچندان نمایید.

    کیک درست کنید

    شاید برایتان جالب باشد اما به جای آنکه به فکر ایده های عجیب برای خرید هدیه آشتی کنان باشید، می توانید کیک درست کنید. اگر فکر می کنید که نمی توانید این خوراکی خوشمزه را به شکل زیبا درست کنید، می توانید از ایده های تزیین کیک استفاده کنید.

     

    برای هدیه آشتی کنان دوست کیک درست کنید

    برای هدیه آشتی کنان دوست کیک درست کنید

     

    یک وسیله دکوراتیو جذاب خریداری نمایید

    کمی جست و جو و حس خلاقیت کافی است تا شما بتوانید بهترین وسیله دکوراتیو را خریداری کنید. اما اگر می خواهید کار آسان تری داشته باشید، به این ایده ها فکر کنید:

    • تابلو نقاشی
    • چراغ خواب
    • گوی های دکوراتیو
    • تابلوهای شنی
    • تابلوهای دست نوشته
    • قاب عکس
    • گلدان
    • لیوان خاص
    • و …

    در کل هر چیز دکواتیوی که می تواند او را به یاد شما اندازد، گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه آشتی کنان دوست خواهد بود.

    برای هدیه آشتی کنان دوست ، آلبوم درست کنید

    اگر لحظات شیرین و دوست داشتنی بسیاری با یکدیگر داشتید که تصاویر آن ها موجود است، می توانید به عنوان هدیه آشتی کنان دوست، یک آلبوم هیجان انگیز درست کنید. چگونه؟

    اولین کار این است که یک آلبوم در هر اندازه ای که دوست دارید، خریداری کنید. سپس تصاویر مشترکتان را چاپ کرده و درون آلبوم قرار دهید. مطمئن باشید یادآوری این خاطرات می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و به راحتی کدورت ها را از یاد می برد.

    کلیپ بسازید

    هدیه می تواند یک کلیپ کوتاه باشد. امروز به کمک یک گوشی هوشمند و دانلود یک نرم افزار کارآمد، می توانید کلیپ های خلاقانه ای بسازید.
    بهترین تصاویر و ویدئوهای مشترکتان را تعیین کنید، موسیقی پر خاطره‌تان را نیز انتخاب کنید و به کمک یک نرم افزار، که اتفاقا تعدادشان کم نیست، یک ویدئو کلیپ درست کنید. جالب اینجا است که شما می توانید به این کلیپ ها نوشته هم اضافه کنید. بدون تردید تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت.

    هدیه آشتی کنان دوست ؛ کاردستی درست کنید

    اگر دستی بر هنر دارید و استعداد ساخت چیزی دارید، می توانید از هنر دستتان کمک بگیرید و هدیه ای خلاقانه درست کنید. مثلا تابلو بسازید، یک داستان کوتاه در یک کتاب 5 یا 6 صفحه ای ایجاد کنید و یا هر آنچیزی که به ذهنتان می رسد و از عهده آن بر می آیید.

     

    برای دوست خود کاردستی درست کنید

    برای دوست خود کاردستی درست کنید

     

    سخن پایانی

    در کل برای آنکه بتوانید کدورت ها را از بین ببرید، می توانید هر چیزی که فکر می کنید سلیقه دوستتان است را خریداری کنید. تمامش به این بستگی دارد که چقدر به بازگشت به رابطه دوستی اهمیت می دهید و اصولا چه سبک هدیه آشتی کنان دوست را می پسندید. در نهایت توجه داشته باشید که یادداشتی از خود با هر هدیه ای که تهیه می کنید به یادگار بگذارید چراکه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

     

     

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    جی کی
    جی کی
    1 سال قبل

    جالبه

    زینب
    زینب
    6 ماه قبل

    خیلی ازشون راضی هستم ممنون

    بی تی اس عشقه تهیونک جونگکوک جیمین حین
    بی تی اس عشقه تهیونک جونگکوک جیمین حین
    2 ماه قبل

    اصلا دوستم باهام دوست نمیشه چون بهش خیانت کردم اسمش غزل و پریماه

    jungkook
    jungkook

    خب به نظرم اول سعی کن بهشون ثابت کنی که دیگه قرار نیست بهشون خیانت کنی بعدواسشون کادو بگیر

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 33

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید