روش های تبریک تولد به دوست| جدید و جذاب

تبریک تولد به دوست

    تبریک تولد به دوست، به کسی که دوستش دارید، به همسرتان، به فرزندتان و … چیزی است که هم برای شما و هم برای فرد مقابلتان اهمیت دارد. در این میان بسیاری از افراد تبریک تولد را تنها به فرستادن یک جمله زیبا ختم نمی کنند و در پی چیدمان مراسم و یا خرید هدیه برای او نیز خواهند بود که البته این کاملا به میزان علاقه آن ها به فرد بستگی دارد. به این بهانه ما در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تبریک تولد به دوست آشنا نماییم و ایده هایی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

    تبریک تولد به دوست

    اگر تولد دوست شما نزدیک است و می خواهید تولدش را به او تبریک بگویید، راه های مختلفی پیش روی خود دارید که ما آن ها را به شما یادآور می شویم. اما این روش های تبریک تولد به دوست کدام است؟

    تبریک تولد به دوست با ارسال پیامک

    یکی از ساده ترین روش هایی که تبریک تولد به دوست ارسال پیامک است. شما می توانید از جملات آماده دوستانه و زیبایی که وجود دارد استفاده نمایید و یک پیام تبریک فوق العاده برای او بفرستید. و یا اینکه کمی از خلاقیت خود بهره بگیرید و خودتان جملاتی که از دورنتان فوران می کند را بنویسید و برای او ارسال کنید که این کار به مراتب ارزش بالاتری دارد. راستی می توانید یک گیف و یا تصویری از کیک تولد نیز همراه پیامک خود برای او ارسال نمایید تا جذابیت نوشته های شما را بیشتر کند.

    پیشنهاد میکنیم برای مشاهده بهترین نمونه های متن تولدت مبارک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    تبریک تولد به دوست

    تبریک تولد به دوست با ارسال کلیپ

    آیا به این موضوع فکر کرده اید که ارسال کلیپ برای تبریک تولد به دوست می تواند چقدر جذاب باشد؟ اگر با او بسیار صمیمی هستید و خاطرات مشترک دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که یک کلیپ جذاب از عکس های مشترک و زیبای خود و همچنین خاطرات خوبتان تهیه کنید و برای او ارسال نمایید. خوشبختانه نرم افزارهای ساخت کلیپ بسیاری وجود دارند که شما می توانید از آن ها به این منظور استفاده کنید. کار کردن با این اپلیکیشن ها آسان است و حتی می توانید موسیقی متن و همچنین نوشته روی کلیپ قرار دهید.

    تبریک تولد به دوست و سورپرایز کردن او

    اگر دوستتان برای شما بسیار عزیز است، یک راه حل جذاب پیش روی خود خواهید داشت و آن چیزی نیست جز سورپرایز کردن او. برای این کار شما می توانید کمی زودتر از روز تولد او، هدیه ای و یا دست گل تهیه کنید و تقدیمش کنید. و یا یک راه حل بهتر؛ اگر آدرس محل کار او را می شناسید و یا اگر می دانید او کجا زندگی می کند، می توانید هدایای خود را به این آدرس ها ارسال نمایید. مطمئنا او به طرز شگفت آوری سورپرایز و خوشحال خواهد شد.

    تبریک تولد به دوست

    تبریک تولد به دوست با برپایی یک دورهمی

    برخی از دوستی ها آنچنان عمیق هستند که شما دوست دارید هرچه در توان دارید را در روز تولد همراهانتان پیاده سازی کنید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، برپایی یک دورهمی دوستانه است. شما می توانید دوستان مشترک خود را به یک کافه دعوت کنید و در آنجا یک جشن تولد کوچک و خودمانی برگزار نمایید. راستی اگر کیک هم خریداری کنید، این جشن کوچک زیبا و به یادماندنی تر خواهد شد.

    تبریک تولد به دوست با دعوت از او به یک مکان تفریحی

    همیشه گفتن تولد خرید یک هدیه، جشن گرفتن و یا ارسال پیامک نیست. شاید دوست شما آنقدر فرد شادی باشد که بودن در یک مراکز تفریحی را به گرفتن هدیه ترجیح دهد. اگر دوست شما هیاهوی زیادی دارد، به شما پیشنهاد می کنیم که برای گفتن تبریک تولد به او، دوستتان را به یک مرکز تفریحی دعوت کنید و حسابی با هم تفریح کنید. بدون تردید با این کار شما می توانید یکی از زیباترین روزها و جشن های تولد را برای او بسازید.

    تبریک تولد به دوست

     

    تبریک تولد به دوست با یک آشتی

    اگر با دوست صمیمی خود مدتی است که روابط چندان خوشی ندارید و یا اینکه ارتباط خود را پایان بخشیده اید، شاید خوب باشد که به بهانه روز تولدش، با او آشتی کنید. یک پیغام تبریک ساده و گفتن اینکه دلتنگ او هستید، می تواند به او نشان دهد که شما به یاد او بوده اید و از سوی دیگر می تواند شروعی دوباره را برای شما رقم بزند.

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد و خود می دانید، روز تولد افراد یکی از مهم ترین روزها است که نباید فراموش شود. اگر به زودی روز تولد دوست شما از راه می رسد و به دنبال راه حلی برای تبریک تولد به دوست خود هستید، می توانید از روش هایی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن خوشحالی خود را از زادروز او نشان دهید. البته لازم نیست که به سراغ راه و روش های گرانقیمت و هزینه بر بروید، یک روش ساده اما جذاب می تواند تمام علاقه شما را به او نشان دهد.

    نظرات
    guest
    2 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    خانم خلیلی
    خانم خلیلی
    2 سال قبل

    به نظر من اگه میخواین واسه دوستتون داخل یه باغ جشن بگیرین به اون بگین که می‌خوایم بریم بیرون و دور هم باشیم بعد وقتی اون هنوز نرسیده شما و چندتا از دوستان خود آن مکان را آماده کنید و کسی که نظر داده کیک را در دست بگیرد و یک نفر برای فیلم گرفتن و نفر دیگر برای آهنگ گذاشتن آماده باشد آهنگی را انتخاب کنید که هیجان زیاد داشته باشد که شخصی که تولدش هست به شوق بیاید و یک نفر آماده باشد برای اینکه به دوستان خبر دهد که دوستمان رسیده و همین که شخص مورد نظر رسید به دوستانش اطلاع دهد و همین که اطلاع داد آهنگ سریع پلی شود و فیلم گرفته شود همان موقع شخص مورد نظر که تولدش هست سوپرایز میشود و برایش یک تولد به یاد ماندنی می‌سازید

    الهام
    الهام
    2 سال قبل

    خیلی عالی ممنون

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آراء: 9

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید