جدیدترین های مدل موی گوجه ای

مدل موی گوجه ای

    اگر تصمیم دارید همراه با لباس مجلسی جدید خود یک مدل موی جذاب نیز داشته باشید، توصیه می کنیم که نگاهی به جدیدترین های مدل موی گوجه ای بیندازید. این مدل موها به شما کمک می کنند تا برای موهای خود، طراحی خاصی داشته و همراه با سبک لباسی که می پوشید، مدل مویی گیرا به دست بیاورید.
    در ادامه با سورپلاس همراه بوده و این مدل موهای گوجه ای را که در انواع کاملا جمع، نیمه باز، فشن و غیره طراحی شده اند، مشاهده نمایید.

    مدی موی گوجه ای

    مدل مو گوجه ای برای عروسی

     

    مدل موی گوجه ای را می توانید به شکل های مختلفی پیاده سازی نمایید. یکی از جذاب ترین مدل های موی گوجه ای، ترکیب آن با بافت مو است. شما می توانید قسمت های جلویی موهای خود را به صورت تیغ ماهی بافته و سپس موهای خود را به صورت گوجه ای ببندید. این مدل مو برای کسانی که می خواهند چهره ای جوان داشته باشند، جذاب است.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بهترین مدل رنگ مو روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    شما می توانید تمامی بخش های انتهایی موهای خود را به شکل گوجه ای درآورید. البته برای قسمت جلوی بافت در نظر بگیرید. البته این مدل مو کمی رسمی است.

     

    مدل موی گوجه ای بعدی به صورت کژوال است. یعنی شما می توانید موهای خود را به همان صورت ساده ای که هست، به شکل گوجه ای در بالاترین نقطه سطح سر خود ببندید. به این صورت می توانید سبکی از این مدل مو پیاده سازی نمایید.

    بعد از آنکه موی خود را به این صورت بستید، می توانید از نگین های جذاب و فوق العاده زیبایی که دوست دارید، برای زیبایی موهای خود استفاده نمایید. استفاده از گل های مخصوص مو نیز می تواند برای این کار مناسب باشد.

    و در نهایت شما می توانید مدل گوجه ای را نه در قسمت بالای موهای خود، بلکه در پشت سر ببندید. به این صورت شما می توانید مدلی جذاب، شیک و در عین حال ساده روی موهای خود اجرا نمایید.

     

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    پند ام
    پند ام
    1 سال قبل

    وارحمنا ژطسعم طین ژیهک رام غغ🍈🍅🥍🪃🎾⚾🎱🥏🥊

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید