چرا سورپرایز کردن برای روابط لازم است + ۴ ایده سورپرایز

سورپرایز کردن

    آیا می توانید لیستی از تمام احساساتی که در طول یک شبانه روز تجربه می کنید، تهیه نمایید؟ احساسات نقش مهمی را در زندگی ما بازی می کنند. کافیست یک روز را بدون داشتن هیچ حسی تصور کنید، یقینا دنیا جایی غیر قابل تحمل خواهد شد. اما اگر نگاهی مختصر و کوتاه به زندگیتان دارید و فکر می کنید مدت هاست روزمرگی شما را فراگرفته، بهتر است فکری کنید و زندگی خود و یا کسانی که دوستشان دارید را با یک سورپرایز جذاب، هیجان دهید. اما آیا موقعیت های سورپرایز کردن را می شناسید؟ اصلا از فواید سورپرایز کردن آگاهی دارید؟ با ما همراه باشید تا به طور مفصل به بررسی این موضوعات بپردازیم.

    سورپرایز کردن

    احساسات وضعیت روحی است که در اثر تغییرات شیمیایی در بدن، محرک های خارجی یا احساس همراه با افکار، رفتارها و لذت ها به وجود می آیند. از این روی، داشتن احساساتی سالم در یک رابطه سالم می تواند سلامتی روح و روان افراد را تضمین نماید. اگر زندگی شما دچار روزمرگی و اتفاقات یکنواخت شده است، می توانید به کمک سورپرایز کردن، این یکنواختی را درهم بشکنید. احساسات خشک و بی روح، می توانند مواردی همچون افسردگی، کاهش مسائل شناختی و افزایش احتمال خطر مرگ را در پی داشته باشد.

    هنگامی که افراد توسط کسی یا چیزی سورپرایز می شوند، مغز آن ها دنباله تعجب آوری را طی می کند. این در واقع یک هشدار عصبی قوی است که به ما می گوید چیزی مهم در این لحظه رخ داده است که باید به آن توجه نماییم. تمامی منابع شناختی ما در لحظه سورپرایز شدن ربوده شده و روی آن لحظه متمرکز می شوند. برخی از افراد در این لحظه احساس معذبی دارند، این در حالیست که بسیاری از افراد حس هیجان را درون خود احساس کرده و از آن لذت می برند.

    بهترین توصیه های تزیین تولد

    در حقیقت، سورپرایز کردن باعث می شود تا انسان 25/1 ثانیه از نظر جسمی یخ بزند. سپس مغز وی سعی می کند تا آن چه را که در حال وقوع است را دریابد و کشف نماید.

    نکته بعدی از فواید سورپرایز کردن، ایجاد تغییر است. سورپرایز کردن به فرد مقابل این پیام را می رساند که تو برای من مهم هستی و من می خوام هیجان شیرینی را وارد زندگی تو کنم. در این حالت است که می تواند زندگی شما از یکنواختی بیرون آید و کمی تغییرات دلپذیری را در آن حس کنید.

    سورپرایزها همچنین احساسات را بهتر یا بدتر می کنند. اگر از چیزی مثبت شگفت زده شویم، احساس خوشبختی یا شادی شدیدتری نسبت به حالت عادی ما را فراخواهد گرفت. اگر از موضوعی منفی غافلگیر شویم، احساس عصبانیت و ناامیدی در ما تقویت می شود.
    به همین دلیل خوب است تا موقعیت های مختلف سورپرایز کردن را بشناسید و از مزایای آن بهره مند شوید.

    موقعیت های سورپرایز کردن

    1. برنامه ریزی برای یک شب دو نفره زیبا

    اگر دوست دارید همسر خود را غافلگیر کنید، یکی از بهترین موقعیت های سورپرایز کردن، ساخت یک شب آرام و رمانتیک دو نفره است. حتی اگر فرزندی دارید، خوب است که در این شب او را نزد یکی از والدین خود یا همسرتان قرار دهید تا شبی کاملا دو نفره را سپری کنید. درون گلدان ها، گل قرار دهید، نورها را ملایم کرده و یک موسیقی آرام پخش کنید. لباسی زیبا بر تن کرده و یک غذای خوشمزه تهیه نمایید و میز شام جذابی بچینید. این ایده یکی از بهترین راه ها برای سورپرایز کردن همسر است. با این کار به او نشان خواهید داد که زندگی تان را دوست دارید و می خواهید به او انرژی بخشید.

    سورپرایز کردن با برنامه ریزی برای سفر

    سورپرایز کردن با برنامه ریزی برای سفر

     

    2. برنامه ریزی برای سفر

    سفر کردن یکی از بهترین راه ها برای رهایی از روزمرگی هاست، حال اگر این برنامه ریزی با غافلگیری همراه باشد، تاثیر و انرژی بخشی آن چندین برابر خواهد شد. برنامه های خود و شریک زندگیتان را بررسی کنید، یک هتل رزرو نمایید و او را با ترتیب دادن برنامه سفر، سورپرایز کنید. قطعا این کار می تواند زندگی شما و شریک زندگیتان را از روزمرگی نجات دهد.

    3. سورپرایز کردن تولد

    یکی از بهترین موقعیت های سورپرایز کردن، شب تولد است. البته اگر می خواهید این سورپرایز برای او بسیار هیجان انگیز، می توانید چند روز قبل از روز تولد، سورپرایز را تهیه و تدارک ببینید. دوستان و آشنایان را دعوت کنید، غذای مورد علاقه اش را بپزید، خانه را با استفاده از تم تولد تزئین کنید و او را چند روز قبل تر از روز تولدش، سورپرایز نمایید.

    4. سورپرایز کردن سالگرد آشنایی، نامزدی و ازدواج

    هر یک از این تاریخ ها می تواند یکی از بهترین موقعیت های سورپرایز کردن باشد. شما می توانید از دوست داشتنی های طرف مقابل خود ایده بگیرید و شبی به یاد ماندنی را بسازید. چنین سورپرایزی می تواند داخل منزل، یک رستوران و یا هر جای دیگری باشد.

     

    نکات غافلگیر کردن

    نکات غافلگیر کردن

    نکاتی برای سورپرایز کردن

    حتما می دانید که هر سورپرایز کردنی جذاب نیست. به عنوان مثال اگر به طرف مقابل خود احساس ترس و اضطراب منتقل کنید قطعا نه تنها او را خوشحال نمی کنید، بلکه حتی ممکن است آن شب را به تلخی بکشانید.
    جانب تعادل را رعایت کرده و موقعیت او را نیز بسنجید. به عنوان مثال اگر می دانید او روزهای پر مشغله ای را می گذراند، احتمالا نباید در آن روزها برای سورپرایزهای شلوغتان برنامه ریزی کنید، چرا که تاثیر مثبتی را نخواهید گذاشت.

    پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بهترین ایده های خرید هدیه مردانه روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

    نتیجه گیری

    سورپرایز کردن قانون ویژه ای ندارد و لزوما هزینه های زیادی بر دوش شما نمی گذارد؛ گاهی حتی یک شاخه گل رز نیز می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. هدف از سورپرایز کردن را فراموش نکنید و دست روی گزینه هایی بگذارید که طرف مقابلتان دوست دارد تا تاثیر شگرف آن را شاهد باشید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید