طریقه برگزاری جشن تولد لاکچری

جشن تولد لاکچری با تم قرمز و مشکی

    از دیرباز تا به امروز، بسیاری از افراد روز به دنیا آمدن عزیزانشان را جشن می گرفتند. اما همان طور که می دانید، رفته رفته سبک جشن تولد گرفتن به طور کلی تغییر کرده است. اگر در زمان های دورتر، تولد گرفتن به یک دورهمی ساده و خودمانی ختم می شد، اما امروز بسیاری از افراد جشن تولد لاکچری را به جشن های ساده برای تبریک تولد، ترجیح می دهند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا با یکدیگر طریقه برگزاری جشن تولد لاکچری را یاد بگیریم.

    راهنمای برگزاری جشن تولد لاکچری

    بسیاری از افراد بر این باورند که ریخت و پاش های اضافی برای برگزاری جشن تولد چندان کار خوبی نیست، اما برخی دیگر چنین اعتقادی ندارند و دوست دارند برای برگزاری تولد، هزینه های بسیاری کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، با ما همراه باشید تا طریقه برگزاری جشن تولد لاکچری را فراگیرید:

    برنامه ریزی کنید

    برای برگزاری جشن تولد لاکچری، لازم است تا شما برنامه ریزی کنید تا هیچ چیزی را از قلم نیندازید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید و گام با گام با هر یک از آن ها پیش بروید. این ابتدایی ترین کاری است که باید در برگزاری جشن تولد لاکچری یا هر جشن دیگری انجام دهید.

    برگزاری تولد لاکچری

    برگزاری تولد لاکچری

    برای برگزاری جشن تولد لاکچری ؛ زمان مناسب برای سفارش کیک تعیین کنید

    همان طور که می دانید، برای برگزاری جشن تولد لاکچری لازم است تا شما یک کیک زیبا، تازه و خوشمزه سفارش دهید. مسلما این سبک از جشن تولد نیاز به یک کیک لاکچری و متفاوت دارد. به همین دلیل لازم است تا شما طراحی های کیک های متفاوت را بررسی کرده و به شیرینی فروشی که کیک های خاص می پزد مراجعه کنید. تعیین روز تحویل کیک بسیار مهم است چرا که کیک شما تازه روی میز پذیرایی قرار می گیرد. همچنین لازم است تا لیستی از خوراکی های پذیرایی را نیز تهیه کنید و نسبت به تهیه آن ها برای روز موعود اقدام نمایید. کاپ کیک، فینگرفودها، میوه های تزئین شده و … می توانند به شما برای پذیرایی از مهمانانتان در جشن تولد لاکچری کمک بسیاری کنند.

    تزئین اتاق را فراموش نکنید

    برای برگزاری جشن تولد لاکچری، حتما باید از تزئینات مختلفی برای زیباسازی اتاق استفاده کنید. بهترین گزینه برای تزئین اتاق، استفاده از بادکنک های هلیومی است. از آنجایی که این بادکنک ها تا انتهای سقف بالا می روند، می توانند فضای بسیار زیبایی را برای شما ایجاد کنند. از سوی دیگر ریسه های براق و زیبا می توانند تکمیل کننده تزئین اتاق باشد.

    برگزاری تولد لاکچری

    برگزاری تولد لاکچری

    میز و صندلی سفارش دهید

    اگر دوست دارید برای برگزاری جشن تولد لاکچری هزینه بسیاری کنید، می توانید میز و صندلی های خاصی را سفارش دهید و فضایی که در اختیار دارید را کاملا به سبکی متفاوت بچینید. خوشبختانه میزهای مهمانی مختلف و زیبایی وجود دارند که شما می توانید آن ها را برای جشن تولد اجاره کنید.

    سالن اجاره کنید

    شاید کمی غیرمنطقی به نظر برسد، اما برخی از افراد لازمه برگزاری جشن تولد لاکچری را، اجاره یک سالن زیبا می دانند. اگر مهمان های بسیاری دارید و یا اینکه از صرف هزینه های زیاد برای برگزاری جشن تولد لاکچری، منعی ندارید، می توانید یک سالن زیبا متناسب با مهمانی خود اجاره کنید و تمامی ملزومات جشن را در آن سالن پیاده سازی نمایید.

    یک جایگاه مناسب برای صاحب جشن تولد لاکچری ترتیب دهید

    بدون تردید یکی از الزامات برگزاری جشن تولد لاکچری، ایجاد یک جایگاه مناسب برای صاحب جشن است. به این منظور می بایست میزی خاص و متفاوت را در قسمتی از فضا قرار دهید. میز را به خوبی تزئین کنید و در آن بخش از فضا، بادکنک، ریسه ها و تزئینات بسیاری را اعمال نمایید. بدون تردید این قسمت از فضا باید از سایر قسمت ها متفاوت و زیباتر باشد. همچنین به هیچ عنوان نباید چیدمان وسایل و ابزار پذیرایی روی این میز را کوچک بشمارید.

    برگزاری تولد لاکچری

    برگزاری تولد لاکچری

    از تم های لاکچری بهره گیرید

    یکی از کارهایی که برای برگزاری جشن تولد لوکس می توانید انجام دهید، بهره گیری از تم های لاکچری تولد است. اگر می خواهید تولد شما سبکی خاص داشته باشد، می توانید تم تولد پرزرق و برقی را برگزینید و مطابق با آن، جشن را برگزار کنید. برخی ها تم تولد کوئین، کینگ، تاج و … را انتخاب می کنند تا به این صورت بتوانند تولدی کاملا متفاوت را برگزای کنند.

    برای برگزاری تولد لاکچری به لباس هم توجه کنید

    پوشیدن یک لباس خاص در یک تولد خاص عضوی جدانشدنی محسوب می شود. اگر می خواهید جشنی متفاوت داشته باشید، حتما لباسی متفاوت طراحی کنید.

    سخن پایانی

    حقیقت این است که برخی از افراد برای برگزاری جشن تولد، بسیار هزینه می کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، این راهنما به شما کمک می کند که به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم این راهنما را برای برگزاری جشن تولد لاکچری را مد نظر قرار دهید.

    نظرات
    guest
    4 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    کاربر مهمان
    کاربر مهمان
    3 سال قبل

    من عاشق جشن تولدم. حیف که امسال قرنطینه است و نمیتونم جشن بگیرم.

    سام
    سام
    3 سال قبل

    من یکی هر چهار سال یبار تولد میگیرم تازه هر ۴ سال یبار بزرگ میشم نه بابا شوخی کردم??

    چوچون پول ندارم
    چوچون پول ندارم
    2 سال قبل

    سلام خوبی من اصلا جشن تولد نمیگیرم

    هوراز
    هوراز
    1 سال قبل

    من لازم دارم برای یک تولد خوب برای پسرم باید تولدش بسیار عالی باشه برای یک سال تر من لازم دارم یک تالار بسیار زیبا بسیار بزرگ و یک کیک شیش طبقه شکلاتی ابرقهرمان و بادکنک بسیار شیک و کلاه ابرقهرمانی و کادو بسیار عالی برایش

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 16

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید