مدل های جذاب شلوار سندبادی

مدل شلوار سندبادی دخترانه جدید

    به شلوار‌هایی با فاق بلند، گشاد و دمپا کشی شلوار سندبادی گفته می شود. اگر چه این مدل شلوارها لوکس و مجلسی به نظر نمی رسند؛ اما برای انتخاب کردن یک لباس راحتی، کاملا مناسب هستند. جالب است بدانید که این شلوار‌ها در ابتدا در کشور هند مورد استفاده قرار می‌ گرفتند، اما سال‌ هاست که مورد توجه مردم دیگر کشور‌ها از جمله مردم ایران قرار دارند. این مدل شلوار‌ها به دلیل راحتی و خنکی مناسب‌ ترین گزینه برای فصول گرم سال هستند. در اینجا مدل‌ هایی شیک از شلوار سندبادی زنانه را برای شما گردآوری کرده‌ ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرند.

     

    شلوار سندبادی جدید

    همان طور که در میان تصاویر زیر مشاهده می کنید شلوارهای سندبادی در طرح های ساده و ترکیبی با پارچه های شیک یا طرح دار ارائه شده و افراد با هر سلیقه ای که باشند، می توانند از میان این شلوارها، مدل های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    قیمت شلوار سندبادی

    قیمت شلوارسندبادی بستگی به موارد زیر خواهد داشت و با توجه به این که چه تیپ و مدلی را انتخاب کنید؛ ممکن است ارزان یا گران تر تمام شود:

    • مدل
    • جنس پارچه
    • طرح پارچه
    • برند طراحی و تولید کننده

    گاهی اوقات با مراجعه به یک مزون لوکس، می توانید مدل های فوق العاده جذابی را جستجو کنید که البته باید مقداری نیز بودجه بیشتری برای خریداری کردن آن ها در نظر گرفته باشید.

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    شلوار سندبادی جدید

    کلام آخر

    در بالا تعدادی از تصاویر بهترین مدل های شلوار سندبادی را مشاهده کردیم. مدل های ساده با رنگ های روشن و تیره … مدل هایی با پارچه های طرح دار و … . شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ نظرات و ایده های خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت سورپلاس در میان بگذارید.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    سیما
    سیما
    11 ماه قبل

    سلام این مدل شلوارها را چگونه تهیه کنیم

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید