هایلایت مو؛ ۱۰ مدل جدید هایلایت مو و ترفند مش + عکس

هایلایت مو چیست

    آرایش موها یکی از مهم ترین کارهایی است که خانم ها برای زیباتر شدن از آن استفاده می کنند. رنگ کردن موها، هایلایت مو، مدل دادن و … همگی از جمله بهترین کارهایی است که می توان به کمک آن ها موها را زیباتر کرد. در این میان این روزها هایلات مو، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و خانم های زیادی به ویژه در آرایش لایت عروس به آن تمایل نشان می دهند. با ما در این مطلب با موضوع هایلایت مو همراه شوید.

    هایلایت مو

    آیا در این فکر هستید که دفعه بعد چه تغییراتی روی موهای خود اعمال نمایید؟ آیا مطمئن نیستید که یک مدل موی جدید می تواند چهره شما را تغییر دهد؟ یا اینکه اصلا به فکر رنگ کردن موهایتان افتاده اید و می خواهید با رنگ کردن تغییراتی روی آن اعمال نمایید.
    همان طور که می دانید برای تغییر رنگ دادن موها، انتخاب های مختلفی برای مدل و رنگ آن ها پیش روی خود خواهید داشت، به گونه ای که ممکن است کمی انتخاب را برایتان سخت کند؛ اما شاید بهترین راه ممکن برای جلوه دادن به موها، هایلایت مو باشد.

    هایلایت مو

     

    چرا هایلایت مو؟

    اگر نمی خواهید به موهای خود قیچی بزنید و آن ها را حتی برای مقداری اندک هم که شده کوتاه کنید، چرا به سراغ هایلایت مو نمی روید. هایلایت مو آرایشی سریع و ساده است و به موهای قهوه ای تیره ای شما آسیب وارد نمی کند. هایلایت مو، همان طور که از نام آن پیداست، تنها بخشی از موها را برجسته سازی می کند در عین حال که می تواند به خوبی موها را زیباتر نماید.

    هایلایت مو، نه تنها یک راه عالی برای رنگ کردن مو و جلوه دادن به آن ها است، بلکه همچنین آن ها را از هرگونه صدماتی که روشن کننده ها و رنگ ها می تواند به موها وارد سازند، نجات می دهد.

    همچنین بخوانید: لیست کامل جهیزیه داماد | مقایسه جهیزیه ارزان و لاکچری

    علاوه بر این، هایلات مو یک آرایش ظریف و کار فوق العاده روی موها است و به شما ظاهری شیک می بخشد، درست مانند یک شاهزاده که موهای خود را به زیبایی آراسته کرده است.

    هایلایت ها در انواع و اقسام مختلفی روی مو اجرا می شوند؛ اما یکی از بهترین نوع هایلات مو، هایلات روی موهای قهوه ای است.

    هایلایت مو

     

    هایلایت مو بهتر است یا رنگ کردن مو؟

    هنگامی که سخن از رنگ کردن مو به میان می آید، شما سه انتخاب پیش روی خود خواهید داشت: هایلایت مو، رنگ کردن مو، و یا هر دو!

    اما کدام یک برای شما بهترین گزینه است؟ تشخیص این به خودی خود دشوار است، و برخی از آن ها احتمالاً بدون رنگ مو یا قیچی کردن موهای شما امکان پذیر نیست.

    اگر توناژ و پایه رنگ موهای شما خوب است و نمی خواهید طبیعی بودن موهای خود را برهم بزنید، هایلایت ها گزینه مناسبی برای ایجاد تغییرات روی موهای شما هستند. به قول بسیاری از کارشناسان این حوزه، هایلیت ها تنها سایه ای روی موهای شما ایجاد می کنند و برخی از بخش های مو را بیشتر از سایر قسمت ها، برجسته می سازند و این جلوه موها را زیاد می کند. هنگامی که دو سایه روی موها ایجاد می شود، اغلب این برجسته سازی زیباتر روی موها اعمال خواهد شد.

    هایلایت مو

     

    انواع هایلایت مو

    همان طور که گفته شد، هایلایت مو در سبک ها و انواع مختلفی روی موها اعمال می شود: هایلایت لولایت، هایلایت بالیاژ، هایلایت مش سوزنی، هایلایت چانک لایت، هایلایت بیبی لایت،  هایلایت فراستد، هایلایت نواری.

    هایلایت لولایت

    به جرات یکی از پرطرفدارترین سبک های هایلایت، هایلایت لولایت است که در آن قسمت بالای موها، به رنگ روشن خواهد بود و رگه های تیره رنگی در قسمت پشت سر دیده می شود.

    هایلایت بالیاژ

    در هایلایت بالیاژ، این شما هستید که تعیین می کنید کدام ار قسمت های موی سرتان روشن و کدام قسمت تیره تر باشد.

    عکس هایلایت مو بالیاژ

    هایلایت بالیاژ

    هایلایت مش سوزنی

    هایلایت مش سوزنی هم با فویل و هم با کلاه مش روی سر اعمال می شود و رگه های بسیار نازکی از موها، به رنگ های روشن در می آیند.

    هایلایت چانک لایت

    در این نوع از هایلایت، دسته های بزرگی از مو جدا شده و رنگ های روشن تری از رنگ پایه روی موها اعمال می شود.

    هایلایت بیبی لایت

    در هایلایت بیبی لایت، موهای اطراف صورت شما جدا شده و روی آن ها عملیات برجسته سازی و روشن کردن مو، صورت می گیرد تا چیزی شبیه به موهای کودکان تازه متولد شود. این نوع از هایلایت به دلیل آنکه چهره افراد را جوان تر می کند، طرفداران زیادی دارد.

     

    هایلایت فراستد

    این هایلایت، بسیار روشن است و در آن ابتدا کل موهای فرد را به رنگ روشن در می آورند و سپس روی آن ها، رگه هایی با رنگ یخ و بی رنگ ایجاد می کنند.

    هایلایت نواری

    این نوع از هایلایت، برای موهای مواج گزینه ای مناسب است و می تواند همانند رنگین کمان موها را زیباتر کند.

    هایلایت مو

     

    سخن پایانی

    همان طور که گفته شد، برای زیباتر کردن موها، گزینه های مختلفی پیش روی شما است، لذا اگر می خواهید کمترین آسیب را به موهای خود وارد نمایید، هایلایت مو بهترین راه برای شما خواهد بود. البته اگر شما مطمئن نیستید که چه می خواهید، توصیه می کنیم که با یک متخصص مشورت کنید. عکس های مدل رنگ مو که دوست دارید را تهیه کنید و به آرایشگر خود نشان دهید، او می داند که برای دستیابی به آن رنگ، باید چه کارهایی روی موهای شما صورت گیرد. همچنین خوب است او را از عملیات روزانه ای که روی موهای خود انجام می دهید، مانند اتوکشیدن، سشوار کشیدن و کرم هایی که به موهای خود می زنید، آگاه سازید تا با علم به این موارد کار هایلایت روی موهای شما را آغاز کند.

    نظرات
    guest
    9 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    مبینا
    مبینا
    2 سال قبل

    اولین باری که هایلایت مش سوزنی کردم خیلی پشیمون شدم درد وحشتناکی داشت

    سمیه
    سمیه
    2 سال قبل

    هایلایت مو دخترونه تغییر نامحسوس به صورت میده. حتما امتحان کنین واز رنگ های پرتقالی ایده بگیرین

    سارینا
    سارینا
    2 سال قبل

    الان هایلایت مو قدیمی شده دیگه

    صدف
    صدف
    2 سال قبل

    هایلایت مو خیلی بهتر از دکلره کردن موعه. اسیب خیلی کمتری میزنه به مو و تغییر هم ایجاد میکنه

    گلی
    گلی
    2 سال قبل

    نمیدونم واسه عروسیم موهامو هایلات کنم یا مش

    شادی
    شادی
    2 سال قبل

    رنگ مو هایلات بی اغراق به همه خانوما میاد :))

    سحر
    سحر
    پاسخ به :  شادی
    2 سال قبل

    هایلایت مو کلا شیکه و هیچوقت از مد نمیفته

    سهیلا
    سهیلا
    2 سال قبل

    هایلایت مو رو پایه دودی خیلی شیکه

    مهسا
    مهسا
    2 سال قبل

    من هایلایت چانک لایت انجام دادم اما نمیدونستم اسمش اینه!!! در کل هایلایت مو عالیه به نظرم

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آراء: 128

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید