متن تولدت مبارک دخترم جدید

متن تولدت مبارک دخترم

    برای برگزاری تولد دختر خود، گذشته از خرید لباس مجلسی و استفاده از تم تولد دخترانه، باید به فکر یک متن تولدت مبارک دخترم نیز باشید. دخترها روحیاتی حساس و احساساتی دارند و حتما باید جملاتی زیبا و تاثیرگذار انتخاب کرده باشید.
    اگر برای انتخاب یک متن تولدت مبارک دخترم در جستجوی دست نوشته هایی تاثیرگذار هستید، در ادامه به تعدادی از بهترین متن های تولدت مبارک د دخترم توجه داشته باشید.

    متن تولدت مبارک  دخترم

    1.    دخترم، شکوفه زیبای زندگی ام، تولدت مبارک و صد سال زنده باشی.
    2.    روزی چون امروز متولد شده و شمع ها سهم تو از زندگی و ستاره ها میهمان دنیایت باشند.
    3.    عطر تو عطر پروانه ها و دست هایت سفیدی زیباترین برف زمستانی است. تولدت مبارک باشد دختر زیبایم. روی ماهت را می بوسم.
    4.    روزی که فرشته ای از آسمان به زندگی من آمد، روز تولد تو و روزی شد که لبخندی ابدی بر لب هایم نقش بست دختر زیبایم. تولدت مبارک.
    5.    دختر نازنینم تولدت مبارک. متحیرم که چطور خداوند را به خاطر هدیه دادن تو سپاسگذار باشم؟
    6.    دخترم، تو هدیه ای از جانب خداوند به ما هستی و دعا می کنم همیشه رونق بخش زندگی ما باشی. تولدت مبارک و آرزوهایت همیشه سبز!

    متن تولدت مبارک  دخترم

    7.    عزیزم اکنون به جای دستانم، دو بال طلایی می خواهم تا در زیباترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن شب تولدت، تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم… تولدت مبارک دختر عزیزم.
    8.    تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن، تو دختر متولد شدی باری همیشه زیبا بودن، تو دختر متولد شدی برای لطیف بودن و تو دختر متولد شدی برای عشق ورزیدن…  دخترم تولدت مبارک!
    9.    بهترین من، دختر زیبایم، تولدت مبارک و لبخندت جاودانه باشد.
    10.    دختر مهربانم، از وقتی به دنیا آمده ای، هر سال این روز بهترین روز زندگی من بوده است. تولدت مبارک!
    11.    دختر جان جانانم! روز تولدت از راه رسیده و من باز می خواهیم بهترین جهان را به تو هدیه دهم. هدیه من عشق و محبت و نثار خوبی های جهان به تو خواهد بود. روز آغاز زیستنت مبارک!
    12.    تولدت مبارک دختر عزیزم. همه عروسک های دنیا یتیم می ماندند اگر دختر نبود. دخترم، مادر عروسک ها، تولدت مبارک باشد!
    13.    امروز سالروز تولد نازنین ترین من و زیباترین من، دخترم است. دخترم تولدت مبارک.
    14.    تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم دختر خوبم! میلادت ای عزیزتر از جان خجسته باشد.
    15.    شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی، با آرزوی روشن ترین فرداها برای دختر مهربانم. تولدت مبارک نازنینم.
    16.    دختر دوست داشتنی من، بهترین هدیه خدا! تولدت مبارک!
    17.    دختر دلبند من! تو برای به وجود آوردن لبخند زیبای پروردگار، رضایت و دعای پدر، تو برای همه ی خوبی‌ها دختر متولد شدي، تولدت مبارک.

    18.    دختر خوبم! جای هیچ کس را هیچ کس دیگر نمی تواند پر کند !تو گل محبوب پدرت هستی. مهربانم :تولدت مبارک.
    19.    دختر نازم! تو که بدنیا آمدی احساس کردم هدیه‌اي را از خالقت به امانت گرفته‌ام که برای نگه‌داری‌اش با تمام وجود مسئولم. پس مثل همیشه و تا همیشه مراقبتم. تولدت مبارک.
    20.    دخترم! برای پدرت میلاد تو شیرین‌ترین بهانه‌ایست که می توان با ان به رنج‌هاي‌ زندگی هم دل بست و در بین این روزهای شتابزده زیست. میلاد تو معراج دست‌هاي‌ من است وقتی تولدت را شکر میگویم.
    21.    جگرگوشه و دلبند دلم روز به روز رابا نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم. سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت رابه من عطا کرد. سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم و تولدت مبارک.
    22.    دختر نازتر از گلم! امروز روزی است که تو بدنیا آمدی. همان روز زیبایی که خداوند مهربانم با تمام عظمتش به زمین لبخند زد و بهار رابه یمن حضورت به ما بخشید. تولدت مبارک.
    23.    دخترم، دنیای من! امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی‌هاي‌ عالم است. امروز سال روز مادر شدن من به خاطر وجود توست. امروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر میگویم برای داشتن تو. تولدت مبارک.
    24.    دخترم! چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است ؛ روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است امروز…روز میلاد…روز تو! روزی که من دوباره آغاز شدم! تولدت مبارک.
    25.    دختر عزیزم! نمیدانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلول هاي بدنت از خداوند متشکرم. از خدا می خواهم این هدیه‌اي که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند.

    متن تولدت مبارک  دخترم

    26.    دختر زیبای من! جشن تولدت یک بهانه است که روی هدیه تولدت بنویسم بی‌نهایت دوستت دارم و به وجودت افتخار می کنم. عزیزم تولدت مبارک.
    27.    دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است و تو عاشقانه‌ترین باور خواب و بیدار منی. تولدت مبارک.
    28.    دختر گلم! از وقتی زاده شدي، نگاهت را قاب میگیرم. در پس ان لبخند که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد.
    29.    امروز روز توست… تولدت مبارک.
    30.    دختر مهربانم، رویایی ترین روز زندگی من، روز تولد تو بود و این رویا را تا پایان گرامی می دارم.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید