بهترین مدل های رنگ مو + تصاویر

رنگ مو هایلایت

    یکی از جذاب ترین تغییراتی که می توانید روی موهای خود اعمال کنید، رنگ مو هایلات است. هایلات ها تنوع بسیار زیادی دارند و می توانند برای هر چهره ای، زیبایی به همراه داشته باشد. هایلایت مو از انواع رنگ مویی است که همیشه طرفدار دارد. در ادامه ما چند نمونه رنگ مو هایلایت جذاب را به شما معرفی می کنیم.

    انواع رنگ مو

    در زیر می توانید انواع رنگ مو و بهترین مدل های روز آن را دنبال کنید:

    رنگ مو هایلایت

    هایلایت ها می توانند تیره، روشن و یا حتی رنگی باشند. به همین دلیل است که برای بیشتر خانم ها جذابیت دارند. در ادامه با محبوب ترین هایلایت ها آشنا می شوید.

    هایلایت موی کوتاه

    هایلایت موی کوتاه

    موهای کوتاهی که اندازه آن ها تا سرشانه است، یکی از بهترین گزینه های برای هایلات کردن هستند. به خصوص که در نهایت به آن ها مدلی مواج داده شود، رگه های رنگ شده مو می توانند به خوبی نمایان شوند و جلوه پیدا کنند.

     

    هایلایت یخی مو

    هایلایت یخی مو

    هایلایت یخی مو نیز یکی دیگر از گزینه های محبوب است که اغلب خانم ها آن را می پسندند. این مدل روی موهای بلند و کوتاه بسیار زیبا می شود و یک آرایش جذاب می تواند چهره ای بی نظیر از فرد بسازد.

     

    هایلایت تیره

    هایلایت تیره

     

    کسانی که دوست ندارند تغییرات اساسی در رنگ موهای خود ایجاد کنند، می توانند رنگ مو هایلایت تیره را انتخاب نمایند. این هایلایت ها اغلب برای خانم های جوان بسیار مناسب است و کسانی که دوست ندارند سن بالاتری از سن خودشان در چهره بنشیند.

     

    رنگ موی هایلایت کنفی

    هایلایت کنفی

    رنگ های کنفی هم همواره از رنگ های محبوب بوده است. خانم هایی که می خواهند رنگ موی جذابی داشته باشند، حتما هایلایت کنفی از گزینه های روی میز آن ها خواهد بود.

    رنگ موی روشن

    اگر انتخاب شما رنگ مو روشن باشد، این مدل که در تصویر مشاهده می کنید یکی از بهترین انتخاب ها به نظر می رسد.

    هایلایت روشن

    هایلایت روشن

     

    اگر از رنگ های روشن مو لذت می برید، می توانید رنگ مو هایلایت روشن را انتخاب کنید.

    رنگ مو شکلاتی

    یکی از طبیعی ترین و بهترین مدل های رنگ مو، رنگ مو شکلاتی است که می توان آن را برای هر سنی انتخاب کرد. همین طور رنگ موی عسلی نیز گزینه فوق العاده ای است که جلوه ای ظریف و زیبا دارد و برای افراد با پوست های روشن، عالی به نظر می رسد.

    رنگ مو شکلاتی

    رنگ موی فانتزی

    برای افرادی که به دنبال یک سبک رنگ موی متفاوت هستند، رنگ موی فانتزی را توصیه می کنیم. در این مدل از رنگ مو، به کار بردن رنگ های بنفش، صورتی، سرخابی و مانند آن ها، عالی دیده می شود.

    رنگ موی فانتزی

    سخن پایانی

    درست است که رنگ مو هایلایت از جذاب ترین انتخاب ها هستند، اما همواره باید توجه داشته باشید که برای اجرای آن ها روی موهای خود، باید به یک آرایشگاه حرفه ای مراجعه نمایید. هماهنگی رنگ ها، اجرای آن و نظمی که در میان تارهای موی شما ایجاد می شود، از عهده یک آرایشگر و هیر استایلر حرفه ای بر می آید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید