انواع لباس دو تیکه دخترانه

مدل لباس دو تیکه دخترانه کرپ

    مدل لباس دو تیکه دخترانه و زنانه، چه تاپ یا بلوز و دامن باشد چه بلوز و شلوار، مجلسی باشد یا اسپرت، ظرافت اندام زنانه را بیشتر نشان می دهد و گزینه ای عالی برای افراد خوش اندام است. این لباس ها با پارچه های کرپ، حریر، ساتن، نخی، لمه شنی و … تهیه می‌شوند. لباس های دو تیکه از جذاب ترین لباس های زنانه هستند که اندام را کشیده تر و کمرباریک نشان می‌دهند و بر ظرافت زنانه تاکید دارند. اگر به دنبال مدل لباس مجلسی دو تیکه یا  مدل لباس دو تیکه اسپرت دخترانه بلند یا کوتاه هستید، این گالری عکس در سورپلاس را ببینید و با مدل های روز لباس های دو تکه بیشتر آشنا شوید.

    با مراجعه به مزون های مشهور لباس در تهران، می توانید بهترین نمونه های لباس دو تیکه دخترانه را مشاهده کرده و از میان آن ها جدیدترین مدل ها را دنبال کنید.

    لباس دو تیکه دخترانه

    در زیر می توانید نمونه هایی خاص و جذاب از انواع لباس دو تیکه دخترانه را مشاهده کنید:

    لباس دو تیکه دخترانه

    جالب است که این سبک از لباس ها در هر دو حالت اسپرت و مجلسی هستند و عجیب نیست که بتوانید چنین سبک لباس دخترانه یا زنانه ای را برای حضور در دورهمی های خانوادگی یا دوستانه و همین طور شرکت در یک میهمانی بزرگ بتوانید انتخاب کنید.

    لباس دو تیکه دخترانه

     

    لباس دو تیکه دخترانه

     

    لباس دو تیکه دخترانه

     

    لباس دو تیکه دخترانه

    این سبک لباس ها برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب هستند و می توانید در مجالس مختلف از آن ها به شکلی مناسب استفاده کنید.

    لباس دو تیکه دخترانه

     

    لباس دو تیکه دخترانه

    همان طور که مشاهده می کنید در میان مدل های بلند و مجلسی نیز می توان نمونه های جذابی از این سبک لباس پیدا کرد که همه دارای ویژگی های مورد نظر هستند، هم می توانند انتظارات شما از یک لباس مجلسی را به خوبی برآورده سازند.

    لباس دو تیکه دخترانه

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید