لباس عروس ؛ ۱۰۰ مدل لباس عروس دخترانه جذاب و شیک + عکس

لباس عروس

    جشن عروسی مهم‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین مراسم زندگی هر دختری است. جشنی که در آن تنها ستاره مجلس شما هستید و باید مثل الماس بدرخشید. بخش مهمی از درخشش استایل شما به‌ عنوان عروس خانم، به انتخاب لباس عروس برمی‌گردد. شاید در گذشته به‌ دلیل قیمت بالای لباس عروسی یا محدودیت در تنوع مدل‌ها، عروس خانم‌ها گزینه‌های محدودی برای انتخاب داشتند، ولی حالا دیگر صنعت مُد و فشن توسعه پیدا کرده و ما شاهد مزون های تخصصی هستیم که فقط روی طراحی و دوخت مدل‌های جدید لباس عروس کار می‌کنند. پس نباید نگران انتخاب مدل لباس عروس باشیم!

    در این مطلب می‌خواهیم از بین مدل‌های منتخب چند مزون لباس عروس، ایده های جذابی را به شما معرفی کنیم. اگر مراسم شما نزدیک است و در حال بررسی مدل های متنوع لباس عروس هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروسی

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    مدل لباس عروس

    .

    عکس لباس عروس

    .

    لباس عروس شیک

    .

    انواع لباس عروس

    .

    مدل لباس عروس جدید

    .

    زیباترین لباس عروس دنیا

    .

    مدل لباس عروس جدید در تهران

    .

    مدل لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروسی

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    مدل لباس عروس

    .

    عکس لباس عروس

    .

    زیباترین لباس عروس دنیا

    .

    انواع لباس عروس

    .

    مدل لباس عروس جدید

    .

    زیباترین لباس عروس دنیا

    .

    لباس عروس ساده

    .

    مدل لباس عروس جدید در تهران

    .

    انواع لباس عروس

    .

    لباس عروس شیک

    .

    لباس عروس ساده

    .

    لباس عروس شیک

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروس مجلل

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس جدید

    .

    مدل لباس عروس

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروسی

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    مدل لباس عروس

    .

    لباس عروس شیک

    .

    لباس عروس ساده

    .

    لباس عروس شیک

    .

    مدل لباس عروس پوشیده

    .

    مدل لباس عروس

    .

    لباس عروس

    .

    لباس عروس جدید

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    مدل لباس عروس

    .

    عکس لباس عروس

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    مدل لباس عروس

    .

    لباس عروس مجلسی

    .

    اهمیت مدل لباس عروس در درخشش استایل شما

    شاید باورتان نشود، ولی انتخاب مدل لباس عروسی آن‌قدر مهم است که زیبای اندام و چهره‌ی شما را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد و در ترکیب با رنگ و مدل مو، آرایش و دسته گل عروس، استایلی جذاب و فریبنده برایتان ترتیب می‌دهد. پس بیش از آنچه تصور می‌کنید باید در انتخاب لباس عروس شیک دقت کرد.

    توصیه می‌کنیم حتماً انواع لباس عروس پُفی، لباس عروس پوشیده، لباس عروس راسته و لباس عروس ساده را امتحان کنید و از اطرافیان هم نظرسنجی کنید که کدام مدل بیشتر متناسب با اندام، قد و سبک پوشش نرمال شماست. معمولاً  در چنین مواقعی مشورت کردن با دیگران می‌تواند در بررسی ابعاد مختلف مدل لباس عروس به شما کمک کند.

    احتمالا می دانید که انتخاب رنگ و سبک لباس عروس در هر فرهنگ، کشور و مذهبی متفاوت است. مثلا در هندوستان لباس عروس به رنگ قرمز است یا در غنا لباس عروسی باید رنگی و شاد باشد. ولی در اغلب کشورها و فرهنگ ها، سفید رنگی است که برای لباس عروس برگزیده می شود.

    .

    مدل لباس عروس مجلسی

    .

    5 نکته مهم در انتخاب یک لباس عروس جذاب

    همان طور که می‌دانید، لباس عروس‌ها در طرح‌ها و استایل‌های مختلفی دوخته می‌شود؛ از لباس‌های پوشیده و دنباله دار گرفته تا لباس عروس‌های جذاب کوتاه! به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از سردرگمی شما در انتخاب این لباس زیبا، نکات مهمی را پیش خرید یا انتخاب مدل لباس عروس مد نظر داشته باشید:

    1. در انتخاب مدل لباس عروس خود دقت کنید

    حتماً چند ماه قبل از مراسم عروسی، چند مدل لباس عروس جدید که دوست دارید را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند در زمان مراجعه به مزون ها، در میان تنوع مدل‌ها سردرگم نشوید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم به توصیه‌های طراح لباستان هم توجه کنید. معمولاً طراحان نکاتی را مورد توجه قرار می‌دهند که چشم ما دور است.

    بنابراین سعی کنید اول سلیقه خود را با او مطرح کنید و بعد با توجه به سلیقه خودتان پیشنهادهای طراحان را بررسی کنید. شما باید در لباس خود احساس راحتی داشته باشید. لباس عروس جذاب شما قرار است از صبح تا پاسی از شب به تن شما باشد، با آن عکاسی کنید، برقصید و از خودتان پذیرایی کنید؛ پس حتماً یک مدل زیبا و در عین حال راحت را انتخاب کنید.

    .

    لباس عروس جذاب

    .

    2. رنگ لباس عروسی بهتر است سفید باشد

    شاید به نظرتان عجیب باشد، اما این روزها در لباس عروس‌های جدید، رنگ‌های دیگری به جز رنگ سفید مد شده‌اند. بعضی عروس خانم‌ها رنگ سفید را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند لباس عروس آنها نباتی، طلائی یا حتی کرم رنگ باشد. ولی توصیه می‌کنیم شما رنگ سفید را انتخاب کنید. رنگ سفید درخشش و زیبایی خاصی دارد و در گذر زمان از مُد نمی‌افتد.

    .

    مدل لباس عروس

    .

    3. اکسسوری‌ها و کفش خود را با لباستان ست کنید

    در کنار لباس عروس، به اکسسوری‌هایی مانند تاج، دسته گل و همچنین کفش عروسی‌تان هم دقت کنید. کفش شما باید متناسب با قدتان و راه رفتن با آن تقریباً راحت باشد. اگر کفش نامناسبی انتخاب کنید، ممکن است در راه رفتن یا رقصیدن دچار مشکل شوید.

    در مورد دسته گل و تاج هم، حتماً با طراح لباستان مشورت کنید. تاج باید متناسب با لباس عروس انتخاب شود. رنگ بندی گل‌های دسته گل هم بهتر است متناسب با رنگ لباستان باشد یا مکمل آن. دسته گل‌های صورتی کالباسی، یاسی، ارکیده و حتی رز سفید، می‌توانند انتخاب بسیار زیبا و متفاوتی باشند.

    .

    لباس عروس

    .

    4. به سَبک بودن جنس پارچه لباس توجه کنید

    یکی از مهمترین نکاتی که حین انتخاب لباس عروس باید بدانید، نوع پارچه ای است که برای این لباس در نظر می گیرید. البته این کار اغلب به دست خیاط ها و طراحان لباس سپرده می شود، اما بهتر است جنس پارچه ها را بشناسید تا انتخاب برایتان آسان تر شود. حتی می توانید قبل از انتخاب جنس پارچه لباس عروس، با طراح یا خیاط یک مزون لباس مجلسی مشورت کنید و جنس پارچه ای که دوست دارید، از قبل انتخاب کنید.

    .

    لباس عروس

    .

    5. بودجه خریدتان را مشخص کنید

    قیمت مدل‌های مختلف لباس عروس، متغیر است و به موارد مهمی از جمله جنس پارچه لباس، مقدار و جنس کار دست یا زرق و برق روی بالاتنه و دامن لباس، شب نما یا ساده بودن و کیفیت کار مزونی که طراحی و دوخت آن را انجام داده، بستگی دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید حداقل و حداکثر بودجه خود را تعیین کنید تا با حذف گزینه‌ها، زودتر به لباس مورد نظرتان برسید.

    .

    لباس عروس

    .

    با جدیدترین مدل‌های لباس عروس آشنا شوید

    اگر به دنبال یک لباس عروس جدید و جذاب هستید، حتماً یکی از این 3 مدل را امتحان کنید:

    • لباس عروس پفی؛ ایده آل برای عروس خانم لاغر اندام و ظریف

    اگر اندام ظریف و لاغری دارید و قدتان کوتاه است، برای ایجاد تعادل، لباس عروس پفی و دامن کلوش که با پارچه یا تور تزئین شده انتخاب کنید. حتی دامن‌های پفی که از پشت شلوغ و کارکرده است هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. فقط دقت کنید که دامن شما دارای برش‌های عمودی نباشد، لباس بدون آستین با آستین کوتاه باشد و یقه آن ایستاده و هفتی نباشد که تعادل استایل و اندام شما را به هم بریزد.

    • لباس عروس پوشیده؛ مناسب برای عروس خانم‌های پلاس سایز

    این سبک لباس عروس برای خانم‌هایی که بالاتنه درشتی دارند یا شانه‌های آنها پهن است، گزینه بسیار خوبی است. چون چاقی اندام و بازوها و سینه را می‌پوشانند و اندام شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می‌دهد. دقت کنید که بالاتنه لباس خیلی شلوغ و پر زرق و برق نباشد، یقه لباس قایقی یا گرد نباشد و دامن آن کم حجم یا مدل ماهی باشد که فرم اندام شما زیباتر دیده شود.

    • لباس عروس ساده؛ انتخابی برای همه سلیقه‌ها

    لباس عروس‌های ساده و مینیمال، برای هر فرم اندام و سن و سالی مناسب هستند و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. این لباس‌ها همیشه روی مُد هستند و دست شما را در انتخاب آرایش، کفش و تاج پر زرق و برق باز می‌گذارند. همچنین از نظر قیمتی هم در مقایسه با سایر مدل‌ها اقتصادی‌تر و مناسب‌تر هستند.

    .

    مدل لباس عروس دامن پفی

    .

    بایدها و نبایدهای انتخاب لباس عروسی

    • لباسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی داشته باشید. توجه کنید که این لباس قرار یک روز کامل به تن شما باشد و با آن برقصید، پس باید بتوانید با آن راحت حرکت کنید. انرژی شما در این روز خیلی مهم است، تمرکز و شادی شما نباید به خاطر سنگینی یا تنگی لباس عروس یا حتی بلندی بیش از حد دنباله آن به هم بخورد؛ شما ستاره مجلس هستید.
    • صادق‌ترین فرد زندگی‌تان را برای پرو و انتخاب لباس عروس با خود همراه کنید. این فرد به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید. به علاوه فراموش نکنید که نظر طراح لباس هم مهم است و ممکن است مدل لباسی را به شما پیشنهاد کند که استایل تان را زیر و رو کند.

    .

    لباس عروس

    .

    • به هیچ عنوان به عکس‌ها و تصاویر تبلیغاتی بسنده نکنید. بهترین کار قبل از سفارش لباس عروس، دیدن نمونه کارهای واقعی مزون است؛ دقیقاً مانند روزهایی که مزون ها بازدید عروس برگزار می‌کنند. حتی می‌توانید از سایر مشتری‌های مزون درباره تعهد، سبک کار و کیفیت لباس‌های مزونی که قصد خرید از آن را دارید، پرس و جو کنید.
    • موقع انتخاب لباس به قد و اندام داماد هم توجه کنید. در روز عروسی قرار است شما در کنار داماد قرار بگیرید و با او دیده شوید. پس بهتر است لباسی را انتخاب کنید که با اندام آقای داماد هم تناسب داشته باشد. مثلاً اگر آقای داماد قد بلند و خوش استایل است، دست شما در انتخاب لباس‌های دامن پفی و پر زرق و برق باز است.

    .

    لباس عروس

    .

    زیباترین لباس عروس دنیا را انتخاب کنید!

    انتخاب لباس‌هایی با مدل‌های عجیب و غریب را به‌طور کلی فراموش کنید. برخی از مدل‌ها ممکن است خاص به نظر برسند، اما شاید انتخاب آنها برای یک لباس باشکوه مانند لباس عروسی، چندان ایده خوبی نباشد. لباسی را انتخاب کنید که در تمامی سال‌ها، نمادی از زیبایی و سادگی باشد و در آینده از انتخاب آن پشیمان نباشید!

    روز عروسی هر فردی، زیباترین و مهمترین روز زندگی او محسوب می شود. بنابراین انتخاب لباس عروس جذاب، دسته گل عروس، اکسسوریها، کفش و سایر ملزومات باید با دقت بیشتری انجام شود. اگر در حین انتخاب و خرید لباس، نکاتی را که در بالا به آنها اشاره کردیم به یاد داشته باشید؛ به شما قول می دهیم که بهترین استایل را برای خودتان تدارک خواهید دید.

    نظرات
    guest
    9 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    نازنین زهرا
    نازنین زهرا
    2 سال قبل

    چندماه دیگه عروسیمه هنوز نمیدونم لباس عروس بخرم بدوزم یا اجاره کنم کمکم کنییید

    علی محمدی
    علی محمدی
    2 سال قبل

    لباس عروس هرچی ساده تر شیک تر. به نظرم مدل های بالا رو میشه تو فرمالیته هم پوشید

    مرجان
    مرجان
    2 سال قبل

    به نظرتون لباس عروس اگه مشکی باشه بده؟

    علمحمدی- سارا
    علمحمدی- سارا
    2 سال قبل

    فکر کنم فقط منم که از لباس عروس بدم میاد 🙂 البته مدل ساده اروپایی جذابه

    علیرضایی
    علیرضایی
    پاسخ به :  علمحمدی- سارا
    2 سال قبل

    لباس عروس پوشیده با پارچه ساتن فکر کنم گزینه مناسب برای شما باشه.

    ارزو
    ارزو
    2 سال قبل

    مهم ترین چیز برای انتخاب لباس عروس، اینکه راحت باشین باهاش.

    مهرسا
    مهرسا
    2 سال قبل

    واقعا یکی از سخت ترین کارا انتخاب لباس عروسه

    نیلا بهرامی
    نیلا بهرامی
    2 سال قبل

    عالیه ولی عکس لباس هارو میزاشتی بهتر بود

    یسرا
    یسرا
    2 سال قبل

    قیمت شون باشه بهتر اس

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 5

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید