بهترین ایده های خرید هدیه حنابندان

ایده های خرید هدیه حنابندان

    یکی از مهم ترین مراسمی که پیش از ازدواج گرفته می شود، حنابندان است. بسیاری از افراد به این مراسم علاقه زیادی دارند، چه آنکه خودشان میزبان باشند و یا اینکه مهمان باشند. اما اگر شما قرار است به زودی جز مهمانان حنابندان باشید، بهتر است دست خالی در جشن حضور پیدا نکنید. در این مطلب ما قصد داریم بهترین انتخاب ها برای خرید هدیه حنابندان را به شما معرفی کنیم.

    خرید هدیه حنابندان

    حنابندان مراسمی سنتی است که یک روز پیش از عروسی برگزار می شود. در این مراسم عروس خانم را بر صندلی می نشینند و اقوام، دوستان و آشنایان عروس و داماد دور هم جمع می شوند. در این مراسم، آشنایان با خرید هدیه حنابندان، به رسم یادبود به عروس و داماد یادبودی اهدا می کنند. اگر برای خرید هدیه حنابندان دچار مشکل هستید، می توانید به این گزینه ها فکر کنید:

    وسایل دکوراتیو

    یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه حنابندان، وسایل دکوراتیو است. از آنجایی که قرار است عروس و داماد زندگی مشترک خود را آغاز کنند، خوب است تا به رسم یادبود، یک وسیله دکوراتیو برای آن ها خریداری نمایید. عتیقه جات، شمعدان، گلدان، ساعت، تابلو، تابلو فرش و … می توانند گزینه های مناسبی برای خرید کادو حنابندان باشد.

    خرید هدیه برای پدر شوهر

    کالاهای خواب

    یکی دیگر از بهترین هدایا برای حنابندان، کالاهای خواب است. به این منظور شما می توانید با توجه به بودجه ای که مد نظر دارید، یکی از انواع کالاهای خواب را برای عروس و داماد خریداری نمایید. البته خیلی خوب است که شما بتوانید سلیقه عروس و داماد را نیز مد نظر بگیرید. پتوهای زیبا، ملحفه، روتختی و … می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه حنابندان باشند.

    ظرف و ظروف

    یکی از ساده ترین کادوهایی که می توانید فرایند خرید هدیه حنابندان را با آن به سرانجام برسانید، ظرف و ظروف است. خوشبختانه انواع مختلفی از ظرف و ظروفی وجود دارند که شما می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. شکلات خوری، ظروف غذاخوری، سرویس های چای خوری، سرویس های قهوه خوری، کارد و چنگال و … می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

    ظروف پذیرایی

    اگر می خواهید برای خرید هدیه حنابندان هزینه کنید، می توانید به سراغ ظروف پذیرایی بروید. ظروف پذیرایی بسیار زیبا هستند و از سویی هزینه زیادی دارند. ظروف کریستالی اغلب باب پسند بسیاری از عروس خانم ها هستند. اما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید، حتما از وجود و یا عدم وجود این ظروف در جهیزیه عروس اطمینان حاصل کنید تا خرید شما اضافی و بیهوده نشود.

    صنایع دستی

    خرید صنایع دستی نیز از جمله بهترین گزینه ها برای خرید هدیه حنابندان است. اگر از سلیقه عروس خانم خبر دارید، می توانید برای خانه جدید او و همسرش، یکی از محصولات صنایع دستی را خریداری نمایید و به رسم یادبود به آن ها هدیه دهید.

    خرید هدیه برای پدر شوهر

    لوستر و لوازم روشنایی

    لوستر و لوازم روشنایی نیز از جمله وسایلی است که شما می توانید به عنوان هدیه حنابندان خریداری نمایید. البته همانطور که می دانید، این دسته از هدایا، کمی گران قیمت هستند و شما برای خرید آن ها می بایست کمی بیشتر از سایر هدایایی که در بالا به معرفی آن ها پرداختی، هزینه کنید. اما اگر از اقلام جهیزیه عروس خانم خبر دارید، می توانید با خرید لوستر و یا لوازم روشنایی، به خانه جدید او و همسرش روشنایی بخشید.

    سخن پایانی

    خرید هدیه حنابندان کاملا به سلیقه، بودجه و نظر شما بستگی دارد، البته اگر بتوانید حین خرید هدیه، سلیقه زوج جوان را نیز مد نظر قرار دهید، می توانید کادوی حنابندان خود را در ذهن آن ها همیشه ماندگار کنید. اما در نهایت این را به یاد داشته باشید که هرچه از دوست رسد، نیکو است.

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    پگاه
    پگاه
    3 سال قبل

    ممنونم از راهنماییتون من نمی دونستم هدیه برای زن داداشم چی ببرم ولی شما بهم کمک کردین ❤❤❤❤❤❤❤

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آراء: 3

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید