۹ نمونه از بهترین انواع دسته گل عروس

انواع دسته گل عروس

    دسته گل عروس، شاید به جرات مهم ترین دسته گل به شمار رود که در تمام طول زندگی در دست خواهید گرفت. برای انتخاب انواع دسته گل عروس، شما احتمالا با پیشنهادهای مختلفی روبرو خواهید شد؛ اما در نهایت سلیقه فردی خود شما و البته ترکیب لباس عروس تعیین کننده خواهند بود. سال ها پیش، استفاده از گل های رز قرمز در دسته گل عروس، رونق داشت و بیشتر عروس و دامادها، چنین انتخابی داشتند. پربیراه هم نبود؛ رنگ سرخ روی سفیدی لباس عروس، جلوه جذابی به وجود می آورد. اما اکنون چند سالی است که رنگ سپید دسته گل های عروسی، جلوه گری بیشتری داشته و برخی نیز با به خرج دادن کمی سلیقه بیشتر، رنگ سپید و صورتی چرک را با هم مخلوط کرده و دسته گل هایی رویایی انتخاب می کنند. همچنین مروارید پیچ کردن دسته گل های عروس، می تواند به زیبایی و جذابیت آن ها بیفزاید.

    انواع دسته گل عروس

    گل های رایجی که در دسته گل های عروس مورد استفاده قرار می گیرند، را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم.

    1. گل رز مینیاتوری

    این گل را می توانید در رنگ های سپید، صورتی روشن، یاسی و سرخ فام انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که گل رز هرگز از اعتبار نمی افتد و همیشه صدرنشین هر مجلسی خواهد بود.

    گل رز مینیاتوری

    گل رز مینیاتوری

    2. گل لیسیانتوس از بهترین ها در انواع دسته گل عروس

    این گل را در رنگ های سپید و لیمویی خواهید یافت. ترکیب آن با گل های دیگر در دسته گل عروسی، فوق العاده جلوه خواهد کرد.

    گل لیسیانتوس

    گل لیسیانتوس

    3. گل آلسترومریا

    گل آلسترومریا باعث می شود که دسته گل عروسی شما، بارها متفاوت تر به نظر برسد. این گل اگر چه پیشتر جایگاهی در دسته گل های عروسی نداشت، اما اینک به عنوان یکی از گزینه های اصلی عروس و دامادها به شمار می رود. شلوغی جذابی که این گل به وجود می آورد، باعث می شود که دسته گل حجیمی در دست های خود گرفته و از شکوه آن در مراسم جشن عروسی لذت ببرید. بهترین رنگ انتخابی برای گل آلسترومریا، سفید در ترکیب با برگ های سبز تیره است.

    گل آلسترومریا

    گل آلسترومریا

    4. گل های داوودی از بهترین ها در انواع دسته گل عروس

    گل های داوودی از بهترین انتخاب های ارزان قیمت به شمار می روند و اگر با سلیقه کامل یک گل فروش حرفه ای ترکیب شوند، دسته گلی رویایی و بی نظیر خلق خواهند کرد.

    گل های داوودی

    گل های داوودی

    5. گل های یاسمن

    گل های سپید یاسمن، با عطری دوست داشتنی و ظاهری رویایی و لطیف، در ترکیب با یک لباس عروس ساده و شیک، عالی خواهند بود. چنین دسته گلی می تواند در جشن عروسی، پیام آور عشقی ابدی بوده و پاکی و پاکیزگی را به یک عمر زندگی زناشویی هدیه دهد.

    گل های یاسمن

    گل های یاسمن

    6. گل ارکیده از بهترین انتخاب ها در انواع دسته گل عروس

    چه کسی است که از دیدن لطافت گل های ارکیده، به وجد نیاید. اگر تصمیم گرفته باشید که از گل ارکیده برای دسته گل عروسی خود استفاده کنید، احتمالا باید از فکر ایجاد یک دسته گل ترکیبی صرف نظر کرده و تنها دسته گل ارکیده سفید را به دست بگیرید. این یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود و البته دو عیب نیز این خوش سلیقگی شما را همراهی خواهد کرد:
    نخست آن که گل های ارکیده دوام زیادی ندارند. شما باید این دسته گل را از ساعات اولیه غروب که عکاسی و فیلمبرداری مخصوص عروس و داماد شروع می شود، به همراه داشته و طراوت آن را تا پایان شب حفظ کنید. البته گل فروشی ها از اسپری های نگهدارنده گل برای دوام دسته گل شما استفاده خواهند کرد، اما با این همه این انتخاب نسبت به سایر گل های موجود در بازار؛ دوام کمتری خواهد داشت.
    عیب دوم گل های ارکیده نیز قیمت گزاف تر آن ها در قیاس با سایر گل های پرکاربرد در دسته گل عروس است.

    گل ارکیده

    گل ارکیده

    7. گل صدتومانی

    این یک انتخاب رویال و اشرافی است. گل های صدتومانی فوق العاده پرجلوه و البته گران قیمت نیز هستند. اگر می خواهید دسته گل عروسی شما، خیره کننده باشد، گل های صدتومانی را فراموش نکنید.

    گل صدتومانی

    گل صدتومانی

    8. دسته گل عروس با گل کوکب

    گل کوکب نیز زیبایی خاص خود را دارد و به ویژه اگر عروسی در فصول گرم سال باشد، می توانید به راحتی دسته گلی از گل کوکب با نرخ مناسب، تهیه کنید. از آن جایی که رنگ بندی گل کوکب بالا است و در طیف های گوناگونی یافت می شود، گستره انتخاب شما باز خواهد بود.

    گل کوکب

    گل کوکب

    9. دسته گل عروس با گل نرگس

    اگر گل نرگس را برای شکل دادن به دسته گل عروسی خود، گل نرگس را انتخاب کنید، دسته گلی ظریف و فوق العاده لطیف در دست خواهید داشت. این دسته گل با آرایشی ملایم و موهایی صاف و رها شده، که تاجی گرد زینت بخش آن شده باشد، هماهنگی عالی خواهد داشت.

    گل نرگس

    گل نرگس

    کلام آخر

    شما چه نوع گلی را برای دسته گل عروسی می پسندید؟ چه رنگی را مناسب تر می دانید و رویایی ترین ترکیب گل عروسی برایتان کدام یک خواهد بود؟

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    زهره
    زهره
    1 سال قبل

    عالی

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آراء: 1

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید