پنجره دوجداره و حفاظ آن برای باغ تالار و ویلا اطراف تهران و کرج

پنجره دوجداره و حفاظ آن برای باغ تالار و ویلا اطراف تهران و کرج

    به گزارش وانانیوز، سایت دیدبان یکی از سایت های برتر فروشنده پنجره دوجداره که به صورت تخصصی در زمینه تولید و نصب پنجره دو جداره برای ویلا و باغ و باغچه و همچنین روف گاردن فعالیت می کند را به شما معرفی میکنیم.

    باغ تالارهای برگزاری مراسم

    ما در بسیاری از موارد از باغ و ویلا جهت مجالس شادی مثل دورهمی های دوستانه پس حتما لازم است که دیزاین و معماری فضاهای داخلی و بیرونی  و تالار به‌گونه‌ای باشد که حداکثر دلبازی محیطی را به ما بدهد د و با استفاده از کادرهای کوچک و باکس های تو در تو حس خفگی را به محیط القا نکنیم

    نصب پنجره دوجداره برای ویلا تفاوت‌هایی با پنجره دوجداره برای آپارتمان های مسکونی دارد.  تفاوت اصلی در ارتفاع پنجره های نصب شده می باشد در آپارتمانهای مسکونی معمولاً یک متر پایین و یا یک متر و بیست سانت پایین را دیوار در نظر می‌گیرد و قسمت بالای آن پنجره نصب می شود.

    پنجره دوجداره و حفاظ آن برای باغ تالار و ویلا اطراف تهران و کرج

    ولی در ویلا ها نیاز داریم که حداکثر بازشو را داشته باشیم و زاویه دید وسیع در اختیار داشته باشیم.  به همین دلیل معمولا پنجره های ویلا از کف زمین تا سقف گسترانیده شده اند.  نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشت این قضیه است که پنجره های دوجداره معمولاً برای حداکثر ارتفاع دو متر و چهل سال بدون کتیبه در نظر گرفته می شود و برای ارتفاع بیش از آن از انواع کتیبه دار استفاده می شود.

    در بسیاری از باغ ها می توانیم بجای پنجره دوجداره upvc  از پنجره های دوجداره آلومینیومی که به ترمال برک معروف هستند استفاده نمایید. فهیم قوی‌تری دارند بنابراین در سایزها و قطع های بلندتری می توانند ساخته و نصب شوند.

    اگر شما در حال ساخت یک ویلا برای تفریح شخصی و یا ساخت یک باغ به منظور برگزاری مراسم مانند باغ تالارهای اطراف  گرمدره کرج محمد شهر شهر و سایر مناطق خوش آب و هوای کشور عزیزمان هستید باید قبل از دیوار چینی، بزرگترین سایز پنجره ای را که می توانید استفاده کنید در طراحی های خود اعمال نمایید.  سپس در زمان دیوار چینی از ساب فرم با استفاده از پروفیل آهنی ۳۰ در ۶۰ تست کامل لازم را برای نصب پنجره های بزرگ در نظر بگیرید.

    بسیاری از باغ ها بخصوص باغ های برگزاری مجالس دارای آلاچیق های متعدد برای نشستن در فصول مختلف سال می باشد.  با توجه به اینکه در فضای باز قرار گرفته اند نیاز است که برای آنها سایبان های خاصی تعبیه گردد که در هنگام مساعد بودن شرایط جوی سایبان ها جمع شوند و مزاحمتی جهت دید کلی ما به باغ ایجاد نکند ولی در هنگام وضو بارندگی و یا در هنگام  تابش شدید آفتاب سایبان ها باز شوند و سایه خود را بر سر مهمانان بگسترانند بدون خدشه در برگزاری جشن شادی ما مراسم به بهترین حالت ممکن برگزار گردد.

    ویلا های تفریحی شخصی

    حال بریم به سراغ باغ ویلاهای شخصی جهت استفاده در آخر هفته و لذت بردن از طبیعت.

    تفاوتی که این باغ ویلا های اطراف تهران و کرج با باغ های عروسی دارند در نوع کاربری آنها است.

    پنجره دوجداره و حفاظ آن برای باغ تالار و ویلا اطراف تهران و کرج

    باغ عروسی معمولاً شبانه روز محل رفت و آمد پرسنل می باشند . ولی باغ ویلاهای تفریحی معمولا در آخر هفته ها محل رفت و آمد می باشند و در سایر ایام خالی از سکنه می باشد و به همین دلیل احتمال و ریسک سرقت از آنها بالاتر از تالارهای برگزاری جشن و عروسی می باشد.

    به همین دلیل توصیه می کنیم پس از نصب پنجره های دوجداره حتماً حفاظ مناسب جهت ضد سرقت نمودن با ویلا نصب گردد.

    یکی از انواع حفاظ هایی که میتوان برای پنجره های upvc ویلا نصب نمود ، کرکره برقی ضد سرقت پنجره می بلاشد.

    اگر ویزای شما در حال ساخت است و بهتر است قبل از  نصب قوطی انتظار و ریل های ناودانی کرکره برقی را نصب نمایید تا استحکام و ضد سرقت بودن کرکره خود را افزایش دهید.

     

    جهت خرید کرکره برقی و پنجره دو جداره ویلا ، باغ و باغچه می توانید از راه های ارتباطی پایین استفاده نمایید

    02191024104 

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید