درمارولر و معرفی ۳ مارک خوب

درمارولر

    اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که درگیر کارهای روزمره برای مراقبت از پوستتان هستید، مطمئنا متوجه شده‌اید که تلاش برای دستیابی به چهره‌ای درخشان و شفاف بی‌پایان است. از جستجوی بهترین دستگاه‌های مراقبت از پوست گرفته تا آزمایش جدیدترین و بهترین محصولات تقویت کننده و کلاژن ساز، کشف آنچه برای پوستتان مفید است شبیه به یک ماجراجویی بی‌انتها است. یکی از روش‌های محبوب که عیوب پوست را برطرف، رنگدانه ها را محو و تولید کلاژن را تقویت می‌کند میکرونیدلینگ است که نوع خفیف آن درمارولر نام دارد. نگران نباشید! اگر درمارولر به نظرتان واژه بیگانه‌ای است، جای درستی آمده‌اید. در ادامه این مطلب از موتن رو قصد داریم بدانیم درمارولر چیست و چه کاربردی دارد. در پایان نیز می‌خواهیم 3 مارک خوب از این دستگاه کوچک را به شما معرفی کنیم.

    درمارولر چیست؟

    درمارولر یک چرخ دستی کوچک پر سوزن است که با سوراخ کردن خفیف پوست و القا کلاژن، باعث بهبود بافت و از بین بردن جای زخم‌های آکنه می‌شود. همچنین کمک می‌کند محصولات مراقبتی و تقویتی بهتر به درون پوست نفوذ کنند.

    درمارولر چگونه بر پوست تاثیر می‌گذارد؟

    اکثر انواع پوست به غیر از پوست‌های مستعد آکنه یا پوست‌های ملتهب می‌توانند از درمارولر استفاده کنند. سوزن‌های این دستگاه بسیار ریز و در حد 0.25 میلی‌متر هستند. اندازه‌های بزرگ‌تر از این مقدار تنها باعث پارگی پوست می‌شوند. استفاده بیش از حد از این وسیله روی پوست‌های مستعد آکنه و زخمی می‌تواند باکتری‌ها را در تمام صورت پخش کند.

    درمارولر چگونه کار می‌کند؟

    هنگامی که درمارولر روی پوست می‌غلتد، سوزن‌های ریز و ظریفی که روی غلتک وجود دارند پوست را سوراخ می‌کنند. سوراخ‌هایی که سوزن‌ها در پوست ایجاد می‌کنند بسیار ریز و سطحی هستند. به همین منظور این روش جزو درمان‌های تهاجمی محسوب نمی‌شود. در واقع چنین می‌توان گفت که سوراخ شدن پوست یک آسیب پوستی کنترل شده است. سوزن‌ها به تجزیه هرگونه بافت اسکار کمک می‌کنند.

    آسیب‌های کنترل شده‌ای که به پوست وارد می‌شود، خونریزی سطحی را به دنبال دارد. این امر باعث بهبودی زخم در بدن می‌شود و موارد زیر اتفاق می‌افتد:

    • پوست موادی را ترشح می‌کند که رشد را تحریک می‌کنند
    • عروق خونی جدید در پوست ایجاد می‌شود.
    • پوست شروع به ساختن کلاژن بیشتری می‌کند.

    بعد از گذشت 5 روز، کلاژن تولید شده توسط بدن در ناحیه‌ای از پوست که تحت درمان قرار گرفته است رسوب می‌کند. این امر کمک می‌کند پوست سفت‌تر شود و چین و چروک‌های ظریف کاهش پیدا کنند.

    تحقیقات متعدد نشان داده‌اند که پوست تحت درمان با 4 جلسه میکرونیدلینگی که با فاصله هر یک ماه انجام می‌شود، می‌تواند تولید کلاژن را تا 400 درصد افزایش دهد.

    کاربردهای درمارولر

    درمارولینگ در اصل توسط متخصصان پوست به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن برای درمان جای زخم صورت و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین امروزه به عنوان روشی برای انتقال داروهای درمانی و واکسن از طریق پوست در نظر گرفته می‌شود.

    علاوه بر این، به عنوان یک درمان خانگی برای بهبود ظاهر پوست بسیار محبوب شده است. بسیاری از افراد برای مقابله با علائم پیری از جمله موارد زیر از این وسیله استفاده می‌کنند:

    • کاهش استحکام پوست
    • ظاهر شدن خطوط ریز
    • شروع چین و چروک‌ها

    برخی از افراد دارای پوست چرب نیز برای کاهش اندازه منافذ یا کاهش سبوم پوستشان از درمارولر استفاده می‌کنند.

    معرفی 3 مارک خوب درمارولر

    از بهترین برندهای درمارولر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1-ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر سایز 2 میلی‌متر

    ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر در واقع غلتکی است که روی سطح آن 192 عدد سوزن بسیار ریز از جنس تیتانیوم وجود دارد که به عنوان میکرونیدلینگ خانگی یا دستی می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این محصول در عین سادگی اثرات معجزه آسایی در زیبایی و مراقبت از جوانی و سلامت پوست دارد و نتیجه استفاده از آن با روش‌های درمانی پر هزینه برابری می‌کند. استفاده از درمارولر باعث شادابی، جوان‌سازی و رفع چین ‌و چروک پوست و از بین رفتن جای جوش، جای بخیه، سوختگی‌های قدیمی و ترک‌های پوستی ناشی از چاقی و زایمان می‌شود. در صورتی که می‌خواهید بهترین نتیجه را از استفاده ماساژور زد جی تی اس مدل درمارولر بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم به صورت همزمان از درمارولر با داروها، کرم‌ها و سرم‌های پوستی استفاده کنید زیرا این کار باعث جذب چند برابری این مواد و گذر آن‌ها از لایه شاخی پوست می‌شود.

    2-درمارولر دی آر اس مدل 6in1 Ice

    درمارولر دی آر اس مدل 6in1 Ice، دارای چهار سری،12 سوزنی، 300 سوزنی (0.5 میلی‌متری)، 720 سوزنی (1 میلی‌متری) و یک آیس رولر برای ماساژ صورت است. این ریز سوزن‌ها از جنس تیتانیوم بوده، کلاژن سازی را تحریک کرده و قابلیت ارتجاعی پوست را به شدت تقویت می‌کنند و در عین حال جذب و اثربخشی محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهند. علاوه بر این یک براش پاکسازی صورت سیلیکونی، برای تمیز کردن صورت پیش از استفاده از درمارولر و یک ظرف مخصوص ضدعفونی دارد.

    درمارولر 6 در 1  DRS  با کیفیت بالا و سوزن‌هایی از جنس تیتانیوم ضد زنگ، بهترین راه جلوگیری از پیری، چین و چروک پوست و سایر مشکلات پوستی است. این محصول همچنین جای جوش و اسکار را درمان کرده و خطوط پوستی را از بین می‌برد. علاوه بر این از بین برنده سلولیت، تیرگی زیر چشم و جای بخیه است.

    3- ماساژور اسکیناوو طرح 5 در 1 مدل درمارولر

    درمارولر 5 در 1 برند اسکیناوو با کیفیت بالا و سوزن‌هایی از جنس تیتانیوم بهترین راه حل برای افزایش کلاژن سازی، جوانسازی و جلوگیری از پیری، شل شدن و چین و چروک پوست و سایر مشکلات پوستی مانند از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و اسکار، کشیدگی‌ها و خطوط پوستی، از بین برنده سلولیت، کیسه و تیرگی زیر چشم، لکه‌های تیره، جای بخیه و … است. درمارولر 5 در 1 اسکیناوو شامل 4 سری در سایزهای مختلف، دسته سفید رنگ، ظرف مخصوص ضدعفونی و یک کیف مخصوص نگهداری بهداشتی نیز هست.

    چرا خرید درمارولر از موتن رو؟

    موتن رو یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی آرایشی و بهداشتی است که بیش از نیم قرن تجربه دارد و در سال 1397 توانسته است تندیس «برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی» را از جشنواره وب و موبایل ایران دریافت کند. این فروشگاه سه اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است: تضمین اصالت کالا، مشاوره تخصصی و 7 روز ضمانت بازگشت کالا. از آنجا که این فروشگاه محصولات باکیفیت و کمیاب را در سبد محصولاتش جای می‌دهد، با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید ماساژور صورت اقدام کرده و  لذت را تجربه کنید.

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آراء: 6

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید