رنگ لاک مناسب لباس مجلسی ؛ با لباس مجبسی چه لاکی بزنیم

رنگ لاک مناسب لباس مجلسی

    هنگامی که یک لباس مجلسی زیبا از یک مزون لباس معروف تهیه کرده و بر تن می کنیم، حتما می خواهیم تا همه چیز در کنار آن زیبا به نظر برسد و با یکدیگر همخوانی داشته باشد. به غیر از اکسسوری ها، احتمالا از خود می پرسید که با این لباس مجلسی که بر تن دارید، چه لاکی به ناخن های زیبایتان بزنید تا با آن همخوانی داشته باشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با رنگ لاک مناسب لباس مجلسی آشنا شوید.

    رنگ لاک مناسب لباس مجلسی

    رنگ لاک مناسب لباس مجلسی چیست؟ هرگز نمی توانیم یک رنگ لاک مشخص را برای تمامی لباس های مجلسی عنوان کنیم. از طرف دیگر انتخاب رنگ لاک کاملا سلیقه ای است و برخی از افراد تحت هر شرایطی دوست دارند تا به عنوان مثال بر ناخن های خود، لاک قرمز بزنند.
    اما اگر می خواهید همه چیز با هم، همخوانی داشته باشد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

    رنگ لاک مناسب لباس مجلسی

    رنگ لاک مناسب لباس طوسی

     

    رنگ لاک مناسب لباس مشکی

    بسیاری از افراد برای لباس های شب خود، رنگ مشکی را انتخاب می کنند. این رنگ بسیار شیک بوده و معمولا ست کردن اکسسوری ها با آن بسیار راحت است. از طرف دیگر به همین دلیل، هر رنگ لاکی با این رنگ از لباس ست می شود. پس کافی است به رنگ پوست و سلیقه خود و البته اکسسوری ها دقت کنید. ترجیحا رنگ لاک به رنگ اکسسوری ها باشد، بهتر است.

    رنگ لاک مناسب لباس قرمز

    رنگ جذاب بعدی که اغلب توسط خانم ها برای لباس های شب انتخاب می شوند، رنگ قرمز است. رنگ لاک مناسب لباس مجلسی با این رنگ چیست؟ برای این لباس آتشین جذاب، بهتر است از لاک هایی با رنگ نود و ملایم و یا سفید چرک استفاده کنید. به این ترتیب استایل شما شیک و کلاسیک خواهد بود.

    رنگ لاک مناسب لباس طلایی

    رنگ طلایی، رنگی با شکوه و جلال است. به همین دلیل دیگر چندان نیاز نیست که لاک های شما نیز به این رنگ باشد. رنگ لاک مناسب لباس مجلسی با این رنگ، لاک هایی کم رنگ و یا بی رنگ است.

    رنگ لاک مناسب لباس سفید

    یکی از بهترین رنگ های لباس شب که می توانید هر رنگی که دوست دارید روی ناخن های خود بزنید، رنگ سفید است. با سفید هر رنگ لاکی که دوست دارید بزنید و لذت ببرید.

    رنگ لاک مناسب لباس صورتی

    از آنجایی که رنگ صورتی ترکیبی از رنگ های قرمز و سفید است، به شما پیشنهاد می کنیم برای هماهنگی بیشتر رنگ لاک و لباس، لاک سفید رنگ به ناخن های خود بزنید. به این ترتیب می توانید هارمونی زیبایی ایجاد نمایید.

    رنگ لاک مناسب لباس بنفش

    آیا لباس شما بنفش است؟ بهترین رنگی که می توانید برای این لباس انتخاب نمایید، لاک هایی به رنگ های سفید، زرد، نارنجی، قرمز، یاسی و کالباسی است. اگر از اکلیل هم برای زیباتر کردن ناخن های خود استفاده کنید، بسیار جذاب خواهد بود.

    رنگ لاک مناسب لباس مجلسی

    رنگ لاک مناسب لباس مجلسی

     

    رنگ لاک مناسب برای لباس های آبی

    رنگ هایی مانند سفید، طوسی و قرمز بهترین رنگ هایی هستند که می توانید برای رنگ لاک مناسب لباس های آبی انتخاب کنید. همچنین اگر می خواهید هارمونی شما رنگی باشد، زرد هم انتخاب مناسبی خواهد بود.

    سخن پایانی

    هیچ الزامی برای انتخاب رنگ لاک مناسب لباس مجلسی وجود ندارد. اما آنچه که در بالا گفتیم، به شما کمک می کند تا بتوانید هارمونی جذابی برای لباس مجلسی شیک خود ایجاد کنید.

     

     

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آراء: 12

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید