کیک خانگی با خامه رنگی ؛ زیبا و حرفه ای

کیک خانگی با خامه رنگی

    در این روزها که ویروس کرونا زمین را فراگرفته است، بهترین کار ماندن در خانه و قرنطینه شدن است. اما اگر در این حین تولد یکی از عزیزانتان فرا رسیده می خواهید در همان جمع کوچک خانوادگی خود یک جشن کوچک برگزار کنید، از جهت تزیین کیک تولد و یا اصلا درست کردن آن نگران نباشید. چرا که ما قصد داریم شما را با طرز تهیه کیک خانگی با خامه رنگی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    طرز تهیه کیک خانگی با خامه رنگی

    درست کردن کیک خانگی با خامه رنگی کار سختی نیست. تنها کافی است مواد اولیه این کیک را تهیه کنید. البته بهترین کار این است که این کار را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها و به صورت آنلاین انجام دهید. کیکی که قصد آموزش آن را داریم، بسیار ساده تهیه می شود و برای درست کردن آن به انجام کارهای پیچیده ای نیاز ندارید.

    کیک با خامه رنگی

    کیک با خامه رنگی

    مواد لازم برای تهیه کیک با خامه رنگی

    یک بسته پودر کیک
    تخم مرغ 3عدد
    شیر 180 میلی لیتر
    روغن 120 میلی لیتر
    یک بسته خامه قنادی
    موز دو عدد
    رنگ خوراکی (به رنگ دلخواه)

    طرز تهیه

    اول از همه فر را روی حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود. سپس ظرفی گود آورده و تخم مرغ ها را درون آن بشکنید. حدود 3 دقیقه تخم مرغ ها را بزنید تا رنگ آن روشن شده و کف کند. سپس روغن و شیر را به ظرف بیفزایید و آن ها را با هم بزنید تا یکدست شود.

    بعد باید آرام آرام پودر کیک را به این ترکیب اضافه نمایید و این مواد را بزنید تا خمیر کیک شما یکدست شود. بعد از آماده شدن خمیر کیک قالب ها را آماده نمایید. کف دو قالب کیک را چرب کرده و نیمی از مایه کیک را در یک قالب و نیم دیگر را در قالبی دیگر بریزید.

    سپس هر دو قالب را درون فر قرار داده تا لایه های کیک خانگی با خامه رنگی آماده شود. در این حین به سراغ خامه بروید. خامه قنادی را از فریزر بیرون آورده تا کمی نرم شود. سپس آن را درون میکسر ریخته و رنگ خوراکی مورد علاقه خود را به آن بزنید. سپس به اندازه 3 دقیقه خامه را بزنید تا فرم گرفته و یکدست شود. توجه داشته باشید که خامه نباید شل شود چرا که تزیین کیک خانگی با خامه رنگی خوب از آن درنخواهد آمد.

    کیک خانگی با خامه رنگی

    کیک خانگی با خامه رنگی

    پس از آماده شدن کیک، آن ها را از فر بیرون آورده و صبر کنید تا خنک شوند. سپس یک لایه کیک را برداشته و روی آن لایه ای از خامه رنگی قرار دهید. سپس روی خامه یک لایه موز خرد شده بچینید. در آخر لایه دوم کیک را روی آن قرار دهید. می توانید با استفاده از یک کاردک، خامه را دور تا دور کیک بزنید تا همه جای آن خامه ای شود. روی کیک را با شکلات، میوه، گردو و هر آنچه که دوست دارید شکل دهید. شما به این صورت می توانید یک کیک حرفه ای و خوشمزه درست کنید.

    نظرات
    guest
    3 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ناشناس
    ناشناس
    3 سال قبل

    خوبه وعالی

    ناشناس
    ناشناس
    3 سال قبل

    عالی ❤️?

    فراز
    فراز
    2 سال قبل

    عالی

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آراء: 8

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید