مانتو کودکانه ، معرفی ۱۰ مدل جذاب

مدل مانتو کودکانه

    اگر چه عادت داریم که همیشه به دنبال مدل مانتو بزرگسال باشیم و مدل های مانتو جدید و زنانه را در میان مدهای سال مرور کنیم، اما در این میان مدل مانتو کودکانه نیز حرف هایی برای گفتن دارد. به دلایل مختلفی ممکن است مایل به پوشاندن مانتو به کودک خود باشید و اهمیت زیادی دارد که این مدل ها را از میان نمونه های جذاب و امروزی، انتخاب کنید.

    در زیر می توانید تعدادی از بهترین مدل های مانتو کودکانه را مشاهده کرده و از آن ها الهام بگیرید.

    مدل مانتو کودکانه

    مدل مانتو کودکانه

    مدل مانتو کودکانه با دامن پلیسه و دکمه کار شده، می تواند برای فصل پاییز و بهار کودکانم مناسب باشد. بهترین و ایده آل ترین حالت این مانتو با قد بالای زانو به نظر می رسد و همراه ساختن آن با چکمه های بلند تا زانو، عالی خواهد بود.

    مدل مانتو کودکانه

    اگر تصمیم دارید از یک مدل مانتو کودکانه برای شرکت در مجالس و میهمانی ها استفاده کنید، چنین مدلی با تور یا حریر کار شده، کاملا مناسب خواهد بود. این مدل در عین حال که یک مانتو مجلسی کودکانه به حساب می آید، می تواند فرمی از لباس مجلسی را نیز داشته و برای حضور پیدا کردن کودک شما در مجالس، عالی به نظر برسد.

    مدل مانتو کودکانه

    رنگ های روشن لیمویی، صورتی و مانند آن ها برای کودکان عالی هستند و به ویژه اگر مانتویی که انتخاب کرده اید، پارچه نسبتا ضخیم تری دارد، حتما به سراغ رنگ های ملایم بروید تا با استایل و روحیه کودکان سازگاری بیشتری داشته باشد.

    مدل مانتو کودکانه

     

    مدل مانتو کودکانه

     

    مدل مانتو کودکانه

     

    مدل مانتو کودکانه

     

    مدل مانتو کودکانه

    این مدل برای فصل پاییز یا زمستان مناسب است و می توان آن را به عنوان یک مانتو پالتو در نظر گرفت. مدل دکمه ها و مدل یقه و آستین های این پالتو بچه گانه بسیار جذاب و مدرن به نظر می رسد و برای کودکان شیک پوش، گزینه ای رویایی به شمار می آید.

    مدل مانتو کودکانه

    این مدل مانتو برای فصل بهار عالی خواهد بود و پارچه نخی آن می تواند ضمن لطیف نگه داشتن پوست، هوای خنک را به خوبی در لباس جریان داده و از تعریق و داغ شدن پارچه جلوگیری به عمل آورد.

    مدل مانتو کودکانه

    نظرات
    guest
    0 نظر
    Inline Feedbacks
    View all comments

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آراء: 7

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید