۷ مدل از مشهورترین انواع آرایش عروس

    همه دختر خانم ها از کودکی رویای عروس شدن را در سر می پرورانند، پوشیدن لباس عروس و داشتن یک آرایش عروس زیبا که آن ها را در آن روز به خصوص، ممتاز و ویژه نشان دهد. به همین دلیل در این روز دختر خانم ها، به لباس عروس و آرایش عروس توجه ویژه ای دارند. ما هم به همین دلیل قصد داریم شما را با انواع آرایش عروس آشنا نماییم، آرایش هایی که هر کدام طرفدارانی دارد و برای هر سلیقه ای، به گونه ای مناسب هستند.

    انواع آرایش عروس

    حتما می دانید که هر آرایشی، مطابق طبع مشکل پسند هر بانویی نخواهد بود و از سویی دیگر هر نوع آرایشی روی چهره ای متفاوت، زیبای خاصی خواهد داشت. به همین دلیل آرایشگران از انواع آرایش عروس با توجه به علاقه، پسند و صورت افراد استفاده می کنند. در ادامه با مشهورترین انواع آرایش عروس، آشنا می شوید.

    1. آرایش خلیجی عروس

    یکی از غلیظ ترین نوع آرایش عروس، آرایش خلیجی است. در این سبک از آرایش عروس، ابروها به صورت نازک و پر رنگ برای عروس خانم ها طراحی شده و آرایش چشم غلیظی برای آن ها در نظر گرفته می شود. همچنین لازم به ذکر است که در این سبک از آرایش، سایه های انتخاب شده برای عروس ها، اغلب رنگی هستند. البته این روزها آرایش خلیجی همانند گذشته چندان طرفدار ندارد و کمتر عروسی از این سبک آرایش استقبال می کند.

    انواع آرایش عروس

    انواع آرایش عروس

    2. آرایش عربی عروس

    برخی از عروس خانم ها، تمایل عجیبی به سبک آرایش های عربی دارند؛ چرا که در آرایش های عربی، روی چشم ها به شدت کار شده و اغلب طراحی های تیره رنگ و سایه های اسموکی برای چشم ها در نظر گرفته می شود. همانند آرایش خلیجی، در این سبک نیز آرایش به شدت غلیظ است و حتی مدل مو نیز اغلب حجیم طراحی می شود.

    آرایش عربی عروس

    آرایش عربی عروس

    حتما بخوانید: 9 نمونه از بهترین انواع دسته گل عروس

    3. آرایش عروس اروپایی

    یکی دیگر از انواع آرایش های عروس که این روزها به شدت طرفدار پیدا کرده است، آرایش اروپایی است. تمامی عروس خانم هایی که آرایش های لایت و ملایم را دوست دارند، این سبک از آرایش را برای روز عروسی خود انتخاب می کنند. در آرایش اروپایی، رنگ سایه های چشمی، رژ گونه و رژ لب همگی مات و ملایم است و به سبکی بسیار زیبا و ملایم تمامی قسمت های صورت آرایش می شوند.

    آرایش عروس اروپایی

    آرایش عروس اروپایی

    4. آرایش عروس شاین

    آرایش شاین یا همان براق، یکی دیگر از سبک های آرایش عروس است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این سبک از آرایش، از سایه های براق و اکلیل دار، رژ لب های براق و حتی رژ گونه های اکلیل دار استفاده می شود. این آرایش در نوع خود از جمله آرایش های غلیظ محسوب می شود که البته جلوه بسیار زیبایی به عروس می دهد.

    آرایش عروس شاین

    آرایش عروس شاین

    5. آرایش عروسکی

    یکی دیگر از سبک های آرایشی که برای عروس انتخاب می شود، آرایش عروسکی است. همان طور که از نام این سبک پیداست، در این نوع آرایش از المان هایی که روی صورت عروسک دیده می شود، استفاده می کنند. به عنوان مثال می توانیم بگوییم که تمرکز آرایشگران روی درشت نشان دادن چشم ها، استفاده از مژه مصنوعی های مشکی بلند و همچنین کوچک کردن بینی به شکل عروسک خواهد بود. همچنین مدل موهایی که برای این سبک در نظر گرفته می شود، درست شبیه به مدل موهایی است که روی سر عروسک ها مشاهده می کنیم.

    آرایش عروسکی

    آرایش عروسکی

    6. آرایش عروس گربه ای

    برخی از افراد تمایل زیادی به آرایش چشم گربه ای دارند. عروس خانم هایی که این سبک از آرایش عروس را انتخاب می کنند، می بایست خود را برای چشمانی کشیده با آرایش تیره و البته رنگ لنز روشن آماده کنند که چشمان آن ها را درست شبیه به گربه ها طراحی کرده و نشان خواهد داد. در این سبک از آرایش، چشم ها خندان و کشیده می شود و کمی نیز شیطنت در چهره فرد نیز دیده خواهد شد.

    آرایش عروس گربه ای

    آرایش عروس گربه ای

    7. آرایش ساده و شیک

    برخی ها سادگی را ترجیح می دهند و دوست دارند تا تنها نواقص صورتشان برطرف شده و زیبایی هایشان نمایان گردد. در این حالت، تمرکز در آرایش تنها بر این دو مورد خواهد بود و در نهایت آن چه که از زیر دست آرایشگر بیرون می آید، چهره ای نه چندان با تغییر زیاد و همراه با آرایش سبک و ملایم خواهد بود.

    آرایش ساده و شیک

    آرایش ساده و شیک

    کلام آخر

    البته همان طور که گفته شد، تمامی این سبک ها بسته به صورت و چهره عروس و البته سلیقه آن ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود و روی صورت هر فردی، نوعی از آرایش کار می شود. اما آنچه که اهمیت دارد این است که در این روز به خصوص، تمامی عروس خانم ها دوست دارند به زیباترین شکل ممکن در آن لباس و نورهای درخشان، بدرخشند.

    اگر به زودی مراسم عروسی‌تان نزدیک است و آرایش عروس برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما کار آرایشگرهای مختلفی را دنبال کرده، از نزدیک شاهد کار و سبک آرایش آن ها باشید. همچنین بهتر است از مشاوره های آن ها بهره مند شده و سبکی که دوست دارید را به آرایشگر خود اعلام نمایید و در ضمن پیشنهادات کارشناسی وی را بشنوید.

    در این حالت اطمینان خواهید داشت که آن چه انتظار دارید، روی صورت شما اعمال می شود و با خیال راحت و بدون استرس، وارد مراسم باشکوه عروسی‌ خود خواهید شد. و در نهایت پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به صفحه معرفی بهترین آرایشگاه عروس و سالن زیبایی سربزنید.

    نظرات
    guest
    7 نظر
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فائزه
    فائزه
    2 سال قبل

    خیلی خوب بود

    محمودی
    محمودی
    2 سال قبل

    به نظرم ارایش هرچی ملایم تر قشنگتر

    زیبا
    زیبا
    پاسخ به :  محمودی
    1 سال قبل

    اره خیلی هم بهتر میشه

    حامی دختران
    حامی دختران
    1 سال قبل

    به نظر شما قیمت آرایش دخترا دریک سال بیشتر هست یا خرید یه چادر مشکی ؟!

    .....
    .....
    پاسخ به :  حامی دختران
    1 سال قبل

    به نظرم قیمت احترام بیشتره

    حامی دختران
    حامی دختران
    1 سال قبل

    فدای هرچی دختر زیبا ونازو با شخصیت وبا معرفت ومهربون وبا ادب ایرونی وطنم برم

    کوثر
    کوثر
    11 ماه قبل

    عالی بود خیلی خیلی قشنگ بود

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آراء: 27

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید