۵ مدل سایه چشم عروس که بیشترین طرفدار را دارد

سایه چشم عروس

    در روز عروسی، عروس و داماد زیباترین لباس های عروسی و دامادی را انتخاب می کنند، بهترین آرایشگاه ها را بر می گزینند و به زیباترین شکل ممکن در میان مهمان ها ظاهر می شوند تا این روز را به خاطره انگیزترین روز ممکن تبدیل نمایند. انتخاب مدل آرایش عروس در این روز برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد و دوست دارند با چشمان و صورتی زیبا، تمامی توجهات را به خود جلب کنند. ما هم به این منظور قصد داریم در این مطلب شما را با انواع مختلف مدل سایه چشم عروس آشنا نماییم.

    مدل سایه چشم عروس

    برای آنکه آرایش عروس به زیباترین شکل ممکن جلوه پیدا کند، اجزای مختلف صورت او را گریم و آرایش می کنند. اما شاید هیچ کدام از اجزای صورت او نتواند به اندازه چشم هایش زیبایی ها را به رخ بکشد. به همین دلیل در آرایش عروس، چشم ها نقش بسیار ویژه ای را بازی می کنند. از این رو شاید بد نباشد که نگاهی به انواع مختلف مدل سایه چشم عروس بیندازیم، سایه هایی که در چهره پردازی عروس مورد استفاده قرار می گیرند. با ما همراه باشید.

    پیشنهاد مطالعه: راهنمای انتخاب لباس عروس

    1. سایه اسموکی

    یکی از جذاب ترین مدل سایه چشم عروس، سایه اسموکی است. در این مدل از سایه چشم، سایه به صورت دودی و از رنگ های دودی، قهوه ای، کرم و نقره ای روی چشم پیاده سازی می شود. این سبک از سایه، چشمانی بسیار زیبا و جذاب ایجاد می کند و یکی از شیک ترین انواع آرایش عروس محسوب می شود. کسانی که دوست دارند چشمانی گیرا داشته باشند، سایه های اسموکی را انتخاب می کنند.

    سایه اسموکی

    2. سایه های براق

    یکی دیگر از انواع مدل سایه چشم عروس، سایه های براق هستند. این مدل از سایه ها، حالت خیس و مرطوب به پلک چشم ها می بخشند و اغلب با سبک آرایش های غلیظ و براق همخوانی دارند. البته لازم به ذکر است که انتخاب این نوع از آرایش چشم بسیار ریسکی است و باید آرایشگر از مواد بسیار مرغوب و حرفه ای استفاده کند، چرا که در غیر این صورت، نتیجه جذابی را در پی نخواهد داشت. با انتخاب این سبک از سایه، خوب است خود را برای میکاپی غلیظ و اغلب پر رنگ آماده کنید. البته لازم به ذکر است که سایه های براق روشنی هم وجود دارند که می توانند در آرایش های ملایم نیز به کار گرفته شوند.

    سایه های براق

    سایه های براق

    3. سایه های سرخ و صورتی کم رنگ

    یکی از مدل های سایه های چشم که همچنان طرفداران زیادی دارد، انتخاب سایه های صورتی و سرخ بسیار کمرنگ است. این نوع از آرایش چشم، از جمله آرایش های ملایم محسوب می شود، چرا که بیشتر برای گریم کردن چشم از این رنگ ها استفاده گشته و طیف آن ها بسیار ملایم خواهد بود.

    سایه های سرخ و صورتی کم رنگ

    سایه های سرخ و صورتی کم رنگ

    4. سایه های لایت

    سایه های لایت یکی از پرطرفدارترین مدل سایه چشم عروس هستند. کسانی که دوست دارند چشمان آن ها به سبکی ملایم آرایش شود و یا این که آرایش غلیظی نداشته باشند، این نوع از سایه را انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که این سایه اغلب با سبک آرایش اروپایی عروس دیده می شود. در این نوع از آرایش از رنگ های بسیار ملایم استفاده شده و هیچ خبری از رنگ های تند، تیز و تیره وجود ندارد. حفظ ملاحت چشم ها در این نوع از آرایش چشم به خوبی رعایت می شود و در عین سادگی زیبایی را به چشم ها هدیه می کند.

    سایه های لایت

    سایه های لایت

    5. سایه های رنگی

    امروز کمتر می توانیم رد پای سایه های رنگی چشم را در آرایش عروس ببینیم. اما با این وجود نمی توان این مدل را نادیده گرفت، شاید هنوز عروس خانم هایی به سبک های قدیمی تر آرایش علاقه مند بوده و با یک سنت شکنی، به نوستالژی آرایش عروس در دهه های قبلی بازگردند. در این نوع از آرایش، طیف رنگی که انتخاب می شود متفاوت خواهد بود؛ ممکن است آرایشگر سایه های آبی، سبز، بنفش و … را برای چشم ها در نظر بگیرد. انتخاب این مدل از آرایش چشم، ریسک بالایی دارد چرا که باید با مهارت و به زیبایی و با ترکیب جذابی با سایر اقلام آرایشی روی چشم پیاده سازی شود، در غیر این صورت، نتیجه آن چیزی نخواهد بود که عروس خانم ها انتظار دارند. البته استفاده از این رنگ ها به شکل براق و اکلیل دار، چشم ها را زیبا و جذاب می کنند، اما باید با دقت زیادی روی چشم طراحی شوند.

    سایه های رنگی

    سایه های رنگی

    نتیجه گیری

    مراسم عروسی چندین هدف را دنبال می کند که مهم ترین آن گرامی داشت تاریخی است که یک زوج به وصال یکدیگر می رسند. در این مراسم که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به نکات مختلفی توجه می شود. در این روز توجه به ریزترین جزئیات نیز اهمیت بالایی دارد. عروس خانم ها در این روز بیش از سایر روزها به زیبایی خود بها می ، چرا که قرار است روز عروسی نقطه عطفی در زندگی‌شان باشد. انتخاب لباس عروسی که آن ها را همانند یک پرنسس کند که به قلعه عشق قدم می گذارد و انتخاب مدلی از آرایش که زیبایی آن ها را دو چندان می کند، در این روز مهم ترین مواردی است که اهمیت خواهد داشت. بنابراین در انتخاب سالن آرایش خود، وسواس کامل به خرج دهید تا برای ورود به سالن عروس و البته مواجه با آقای داماد، بهترین خود باشید!

    نظرات
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    Inline Feedbacks
    View all comments
    فاطمه
    فاطمه
    1 سال قبل

    عااااااالیییییی

    این مطلب چقدر مفید بود؟

    برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

    میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آراء: 4

    تاکنون رأی ثبت نشده است! اولین کسی باشید که این پست را ارزیابی می کنید